İMSAK 03:34 GÜNEŞ 05:29 ÖĞLE 13:09
İKİNDİ 17:05 AKŞAM 20:35 YATSI 22:21
İstanbul Oruç, sizden öncekilere farz kılındığı gibi size de farz kılındı.

Gülen'in militanlarına verdiği talimat deşifre oldu!

İstihbarat birimleri, Fetullah Gülen'in FETÖ'cülere 'Dünyayı kendinize inandırın' talimatı verdiğini deşifre etti.

Gülen'in militanlarına verdiği talimat deşifre oldu!
Eklenme: 19 Mayıs 2017, 20:39

15 Temmuz darbe girişimini planlayan ve uygulamaya geçiren FETÖ kendilerini dünya kamuoyunda masum göstermek için harekete geçti.

İstihbarat birimleri, Fetullah Gülen'in FETÖ'cülere "Dünyayı kendinize inandırın" talimatını verdiğini deşifre etti.

Lobi faaliyetlerini artıran FETÖ'nün çıkardıkları ihanet dergilerindeki yazıların satır aralarına, üyelerine ulaştırmak istediği mesaj ve talimatları gizlediği de belirlendi.

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın ABD ziyareti sırasında ABD'den iadesini istediği Gülen'in, The Washington Post'ta yayımlanan yazısı da projenin bir parçası olarak değerlendirildi.

FETÖ'nün kapatılan dergisi "Sızıntı", "Çağlayan" ismiyle yeniden basıldı ve dünya ülkelerine dağıtıldı.

Gülen'in dergide taktikler vererek, FETÖ'cüleri motive etmeye çalıştığı belirlendi.

 

 
Haber Tarihi: 19 Mayıs 2017, 20:39
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Vatandas

Demek istiyorki ananizla babanizla kardasinizla akrabalarinizla daha cok tartisin aranizi bozun ortaligi karistitin diyo yavsak fetos.frtos sen kendi dersine yan yavsak

Cevapla

hamido

Sümüklü kendi ağlayarak sahte gözyaşları ile milleti 30 yıl önce inandırmıştı. Müslüman aynı hataya 2. defa düşmez.Hain sahtekar şarlatan soysuz terörist

Cevapla

Cihangir Selçuk OSMANLI

EVET.....VATIKAN'IN BU ... ( CIA-M16-MOSSAD-FRANSIZ İSTHB.) PERDE ARKASINDA 4. BELKİ 5. ORTAĞI OLDUGU ANLAMINA GELIYOR. FETÖ 'YÜ TURKIYE'Yİ DIZAYN İÇİN, İRANLI MOLLALARI İRAN'I YÖNETMEK İÇİN, TAHİR-ÜL KADİRİ ' DE PAKISTAN'I DİZ ÇÖKTÜRMEK İÇİN BU DESSAS VE ŞEYTANİ ORTAKLARIN ORGANİZE HAREKET ETTİKLERİ ARTIK MÜŞAHADE EDİLİYOR. AZİZ MILLETİMİZ VE DEVLETİMİZIN MÜTEYAKKIZ OLMASI NE KADAR İSABETLI VE YERINDE .ALLAH'A ŞÜKÜRLER OLSUN.

Cevapla

Millet

Daha ne yapacak insafsız herif

Cevapla

ümit

Haçlılar bunun ..... ilişmemiş direk buna dalmış

Cevapla

Bora

Ulan vatansız kahpeler!!!hepiniz gavurun toprağında,papazın eliyle gömüleceksiniz.bizde burdan size beddua edicez.bu topraklar nice alçak,hain,satılmış gördü de sizin gibisine şahit olmadı.

Cevapla

Dogru söze ne denir?

6 sene önce fetö lideri Fehtullah Gülen ölseydi. Bizim iktidar türbe yaptirir persembe hatim indirir her cuma kabrini ziyaret ederdi. 2011 yilinda ne oldu da bu denli düsman kesildiniz??

Cevapla

Vatandas

Fetos bence turkiyeyi elegecirme yerine ermenistani elegecirme projesine basvursaydi simdi elegecirmisti nede olsa soycekimi var ermeniler fetosu cumhurbaskani yapip ucaginin onune kirmizi hali sererlerdi

Cevapla

Arif

Millet buna söve söve ölüyor, bu aptaldan çıkmış motife ediyor, hain köpek senin her konuşman, bünyende çalışmış insanlara nefreti artırıyor, bir iyilik yapda mertçe ben b..u yedim, inananları aldattım de.

Cevapla

varansever

Inandirmak icin once inanmak lazim..sukur o da bunlarda yok..bunlarda soru calma,kumpas,tehdit,santaj,himmetleri ic etme,kiliseye hizmet,devlet bilgilerini sizdirma,teroristle isbirligi yapma,vatan hainligi,yalan,takiyye,adam kayirma,suikast,vatandasi sehit etme,anayasal duzeni ve devleti yikma tesebbusu..vsvs..baska hiiiiiic kotu huylari yok..!!

Cevapla

Turan

Fetonun köpekleri eğer Müslümansanız kendinizi dünyaya inandırmaya çabalamaktansa Allah'a gerçek manada kul olmaya gayret edersiniz.Allah mü'minlerle beraberdir.

Cevapla

Turan

Yalanların ayağına dolaştı cehennem zebanisi kılıklı kahpe feto sana kim inanır senin gibi iblis şeytanı bile emekli eder kurbağa gözlü mikrop

Cevapla

mahmut

Dini hunlarin kanli ellerinden ve kirlenmis zihinlerinden once Allah kurtarsin sonra biz kurtaralim

Cevapla

yavuz 1517

Pensilvanya papazının TÜRKİYE deki çocuklarına uyarılarımız devam edecek. Sizi kaçınılmaz acı bir son bekliyor. Hâlâ ayağa kalkabileceğinizi düşünüyorsanız, ahmaklıkta zirve demeksiniz. 16 nisan 2017 sonrası bir milâttır. Hiç bir şey eskisi gibi olmayacak. Fetö, pkk, pyd, ypg, dhkp-c, haşdi şabi gibi terör örgütlerini tankların altında ezeceğiz. Üzerlerine bombaları yağdıracağız. KAÇIŞ YOK, KURTULUŞ YOK.

Cevapla