Gülen’e verilen yeni talimat: “Girişiminizi devam ettirin. Bu defa daha hazırlıklı, organize ve toplu saldıracağız”

Gazeteci Yazar Hüseyin Gülerce, bugünkü "FETÖ'nün bahar mırıltıları" başlıklı yazısında, Alman İstihbaratı BND'nin FETÖ'ye alenen sahip çıkmasının ne anlama geldiğini yazdı...

Gülen’e verilen yeni talimat: “Girişiminizi devam ettirin. Bu defa daha hazırlıklı, organize ve toplu saldıracağız”
Eklenme: 21 Mart 2017, 13:52

İşte ilgili yazıdan bir bölüm:

"15 Temmuz'da yarım kalan girişiminizi devam ettirin!"

16 Nisan’daki referandumda ‘Evet’ çıkma ihtimali en çok FETÖ mensuplarının uykularını kaçırıyor. FETÖ’yü kullanan devletlerde de 16 Nisan telaşı ve tedirginliği var.

Belli ki hem F. Gülen hem de onu kullananlar yeni bir psikolojik saldırı başlattılar. FETÖ cenahı 15 Temmuz darbe girişimi öncesi yaptığı gibi yine “bahar müjdeleri” pompalıyor. Üst Akıl da yeni bir lojistik destek veriyor.

"Almanya, FETÖ ile işbirliği yaptığını itiraf ediyor!"
Almanya'da Başbakanlığa bağlı dış istihbarattan sorumlu Federal Haberalma Servisi'nin (BND) Başkanı Bruno Kahl, haftalık Der Spiegel dergisine verdiği mülakatta; "15 Temmuz'un arkasında FETÖ yok, kanıt yok. Türkiye bizi ikna edemedi. FETÖ terör örgütü değildir, sivil toplum örgütüdür" diye durduk yerde boşuna konuşmuyor.

Bu söylenenlerden üç şey anlamalıyız:

Bir, Almanya devlet olarak FETÖ’ye resmen sahip çıkıyor.

İki, 15 Temmuz’da FETÖ ile işbirliği yaptıklarını itiraf ediyor.

Üç, ihanet şebekesinin Pensilvanya’daki elebaşına mesaj gönderiyor, bundan böyle de FETÖ ile birlikte çalışacaklarının teminatını veriyor.

"Ve mesaj veriyor; organize ve toplu saldıracağız!"
F. Gülen’e verilen teminat şudur: “15 Temmuz’da yarım kalan girişiminizi devam ettirin. Bu defa daha hazırlıklı, organize ve toplu saldırı yapacağız…”

Almanya’nın Türkiye’den giden bakanları konuşturmazken PKK’ya her türlü imkânı sağlaması, açıktan FETÖ ve bütün terör örgütlerine destek vermesi bu teminatın izahıdır. Keza AB’nin diğer ülkelerinin Türkiye düşmanlığı, ABD’nin PYD’ye ısrarla silah yardımı yapması 15 Temmuz saldırısının devam ettiğini anlatıyor.

Bu hatırlatmayı asla moral bozukluğu ya da endişe izhar etmek için yapmıyorum.

15 Temmuz’daki Çanakkale ruhu dipdiri ayakta dururken evet, biz devlet ve millet olarak her türlü saldırıya hazırız. Evet, bizi yıldırmak için yeniden devreye sokulan psikolojik harp ve algı operasyonları için teyakkuzdayız. Ama FETÖ alçaklarının darbe mırıltılarını da ciddiye almalıyız. Çünkü 15 Temmuz öncesinde de Abdullah Aymaz, “2016 beklenen salih zatın yılı olacak” diyerek aslında darbenin işaretini verdi.

 
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Efkar..

15 temmuzda hangi asker masum hangi asker hain bilemediğimiz için elimiz kolumuz bağlandı...Bi dahakine hiç birinide sağ bırakmayız...işte türkün gücünü daha ozaman görecekler...

Cevapla

hayatı

cenab- ı hakkın ınayetıyle butun entrıkalarınız bosa cıkacak ınsaallah.nazı kalıntısı almanyave feto bılesınız kı bu defa daha dehsetlı karsılık goreceksınız.ve tarıhten de sılıneceksınız allahın ınayetıyle.hele bır deneyın. bu kez bızlerı armut toplar gıbı bulmayacaksınız.amerıkanın kırk yıllık hesaplarını bosa cıkarttıgımız gıbı , topunuzun da dumanını attıracagız ınsaallah.haydı beklıyoruz

Cevapla

Mustafa Şahin

Evet, 2016 Salih zatın yılı oldu, Recep Tayyip Erdoğan'in yılı oldu. Abdullah Aymaz insallah aymıştır çünkü yanlış zatın peşinden gidiyorlar...

Cevapla

Dursun yilmaz

Buyursunlar gelsinler burdayız vatanımızda it ürür kervan yürür davulun sesi uzaktan iyi gelirmis

Cevapla

Once vatan

Aynen bir pompali tufegim vardi kullanmadim 15 temmuzda ama budefa birde tabancami da aldim ikisiyle giderim bu sefer hele oyle bir halt yesinler bakim

Cevapla

İbrahim Eser

Çok doğru ve korkarımki böyle bir gevşeklik var hem itibarsızlaştırma hemde gereksiz merhamet sanki herşey bitmiş gibi halbuki hainler pusuda bekliyor çakal misali

Cevapla

İbrahim Eser

Hadi baş .. Allahı kitabi inkar ediyor aklını yitirmiş gözünü kan bürümüş ötekilerde hiçmi akıl izan yok birde müslüman görünmüyorlarmı bunları inanç uğruna yaptıklarını söylemiyorlarmı esas kırılma noktası o gerçekten HAŞHAŞİbunlar başka izahı yok

Cevapla

mehmet

ABD ve diger AB ulkeleri neden telaslanip tedirgin oluyorlar ki.FETÖ yu halledelim,sira onlara da gelecek.Yazarin dediği gibi Çanakkale ruhu ölmedi.

Cevapla

Baybars

Türkiyenin her yerinde darbeye karsi hazirkita özel birlikler sabaha kadar nöbet bu tutmali bu serefzizlerin 7 kocali hürmüz gibi birsürü sahibi isbirlikcisi gavurlar var hangi hainligi ne zanan yapacaklari belli olmaz

Cevapla

Dermanbey

Yapılan yorumlar bazılarının hoşuna gitmemiş kırmızı Button a basarak bunu belli etmişler Hain piçler,..

Cevapla

hatice şanlı

Yorumlarda mantık silsilesi yok. Dam üstümde saksağan. Adam ikna olmadık, kanıt yok demiş.Burada girişiminizi devam ettirin, daha organize saldırın demek istedi diyor. FesüpanAllah.

Cevapla

Fetojammer

Sayin huseyin gulerce,nurettin veren 15 temmuz da darbe yapilacagini devletin istihbarat veya guvenlik birimlerine haber vermislermiydi?

Cevapla

Sami Türk

Topunuz gelin zaten içimizde kaldı, bu sefer tamamen sizinle beraber tiyatrocularida bitireceğiz.

Cevapla

Türk

FETÖ'cü albayları ordunun içinde daha üst kademelere taşımak için erken emekliliği kim önerdi? Tasarı, Bakanlar Kurulu'nda görüşülürken, TBMM'ye gelirken, olumlu oy verenler siyasi ayaktır. Gülen örgütüne parasal kaynağı kimler aktardı, açılışına kimler izin verdi? Gerçek Fetöcüler içinizde orays bkn evt'çiler

Cevapla

mahmut

Sahtekar zatin yili oldu!Haza min fazli Rabbi. Bu memleketi Amerika veussklarina peşkeş cektirmedi.

Cevapla

BEDİÜZZAMAN;ZAFER İSLÂMINDİYOR !

EVET !..NEYAPARSABOŞ!İSTERPETROL,İSTERDOLAR,İSTERALTINKRALIOL !İNSANLARIKANDIRMAK3GUNLÜK DÜNYA'DAMÜMKÜN.SONRA....101YAŞINDABAŞYALANCI, NİFAKVEŞİKAKVEDARBELERINTAKTİKSELVE FINANSALPATRONUROKFELLER 101YAŞINDA " TAŞ" GİBİCEHENNEMEYUVARLANDIGEBERDI. GERİDEKALAN İÇVE DIŞYALAN-TALAN VE NİFAKORTAKLARISIRASİZEGELİYOR.ÖLÜMDENİLAHİ HESAPTANKAÇISYOK BEYLER!....

Cevapla

Zeynel Abidin

Bu saatten sonra içeriden bir saldırı beklemem ama destek olacaktır bu saatten sonra ancak dışardan ve BM öncülüğünde bir işgal olabilir başka türlü feto eliyle bir işgal mümkün değildir çünkü fetonun üst düzey hiçbir komutanı kalmadı hattâ polis desteği de kalmadı sadece dışardan isgalci devletlerin doğrudan müdahalesiyle bir saldırı gerçekleşebilir içeride tutabilecekleri bir maşa kalmadı hiçbirşey 15 Temmuz öncesi gibi değil hele de 16 Nisan'dan sonra Haçlı Siyonist ittifakinin işi çok daha zor hattâ imkansız hâle gelecek inşallah

Cevapla

adem

daha hazırlıklıorganize ve toplu saldıracaklara duyurulur;havlayan köpek ısırmaz.15 temmuzda havlamadan ısırmaya kalktınız ama onu da beceremediniz.dişiniz bu millete geçmedi.haa unutmadan biz de daha hazırlıklı ve organize bekliyoruz. ....tünüz yiyorsa saldırın bakalım.

Cevapla

muratti

fetöcüler kadar ülkesine zarar veren aşağılık bir zümre gelmedi....fetöcülerle mücadele etmek her müslüman için farzdır....

Cevapla

NUR TALEBELERİ " EVET" DİYOR!..

ALLAH(C.C)BU REZİL ,SEFİLFETÖNÜN DE EFENDILERİBND-CIA-MOSSAD-M16DAHEPSINİNCEZASINI VERSIN.,SEFİLVESİNSİ VEKİRLİPLANLARINI,TUZAKLARINIBAŞLARINAGECIRIVERSIN.AMİN.

Cevapla

Efendi

Sözüm hala fetoşunpeşinde olanlara; ulan bu fetoş sizin sadaka ve zekâtkarınızı aldı okul yaptı(başında paralansın) demi, şu anda okulları, her bilgi ve belgeyi almanlara devretti.Ben size aralık,haziran demiyorum,ulan bunu görün bunu,hala kör ve kör olarak şuna tapmayı bırakın,daha ne yapacak utanmazlar. Yiğit oymağı,Devlet ederİt memlekete dert eder

Cevapla

muhacir

Biz de buna karşılık hemen idamı çıkartıp ibreti alem için bu vatan haini ve maşaları derhal daraağaçlarında sallandırmalıyız.

Cevapla

Misafir

16 nisan asıl hainler için kökten idama evet olacak.

Cevapla

Gelin Bakalım

15 Temmuz' da en az 1000 Feto' cu köpek gebermeliydi. İdamın olmadığını hesaba katarak, bu sefer kafa kaldırılan her fetogöt anında nallanacak, yerinde infaz.

Cevapla

Osmanlı

Hepiniz gelin lan kuruları...

Cevapla

Sabkardemir

bu terörhain çetesini,şarlatanı yakalayıp dersini vermeden susmayacak.Hiristiyan aleminin temsilcisi kuklası.papalık seçimlerine aday olup papanın yerine geçmek için uğraşıyor.Bu hainlere karşı uyanık olunulmalı.dini olmayanın vatanı,bayrağı,milleti olmaz.Bunlardan her şey beklenir.

Cevapla

Diriliş

Helebi gelsinler biz daha bir hazirlikliyizyumruklarimiz sıkılı bu defa cok acimasiz olacagiz.Bekliyoruz.

Cevapla

ihl gençlik

lBugün bu darbeye kalkışan darbeye bizzat katılan soyut ,somut tüm deliller varken bu darbecilere gereken yapılmaz gereken caydırıcı bir daha ayağa kalkamayacak cezalar verilmezde; Allah korusun ilerde bu hainler tekrar böyle bir şeye kalkışır ve başarılı olursa bu millet bu iktidardakileri hem dünya da hem de ahirette affetmez.

Cevapla

Ahmet

Bu sefer gelenler olursa bilsinler.kazma kürek elimize ne geçerse allah ne verdiyse ya herro ya merro o zaman görünür.dilerim bu sapıklığı senaryo yazıyorlar oynamak isteyenler çokca düşünsünler.

Cevapla

veysel

BU ALÇAK HALA İÇ SAVAŞ ÇIKARMAK İSTİYOR.kardeşi kardeşe kırdırmak,ülkeyi zayıflatmak amaçları. bunun peşinden gidenler hala akıllanmıyorlar.bu ne kadar basiretsizlik.Allah bunlara şuur versin ama,gözleri kör olmuş yaptıkları ihaneti hala göremediler.

Cevapla