Gökçek: Bizi vuran, 'Hayır'ı yükselten neden...

Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Gökçek: "Genel itibarıyla biz Türkiye'de bir zafer kazandık. Ankara'da en son 44,8 aldım, şimdi ise 48,85 aldık. Dört puan artmış oluyor. Dört puan artmasına rağmen Melih Gökçek nasıl kaybetmiş oluyor, bunun mantığını anlayabilmek mümkün değil"

Gökçek: Bizi vuran, 'Hayır'ı yükselten neden...
Eklenme: 17 Nisan 2017, 21:47

Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek, anayasa değişikliğine ilişkin halk oylamasının sonucunu, "Genel itibarıyla biz Türkiye'de bir zafer kazandık." sözleriyle değerlendirdi.

Halk oylamasının sonuçlarına ilişkin soru üzerine, "Genel itibarıyla biz Türkiye'de bir zafer kazandık." ifadesini kullanan Gökçek, yüzde 54-55 seviyelerinde "evet" beklediklerini ancak milletin takdirinin bu yönde olduğunu dile getirdi.

Ankara'da halk oylaması öncesi yapılan anketlerde "evet"lerin daha yüksek çıktığını ancak bazı olayların oyun düşmesine neden olduğunu belirten Gökçek, şu değerlendirmeyi yaptı:

"Bunun iki özel nedeni var. Memurlar arasında, aslı astarı olmayan, çok ciddi olarak '300 bin memurun görevine son verileceği'ne dair CHP'liler ve FETÖ'cüler inanılmaz bir propaganda yaptılar. Bu propagandaya memur inandı ve inandıktan sonra da 'Benim geleceğim ne olacak' gibi bir endişe içerisine düştü. Bu bizi Ankara'da çok etkiledi kesinlikle. Bizi en çok vuran bu. İkincisi de bir eyalet meselesi bir problem olarak ortaya sunuldu. Aslında böyle bir şey yoktu ama o kadar yoğun bir propaganda yaptılar ki o yoğun propagandaya da inananlar oldu. Bunlar üç puan civarında oyumuzun düşmesine neden oldu." değerlendirmesini yaptı.

Ankara'da "hayır" oylarının çoğunlukta çıkmasının "Melih Gökçek'in veya AK Parti'nin oyunun düştüğü" yorumlarına neden olduğunun ifade edilmesi ve değerlendirmesinin sorulması üzerine Gökçek, "Ankara'da en son 44,8 aldım, şimdi ise 48,85 aldık. Dört puan artmış oluyor. Dört puan artmasına rağmen Melih Gökçek nasıl kaybetmiş oluyor, bunun mantığını anlayabilmek mümkün değil. Bu bir algı yönetimi." dedi.

"Sandık kurulundaki adamlar neden müdahale etmiyor"

Yüksek Seçim Kurulu'nun (YSK) mühürsüz oy pusulalarını kabul etme kararına ilişkin eleştirileri de değerlendiren Gökçek, YSK'nın daha önce başka seçimlerde de bu tür kararlar aldığını hatırlattı.

Gökçek, sandık başında CHP ve HDP'nin de görevlileri olduğuna işaret ederek, şunları kaydetti:

"Sandık kurulundaki adamlar neden müdahale etmiyor? Sen kendi adamına kızacağına kalkıyorsun 'Efendim mühürler yapılmadı' diyorsun. Ben şunu da söyleyeyim, bu mühür olayının yapılmayışının en büyük nedeni bana göre özellikle CHP'li sandık kurulu üyelerinin, sandık başkanlarının, yani memur ama CHP'li netice itibarıyla, FETÖ'cü olan memurların yapmış olduğu bir oyun. Yani sırf arkaya bir şaibe karışsın diye."

 
Haber Tarihi: 17 Nisan 2017, 21:47
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Ülkü KARABULUT

%60_70 EVET çıkabilirdi tek sebep "Torpil" Allah rızası için hiç doğruyu konuşan yok gerisi yalan dolan.

Cevapla

Trkr

Yem de KDV yi sözde kaldırdı kaç para yem Tarım Bakanı biliyormu,gübre mazot desteği göstermelik yakında köylerde kimse kalmayacak, üreten kazanamıyor ki

Cevapla

DIDEM BUZCUOGLU

yanıltıcı konuşmuş ben de görevliydim sandıkta YSK seçim sırasında bize mesaj göndererek kanuna aykırı olarak; mühürsüz oyları da sayacaksınız diyerek herkesin kafasını karıştırdı. Aynı YSK ve aynı Sadi Güven yurtdışı referandumunda mühürsüz oyları geçersiz saydırdı. 2014'te Bingöldeki 1 sandıkta Sadi Güvenin imzası var 1 adet mühürsüz oy için AKP ititrazı ile kanunu dayanak gösterip seçim iptal ettirdi.şimdi hayırcılar da aynı kanunu dayanak gösteriyor 2,5 milyon mühürsüz oy için o sandıklarda seçimi iptal ettirmediği gibi bizim gibi görev yapanlara sms atarak seçim günü kafa karıştırdı YSK

Cevapla

hayır

Çok basit aslında Sayın Gökçek, 48 sayısı 50'den küçüktür :)

Cevapla

Mehmet Batmanlı

Olumsuz diyenler açın gözünüzü. Ben ak partiyi Reis ile tanıdım ve onun için hep destekledim.Ama akp li bazı fetöcüler partiyi batırıyor ve referandumda Hayır çıksın diye çalıştılar. Bi kudret haklı ankara en pahalı şehir. 15 Temmuzu canı ile bastıran halkımızı bir süre ücretsiz toplu taşıma araçları ile taşıyan Gökçek suya fahiş zam yaptı. Doğruya doğru emriyle eğri diyelim artık. Hepsi Reise kurban olsun.

Cevapla

AMMAR

SAYIN GÖKÇEK ÇOK HAKLISIN PEKİ SANDIK BAŞKANINI BELİRLEYEMİORSANIZ BU TÜR SONUÇLARLA DEVAMLI KARŞILAŞIRSINIZ BENİM GÖZLEMİM SANDIK BAŞKANLARININ PEK ÇOĞU TECRÜBESİZ GÖREVLİLER (YANİ MEMUR ÜYELER DE SİVİLLERDEN SEÇİLMİŞ) BEN KENDİMİ ZAR ZOR YAZDIRABİLDİM

Cevapla

Enver

Bu refandumun parti meselesi yapılması kökünden yanlış.Çünkü üç ihtimalli oy kullanıldı.Bir EVET, iki hayır, Üç geçersiz.geçersizler EVET lehine veya çok oy lehine olduğu gelmeyenler gibi açık.Asıl sorun insanlara değişim değil polemiklerle bir ortam,kutuplaşmaların çoğaldığı bir zemin den dolayı sonuç bu,Yosa dışlanan gruptan bir çok insan oy verdi ama partisinden dolayı itibarı olmuyor.

Cevapla

Temel Başak

Sorular: 1. Memurlar sendikadan fislenip terorist diye Haksız yere Kararnameler ile atılırsa yeni sistemde de Cumhurbaşkanı kararnamesiyle muhalif memurlar kolayca atılmayacak mı?2. Şükrü Karatepe nin (Cumhurbaşkanı danışmanı sıfatıyla) Eyalet sistemiyle ilgili dediklerini dinlemek ister misiniz?3. K.C. (Korku Cumhuriyeti) mı yoksa P.D. (Parti Devleti) mı kurmak istiyorsunuz?

Cevapla

Turkiye

Ankarada şu faturaları aşırı içtiğimiz suya artı para mesire alanları giriş ücretleri daha ucuzolabilir asfalt vergisi olmasın kımızı et pahalı bakanlık lütfen ilgilensinbenzin motorin lpg çok yüksekmarketler ürünlere istediği gibi zam yapıyorkim. Denetliyor her şey pahalı gelir seviyesi düşük insanlara allah yardım etsinbunlar size göre basitgelebilir bence çok önemli insanlar artık bunların düzeltilmesini istiyor lütfen çok geç olmasınkayıp büyük olurteskkurler.

Cevapla

R k

Hayirlarinartmasinasebeb ak partidekidavut abdullah bulenthuseyin digerisminibilmddigim tam imanetmemiskalitesizoyincular

Cevapla

Ali

ALDIM ile ALDIK ARASINDA NE KADAR FARK VARSA BASARISIZLIGIN DA O KADAR

Cevapla

şemsettin tok

Tabii sen kimseye bi şey yapmazsınmecliste kulis yapıp 1475 sayılı yasayı değiştirerek 4857 sayılı yasaya dönüştürüp torba yasalarla çalışan işçilerin altını oyup çalışma şartlarını değiştirip zorla yıllık izine çıkarmadın zorla emekli etmedin kalifiye ego işçilerini askiye amele olarak gönderip kanala sokmadın işçilerin vardiyalarını primlerini fazla mesailerini kaldırmadın belka çalışanlarını işten çıkarmadınyani sen memura işçiye kötülük yapmayan bir insansın değilmibaşkanım çalışanlar kendiliğinden uyduruyor bunlarıeh unutma yaptıklarını seçimlerde görüşeceğizbiz hancı sen yolcu

Cevapla

Cemil

Ozaman daha cok bekliceksin

Cevapla

vatandaş

İyi analiz. Bence iki neden var. Birincisi fetö ile mücadelede siyasete dokunulmamış olmasi ki yani. Sadullah Ergin Bülent Arınç gibi kişiler karakolun yanından bile geçmedi. İkincisi ise propaganda yaparken yapılan yollar Havaalanları köprüler anlatıldı. CHP nin tek adam iddiası memurlar işten atılacak ve eyalet iddialarına cevap verileceği halkın ikna edileceği yerde papağan gibi yolları böldük kalpleri birleştirdik köprüleri kurduk bilmem ne olduyu anlattıniz. Oysaki millet bunları görüyor ve biliyor. Sen millete 18 maddeyi anlat. Kemalın yalanlarını curüt. Ve bir ak Partili olarak inşallah bu olaydan ders çıkarır ve reis kısa zamanda al partide temizlik yapar. Senden başlamak üzere

Cevapla

Salih

Yani bir ak partili olarak öz elestiri yapmak gerekirse kusura bakmada evet diyen sadece ak partili degildi mhpli kesimde evet dedimadem sen oyunu arttirdin ak partili olarak soruyorum nerde mhp nin oyu yuzde 4 de ordan geldi benim oyum yerinde sayiyor gibi basit bir cevap vermwssin umarim evet cikti turkiye kazandi mutluyuz lakin ak partide de gozle gorur turkiye genelinde kaybolan yerler var bunuda asla unutup hafife almamak gerekir bence.

Cevapla

Bİ KUDRET

Sayın Gökçek, son yerel seçimdeki oylar sana verilmedi. Fetöye karşı vatan ve devlet savunması refleksiyle sana rağmen, Ak Parti'ye verildi. Her seçimde son defa diyorsun. Sonra vazgeçiyorsun. Yani bizi aptal yerine koyuyorsun. Eski Gökçek de yok artık. Nerede o peşpeşe yatırımlar. Son dönemde piyasaya oğlundan başka bir şey sürmedin. Ha bir de Fetö sol ilişkisiyle ilgili kitap. O alanda önce kendi ansiklopedini yaz. Metro işini hükümete yükledin. Ankara'nın herşeyi hala pahalı... Vesselam her yerel seçimde sana oy vermiş biri olarak, bu sefer seni sandığa gömmek için seçimi bekliyorum.

Cevapla