Gökçek’ten çarpıcı iddia: Arınç’ı başbakan yapacaklardı!

TGRT Haber kanalında 'Neler Oluyor' programına konuk olan Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek, programda çarpıcı bir iddiayı ortaya koydu. 'Gezi' döneminin ardından Bülent Arınç'ı Başbakan' yapacaklardı diyen Melih Gökçek, 'Recep Tayyip Erdoğan Gezi olaylarında yurtdışından geldiği zaman düşürülmüş ve bitmiş olacaktı.' Dedi

Eklenme: 15 Mart 2017, 16:56

Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek, TGRT Haber ekranlarında yayınlanan “Neler Oluyor” programına konuk oldu. Gökçek, çarpıcı açıklamalarda bulundu.

Gezi eylemleri sırasında dönemin Başbakanı Recep Tayyip Erdoğan’ın yurtdışında olduğu dönemde Bülent Arınç’ın vekalet ettiğini hatırlatan Gökçek, “Gezi olayları sırasında Sayın Cumhurbaşkanımız yurt dışındaydı. Bülent Arınç kendisine vekalet ediyor. Bülent Arınç bunları Taksim Platformu adı altında çağırdı. Taksim Platformu Gezi olaylarını güya durdurmak için bir liste sundu. Öneriler listesinde ne diyecek ağacı kesme, yeşil alanı arttır demesi lazım. Bunların 4 tane ana isteği, köprüyü yapma, kanalı yapma, 2 tane termik santrali yapma, en önemlisi de üçüncü havalimanını yapma” şeklinde konuştu.

“ARINÇ’I BAŞBAKAN YAPACAKLARDI”

“İlk defa söylüyorum bunu, yarın da manşet olacak her yerde” diyen Gökçek, “Recep Tayyip Erdoğan Gezi olaylarında yurtdışından geldiği zaman düşürülmüş ve bitmiş olacaktı. Partinin içinde FETÖ’cü milletvekilleri hazırdı ve bir FETÖ’cünün lafıdır, Hüseyin Gülerce’nin bizzat kendisine söylenmiştir, ‘Bülent Arınç Başbakan olacaktı.’ O tarihte hazırlanmış ve bitmişti. Bülent Arınç, şimdi buna ‘evet’ der, ‘hayır’ der onu bilemem ama ben bundan yüzde yüz eminim. AK Parti iktidarına yeni bir şekil vereceklerdi. Bu uluslararası bir operasyon, Recep Tayyip Erdoğan’ı uzaklaştırma operasyonu” ifadelerini kullandı.

 

 
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Mehmet

Vallahi de katılıyorum billahi de katılıyorum. Zaten Arınc'ın sonradan hükümetten çekilmesi de! Gezde başarılı olmamış FETÖ, en son çare darbeyle bu işi hal edeceklerdi. Arınç'da plan gereği önceden hükümetten çekildi. Sonra diyeceklerdi ki, Erdoğan bu işi beceremedi, ülkeye ihanet etti, biz geldik düzelteceğiz. Tabi durum iç savaş ve bu güruhun tahmin bile edemeyecekleri işler olacaktı. Arınc'ın siyasetten çekilmesi bir projeydi. Dava bu muydu ey hakkımızı helal etmediğimiz Arınç. Seni çok severdik, bir kurtarıcı gözüyle baktık sana, Ama sen bize de vatana da ihanet ettin...

Cevapla

Mehmet

Yüzde yüz katılıyorum. daha da ötesine gidelim; Bülent Efendi, niye bütün çabalara rağmen siyasetten çekildi!? Oysa deri yüzülmüş kuyruğa gelinmişti, bu kadar emek, tam Arınç'ın lazım olduğu bir zamanda adam Ak Partiden çekiliyor. Bu mu dava!? Bizler o zaman Arınç'ın bu tavrına çok ama çok üzülmüştük. Meğer mesele başkaymış, FETÖ'nün darbesinden haberi vardı ve ona bu denilmişti, o da ne yazıkki bu ihanet çetesine gizli bir şekilde katılmıştı. FETÖ onu ne yapacaktı idiyse onu bilmiyoruz. Ama Fetö'nün bunu zirve bir yere getireceği belliydi. O kadar Arınç'ı sevmiştik ki, hakkımız haram olsun.

Cevapla

Faruk Atasever

Abd de yaşayan Neocon Daniel Pipes Gül ve Ali Babacan in Erdoğanı yerini alabileceğini yazdı. Bence bu istenen bir değişiklikte.

Cevapla

Harun

Bu Melih in sözüne inanacak ... kaldımı bu ülkede.Oğlunu başkan yaptırabilmek için her şeyi yapar bu adam..

Cevapla

Gölge Etme

Bugünkü Türkiye -Amerikan ilişkileri ARINÇ' ın AĞLAMALI ZIRLAMALI 1 MART TESKERESİNİN ESERİDİR.Türkiye' de ne biçim adamların siyasete burunlarını soktuklarını görünüz!

Cevapla

HOBYARLIAHMETPAŞAZADE

EVET SN.MELIH GÖKÇEK.AYNENHAKLISINIZ !.. BU 15TEMMUZELI KANLINATO- AB DESTEKLİFETÖDARBEKALKIŞMASINDAN5,5AYÖNCE30.01.2016 DA ''Paralel yapıya açılan öyle davalar var ki gerekirse cüppemi giyerim'' diyerek darbeninişaretfişeginiateşleyen ,darbebaşarısızolunca; Yanılmışım"AhmaklığımaVerin Diyerek "üzerindekiağırşüpheleri savuşturabileceginizannedenve REİS'ehasedvehırsyüklü, mütevazimaskelerialtındafiravunkibiri taşıyan ,Özgülağırlikllıtruvaatlarınıartık herkes biliyor.

Cevapla

Mhp

Ikinizde ..beyler. Hayir Biz Bosunami diyoruz.

Cevapla

CİHANGİRSELÇUKOSMANLI

EVETSAYINGÖKÇEK AYNENHAKLISINIZ !.. BU15TEMMUZELI KANLINATO- AB DESTEKLİFETÖDARBEKALKIŞMASINDAN5,5AYÖNCE30.01.2016 DA ''Paralel yapıya açılan öyle davalar var ki gerekirse cüppemi giyerim'' diyerek darbeninişaretfişeginiateşleyen ,darbebaşarısızolunca; Yanılmışım"AhmaklığımaVerin Diyerek "üzerindekiağırşüpheleri savuşturabileceginizannedenve REİS'ehasedvehırsyüklü, mütevazimaskelerialtındafiravunkibiri taşıyan ,Özgülağırlikllıtruvaatlarınıartık herkes biliyor.

Cevapla

Kaan

Bende arincla ,gül arasında kalmıştımdemekkiarınmışşaşırmadım da neden hala siyasilere dokunulmazmı anlamakta zorlanıyorum

Cevapla

yasar

Saadetci muzaffer o zaman neden hayir diyorsun

Cevapla

Naif

Aynen yaaa, inanabiliyor musun25 yıldır belediye başkanı :))

Cevapla

Naif

Çünkü hepsi birbirinin açığını biliyor, memuru işten atıyorlar ki dostlar alışveriş te görsün.

Cevapla

Cemil nadir özgün

3.Hava limanı ihanettir. En büyük ahlâksızlık tır. Termik santrallar doğayı yoketmektir.

Cevapla

Jurnal

Geleceğimizi hep başka ülkeler çizdi..bu milltinde kestanesi çizildi böylece..öyle değilmi melih abi..

Cevapla

Mehmet Demirtas

Avrupada 15 ülke basbakanlarinin devleti yönetmek icin halkindan aldigi oy sayisi Sn. Melih Gökcek in Ankara lilardan aldigi oy kadar.. Sevdigim yönleride var sevmedigim yönleride.. Lakin su bir hakikatki fetöcü oldugu asikar bülent arinc la mukayese etmek kendisine edilecek en büyük hakaretlerden olsa gerek..

Cevapla

cemal

sadece arınç mı akp de fetöcü olmayanları saysak daha az çıkar.

Cevapla

Engin

Saadet kadrolarınamı? Yav saadet hayır çıkarmak için mücadele veriyor siz bunu kadrolarınızla bi halledin önce , Saadetliler Rahmetli Erbakanı Anma gecesine oğlunu kızını ve dava arkadaşlarını çağırmak yerine Ona zulmeden zihniyeti çağırmıştır , ve tabandan buna ses çıktığını görmedik , AKPnin ve MHPnin tertemiz insanları var rahat olun devlet emin ellerde , Rabbim Devletimize Milletimize kurulan her şer oyunu bozsun inş.

Cevapla

Jurnal

Bak melih abi sen söyle...evet veya hayır çıksın ne değişir...bu millet hep fakir kalmayacak mı?zenginler servetine on servet daha katmayacak mı?sen cesaretli adamsın..bunu çıktığın proğramlarda dile getir neolursun...

Cevapla

iskender

fetö.nün aldatamadığı birtek insan ERBAKAN.Ha şu ZEHİRLEYENLER KİM?birhaftada 2.olay! !!bakanlar bakmayanlar körler yazıklarolsun size!!!!??

Cevapla

tullab

arınç'ın fetocu olduğunu hala bilmeyen varsa onlar da benden öğrensin. Gökçek doğru söylemiş ancak şu kadar var ki Davutoğlu seçilmeden önce başbakanlığa geçirilip AK Parti içerden bitirilmek istenmişti. Muhterem Tayyib Bey o dönemde en sağlıklı seçimi yaparak Davutoğlu'na görev vermesi fetocuların bütün planlarını altüst etmişti. arınç her fırsatta feto'ya medhiyeler düzmüş partinin temeline dinamit olarak konulmuş olduğunu siyasiler de anladı ve aktif görevden çekildi.

Cevapla

eyupakdogan

1 Kasım seçimlerinden önceki süreçte, "Birilerine sevgisinin azaldığı", "Halk nezdinde önemli bir ağırlığının olduğu" yönünde açıklamalar yapmıştı, sonradan terörist yandaşı olduğu için kapatılan bir tv'de: Tek başına bir iktidar çıkmayacağı varsayımıyla yatırım yapıyordu; halk nezdindeki ağırlığının, "SAFRA TAŞI" değerine irca olduğunu bilemeden...

Cevapla

Jurnal

Arkadaşlar bu ülkede bir şey hiç değişmiyecek..kapitalist sistem..bunu medya ve siyasiler milletin gözünden hep kaçırıyorlar..koçlar hep zengin bizler hep fakir kalacağız..evet veya hayır ne değişecek ki?

Cevapla

Ahmet Yücel

Bülent Arınç bu iddiaya da cevap vermeli: http://m.nabizhaber.com/bulent-arinc-erdogani-yuce-divana-gonderecegiz-12029h.htm

Cevapla

eyupakdogan

Her "Sezar"ın arkasında, hem de tam arkasında, sinsi bir "Brütüs" olagelmiştir.

Cevapla

Ramazan

Biz geçmisten gelen şanlı şerefli geçmişi tertemiz bir ecdadı osmanlının torunlarıyız bugünde AK parti gönüllüsüyüz.kimse bu kutlu yolda Ak partinin birbirine düşmesinden medet beklemesin el ufalamasın bizim mayamızda vatan millet bayrakdin bağı vardır elbette içimizde eleştirilerimiz olacaktır bu paryimizde demokrasinin olduğu yönünde en güzel işarettir.bizde sadece bu kutlu trenden inen birdaha asla binemez anlayışı vardır.bunuda bizden kimsenin beklemeye hakkı yoktur.bu şanli şerefli ülkenin daha ileri sıçraması içinde tabiiki evet.slm olsun Ak gönüllere.

Cevapla

Bekir

Hatirlayalim....O donemde arinc efendi Cumhurbaskanimizi elestiriyordu,gezicileri kutsuyordu sanki.Evet damadi kizi cevreside fetocu.Acaba fetonun mahrem kriptolatindanmi?

Cevapla

Fahri

Yav siz geçenlerde KÜLLİYEDE yemek yedirmedinizmi at izi it izine karıştı hanginizin nerenin hizmetkarı söyleyin artık bizde bilelim

Cevapla

muzaffer

Sayın.c.baskaninin işi çok zor, bellerine kadar fetoya batmış bu adamlarla nereye kadar gidecek bakalım.Ya evet çıkacak mevcut fetö bataklığı akp ile devam Edip yavaş yavaş Ergenekon balyoz vari fetoyu azar azar salıp mustemleke tipi yola devam edecek yada tertemiz saadet kadrolarına liderlik yapıp yeni bir dünyayı kuracak.

Cevapla

bjk

Arınç'ta Gökçek altına yapmış diyor.

Cevapla