'Gül yüzde 49'un adayı mı' sorusuna Baykal'dan açıklama!

Baykal, 'Abdullah Gül yüzde 49'un adayı olabilir' ifadeleri için konuşmak istemediğini söyledi.

'Gül yüzde 49'un adayı mı' sorusuna Baykal'dan açıklama!
Eklenme: 19 Mayıs 2017, 22:31

CHP Antalya Milletvekili Deniz Baykal, CHP Kayseri İl Başkanı Feyzullah Keskin'i ziyaret etti.

Burada açıklama yapan Baykal'a, "11. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül yüzde 49'un adayı olabilir." şeklindeki fikrini hala savunup savunmadığı soruldu.

Baykal, bu konu hakkında çok konuştuğunu ve tekrar konuşmak istemediğini belirtti.

Aynı gazetecinin 2019'daki cumhurbaşkanı seçimine ilişkin "Peki siz aday mısınız?" sorusuna ise Baykal, şu yanıtı verdi:

"Daha yöntemin ne olduğu belli değil, şimdi aday ismi telaffuz etme noktasında değiliz. Bu yanlış bir yaklaşımdır. Aday tartışmasına çekiliyor, halbuki bizim yöntem belirlememiz lazım. İnanıyorum bir sürü insan aday olmak isteyecektir, olmalıdır. Nereye, nasıl aday olacak, bununla ilgili kararı kim alacak? Var mı böyle oluşmuş bir merci, yok. İşte ben bunu oluşturalım diyorum. Nasıl şekilleneceğini görünce ona göre olmak isteyen olur. Herkesin aday olmak istemesinde yarar var, herkesi teşvik etmek lazım ama doğru yöntem olsun. Tabana dayalı yöntem olsun, milletin iradesi yansıtılsın. Kapalı devre mücadele olmaktan çıkaralım bu işi. Bunun belirlenmesi lazım, belirlendiği zaman pek çok kişi aday olacaktır. Türkiye'de bu işi yapacak nitelikli çok insan var. İsimlendirme o zaman düşünülür."

 
Haber Tarihi: 19 Mayıs 2017, 22:31
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Türk

Adayımız Başbuğ adıda İlker

Cevapla

kapadokyali

Çok güzel.

Cevapla

yaşar inan

erdoğanın tek rakipi var o da şenerdir.

Cevapla

kapadokyali

Yaşaaaaaaaa.noktaa ve kapak ancak bu şekilde özetlenir.

Cevapla

Lütfi

Bu adam utanmadan nasıl da hala konuşabiliyor.Haber yapılması ile hoş değil.

Cevapla

Hasan

2007 de sakın aday olma(gerçi o Erdoğan için demişti) dediği zamanda boykot edip seçtirmediği Abdullah Gül'ü 2017'de kendi aday göstermeye kalkıyor. Kim bilir daha neler göreceğiz?

Cevapla

yavuz 1517

Sayın deniz Baykal; o malûm kaset olayından sonra, hâlâ insan içine çıkıp konuşuyor olmaman lâzım. İnsan biraz utanıyor olması lâzım. Hiç kusura bakma! Bu ülkenin namusunu sana teslim etmeyeceğiz. Güvenilir bir insan değilsin. Bize ÇALIŞKAN, GÜVENİLİR, BAŞI DİK, BİZİ HİÇ BİR ZAMAN EZDİRMEYEN, BAŞIMIZI AŞAĞIYA EĞDİRMEYEN, BUKALEMUN OLMAYAN, KARAKTERLİ, YİĞİT OĞLU YİĞİT BİR ADAM LÂZIM. O DA " RECEP TAYYİP ERDOĞAN " dır. REİS SENİ BAŞKAN YAPACAĞIZ. BU MİLLET DAİMA YANINDA OLACAKTIR VE SENİ ASLA YALNIZ BIRAKMAYACAKTIR.

Cevapla

mfg

I nedir_ Tayyip Erdoğana oy vermeyenler mi? chp hdp birleşti diyelim lük mhpde mi o hainlere destek verecek?Bu yönlendirmeleri boşverin.Bir vatan sevdalıları var birde vatanı satıp yurtdışına seyahat etmek isteyenler.natonun kayıp dölleri desekte doğru olur

Cevapla

AKINCI

BU SORUYU KİM SORDUYSA GAZETECİ DEĞİL. ŞUNU KABULLENİN ESKİ DEVİR GEÇTİ BİTTİ ANLADINIZMI BİZ İŞ YAPAN HİZMET EDEN YENİLİKÇİ GENÇ İDARECİLER İSTİYORUZ BURASI TARİHİ HALI DÜKKANI DEĞİLKİ ARKADAŞ ONLARIN İSTEMEDİĞİ KÖPRÜLER TÜP GEÇİTLER HAVA ALANLARI MEĞERSE İPEK YOLUNUN ALTYAPISIYMIŞ UYANIN EY MİLLET REİSİMİZ ERDOĞANA SAHİP ÇIKALIM YANINDA OLALIM KARDEŞLER

Cevapla

ümit

Sapıkların adayı ancak bir sapık olabilir bunungibi

Cevapla

E.ozdemir.

Hepsi bir tarafa hani Başkanlığı kabul etmiyordunuz,milleti denize dokuyordunuz, sokak çatışmalarına cagiriyordunuz?? Ee N,oldu şimdi aday belirlemeye calisiyorsunuz. Yatacak yeriniz yok kasetci herif. Turk siyasetine kavga ve kaostan baska ne kattın? ? Tas atıp kolunmu yoruldu, Antalya yı satin aldın ahmaklar sayesinde. Kem-küm kem-küm.

Cevapla

Oflu yorumluyor...

Yine çıkmışsın sahneye mankurt

Cevapla

Tele Ferik

Muharrem Ince Aday olacak hayirlisiyla %51 in adayi.

Cevapla

Emrah

Fetö'cü köpek

Cevapla

Gökhan

Tek kozları kaldı ak partiyi bölmek inşallah gül bu oyuna gelmez

Cevapla

Arif

Küfür tek millettir, yoksa bunlar tornadan çıkmış gibi huyu suyu birbirinin aynısı olmazdı, Saadete yazıklar olsun.

Cevapla

ahmet

2018 de ingiliz, alman, abd ittifakı şer cephesinin adayını belirler onlarda sanki kendileri bulmuş gibi ilan eder, öncesinde öyle olmadı mı?

Cevapla

Mts

Isterseler Mustafa Kemal'i getirsinler REIS Bize yeter

Cevapla

Hasan ali

Türkiye de aday olacak çok isim var demiş. Ben türk değilim demekmi bu şimdi.yada ben Türkiye te hizmet etmem demekmi. Yada ben bu vatanı satan hain fetönün kasetleriyle ına bağlıyım demekmi. Sorması lazım fetöye danışmazise demirin ne diye varan 2 , 3 ,4, 5, 105. Kasett vizyonda olur

Cevapla

Yener

baykal referandumda çok çırpındı ama kılıçtaroğlu na kesinlikle yaranamaz

Cevapla

vatansever

siz var getirmek isterse trump.putin.kim.elizabeth. aladdinin cini..uzayli...no problem..bizde var REIS..

Cevapla

abdo

baykal adaylığa bayılır bayılır. yan cebine değil ön cebine koyun kahkahadan ve neşeden bayılır.

Cevapla