Yeni Akit DÜNYA Sayfası

Dünya sayfamızı facebook'tan takip edin.

Görüşmeye damga vuran anlar: Trump Merkel'i madara etti!

Merkel-Trump görüşmesinde gazeteciler, fotoğraf çekerken el sıkışmalarını istedi ama Trump oralı olmadı.

Eklenme: 17 Mart 2017, 22:52

Almanya Başbakanı Angela Merkel, Donald Trump ile görüşmek için ABD'ye gitti. İkili ortak bir araya gelerek gazetecilere oturdukları koltuklardan poz verdiler.

GAZETECİLERİN TALEBİNİ GERİ ÇEVİRDİ

Gazeteciler ısrarla el sıkışmalarını talep etti. Ancak tokalaşırken görüntü alınmasını isteyen gazeteciler umduğunu bulamadı. Başkan Trump, hiç oralı olmadı, Merkel'e elini uzatmadı.

MERKEL TRUMP'IN ELİNE BAKTI

Gazetecilerin birkaç defa "handshake" (el sıkışın) demesi üzerine Trump hiç tepki vermezken, Merkel'in ise Trump'ın eline göz atması dikkat çekti.

 
Haber Tarihi: 17 Mart 2017, 22:52
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Yorgun demokrat...

Birader; sen Merkel i sevmiyorsun diye Trump ın yaptigi terbiyesizlige "madara etti" diye yorum yapman doğru değil. Hakkaniyetli ol yorumunu dürüstçe yap.

Cevapla

hamido

Allah azze ve celle bazen işte böyle zulümde birleşenlerin yollarını ayırır.

Cevapla

safayn

Sazan ın ne olduğunu bilecek medeniyete sahip olmadıklarındandır önce bi açıklayında öğrenip bilgi seviyeleri artsın sizin seviyenize yaklaşsınlar. Bizler göbeğini kaşıyanlar platformuyuz. Bana 16 nisanda pijamayla oy kullanmaya göndereceksin. Üfffff

Cevapla

safayn

Yanlış oldu'da merkepin müslüman hayranlığına da ayıp ettim galiba. Dedteklerin anlaşılamadığı kanaatindeyim.

Cevapla

Tarik

Trump Alman asilli AmerikanAlman Basbakana Surat asiyor.Trump aslini inkar ediyor.Düzen ne isterse Onu yaparlar.

Cevapla

Bu da bi fikir

Bakmayın bu Trumpun havalı pozlarına savaşı bu adam çıkarcak bu da bi oyun hemen yemeyin yaa!!!

Cevapla

isüzgen

hepsi bir küfür bir millettir

Cevapla

Hiram Abas

Eli uzatan değil, uzatılan ele karşılık vermeyen rezil olur.

Cevapla

Güçlü Türkiye için EVET EVET EVET EVET

Moruk buruşuk Merkel asalağı sen insan olmadiğini ispatladin canisiniz cani sen nasil anasin suriyelileri perişan ettiniz namertler namert avrupa

Cevapla

YÜKSEKUÇAR

Ben bu adamı sevdim vallahi, kadının yüzüne bile bakmadı

Cevapla

Hasan bay

Ata sözü el ..girilmez adamsan yapabiliyorsan sen bir şeyler yapacaksın benim için ikiside aynı gavur

Cevapla

Yaşar

Muhtemelen uyuyorlardır. Zaten ne zaman uyansalar ağızlarında hayırlı kelam çıkmaz. Yanlız bunlar Hayırlı kelimesini Hayırsız ile karıştırmışlar. Önüne gelene Hayır diyorlar. Birde neye hayır dediklerini bilseler. :D

Cevapla

Üstakilsiz

Trump babasının hayrına ni böyle.o ondan daha gavur. Kimbilir ne itlik peşinde sarı ...

Cevapla

Turk

Bakalım bizimkilere neyapacak

Cevapla

ihya

o merkelin yanında duranChurchill'in heykeli degilmi? mesaj net.

Cevapla

murat

Resmen adam yerine koymamış almanı.o da bir çocuk gibi nasıl da trampa yagcılanıyor seni alçak alman bilir mi ki adamlığı .

Cevapla

Tufan

Dinen caiz değil demiştir. Tebrik etmeniz lâzım İslami bir gazete olarak.

Cevapla

Efendi

Akitin tüm nl-d haberlerine yorum yazan hayırlı sazanlar,bu habere yorum yazmadınız,çok mu üzüldünüz?nerdesiniz?Ağa babalarınız hayırsızlık yaptığınızı zanneder.

Cevapla

leyla

youtube'da o videolara yorum yazan trump taraftarlari bundan cok keyif almislar, merkel'e müslüman sevici diye küfrediyorlar. merkel'den nefret etmelerinin tek nedeni merkel'in avrupa'ya müslüman mültecileri kabul etmis olmasi. "müslüman fahise" gibi cok cirkin ifadelerle defol git yazmislar. Trump ve trump taraftarlari müslüman düsmanidirlar, neden israrla Trump yanlisi haber yapiyorsunuz? Bu adam ülkesine müslüman ülkelerin vize almasini bile yasaklamak istiyor.

Cevapla

Ankara

Iyi yapmış,oh olsun

Cevapla

vatandas

adam sanki handshake anlamamışda Merkel tercüme ediyor.

Cevapla

CİHANGİRSELÇUKOSMANLI

SN .TRUMP, TEBRİKLER, MERKEL'E MÜTHİŞ BİRDERSVERDİNİZ . .BAKANLARIMIZINYASAL IZINLITOPLANTILARINIİPTAL ETTIREN,KANKUSTURAN,,VEARKA BAHÇESİ OLAN DİGERAVRUPAÜLKELERINI , TÜRKİYEVESN.C.BAŞKANIMIZRECEP TAYYİPERDOGAN'A KARŞIMENFİ OLARAKKIŞKIRTANBUFAŞİSTNAZİARTIĞİFETÖ-PKK-HDP -DAIS' YARDIMVEYATAKLIKYAPTIRAN SANSÖLYEKILIKLIMERKEL TEYZEYEHADDINIBILDIIDIĞINIZIÇINSİZETEŞEKKÜR EDIYORUZ.

Cevapla

Ak Saçlı

O kalmakta yüz yok

Cevapla

hayri

az bile bunlara

Cevapla

Jurnal

Birinin babası,birinin annesi .... patronu bunların zaten...tiplerinde hayır yok..ineğin ahırdan yeni çıkmış hali var.İKİSNDEDE...

Cevapla

v.hakan

Acımaya başladım kadına Erdoğan 'dan çektiklerinden sonra şimdi bir de Trump eklendi işi zor depresyona girmiştir...

Cevapla

Ibrahim aydemir

Dogu Almanya nin eski(STASI) ajani kirpilinca Bati Almanyaya sansole(basbakan) oluyormus, nasreddin hocam .

Cevapla

Bulow

Vay vay vay, Trump Economygücü Merkeli, yolmus Tavukdan beter etdi.Bunu bekelmezdim. Merkel olsam istifa ederdim.

Cevapla

OSMANLI

Yaa. .iste böyle rezil ve madara olursun Nazi Merkel !!!

Cevapla

Turan

Trump tımarhanedelisigibigörünüyor amaçokakıllı Türkiyenin intikamınıalmışafferinsarıkafa

Cevapla