Fransa Cumhurbaşkanı adayı Le Pen arkasındaki AB bayrağını kaldırttı

Fransa'da aşırı sağ Ulusal Cephe Partisi’nin cumhurbaşkanı adayı Marine Le Pen, katıldığı televizyon programında, arkasında yer alan Fransa bayrağının yanındaki Avrupa Birliği bayrağının kaldırılmasını istedi.

Fransa Cumhurbaşkanı adayı Le Pen arkasındaki AB bayrağını kaldırttı
Eklenme: 19 Nisan 2017, 13:38

TF1 Başkanı Gilles Bouleau, Le Pen'in katıldığı "Yarın Cumhurbaşkanı" isimli programda yaptığı açıklamada, Le Pen'in program öncesindeki AB bayrağının kaldırılması talebini kabul ettiklerini bildirdi.

"FRANSA CUMHURİYETİ'NİN CUMHURBAŞKANI OLMAK İSTİYORUM, AB KOMİSYONU'NUN DEĞİL"

Le Pen de, sırayla bütün cumhurbaşkanı adaylarının davet edildiği programda, "Fransa Cumhuriyeti'nin cumhurbaşkanı olmak istiyorum, AB Komisyonu'nun değil. AB'nin ekonomik ve sosyal konular ile sınırlarla ilgili konularda ülkemize ve halkımıza önemli ölçüde zarar verdiğini düşünüyorum." dedi.

Le Pen, daha önce de resmi binalardaki AB bayraklarını kaldırtmak istediğini açıklamıştı.

 
Haber Tarihi: 19 Nisan 2017, 13:38
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Hy-hy

Niye bözuluyorsunuz ki; İngiltere daha önce kaldırmıştı.

Cevapla

Aşkın

Fransa için hem endişeliyiz hem kaygiliyiz ileriki senelerde AB diye birşey kalmiyacak artık dünyanin ekseni Asya'ya doğuya kayıyor

Cevapla

Hisarli

Sow yapmak serbest.Cumhur baskani ol , önüne koyarlar yol haritasini. Cumhur baskani görmek istiyorsan TÜRKIYE ye bakacaksin.

Cevapla

Duran

Le Pen gibiler müslümanların anasını ağlatır. kafayı biraz çalıştırmak yeter bunu anlamak için.Slogan çağırmaktan beyni kullanmayınca beyin kuruyor zamanla.Sonunda da Trump a,Le Pen e sevinir hale geliyor insan işte böyle

Cevapla

HACI

Gözünüz aydın avrupa.Yeni bir haylaz çocuğunuz oluyor.Çok ağlatır sizi habrriniz olsun

Cevapla

ESTERGONLU CİHANGİR

Evet Le Pen Haklı..AB'nin daha dogrusu Almanya'nın Nazi güdümünden (tasmasindan ) kurtulmak isteyen uzağı gören bir siyasetçi.

Cevapla

hercai

Aferin!

Cevapla

SERHAT

fıran sada yaşayan tüm türkler ve yabancılar .. tüm güçleri ile Le Pen 'e destek olmalı bence ab dağılmalı ve almanya bitmeli......... terör yatagı almanya avrupadaki terör olaylarınında bence tek sorumlusudur

Cevapla

Klara

Insallah AB bizi birakip kendi derdine düser 8milyon müslüman rahatsiz etti bu asalaklari

Cevapla

Beto

Almanya daha gecen günler fakirlik raporunu "sansürlü" olarak topluma sundu..ayni anda Türkiye karsiti haberler biranda bütün medyalarinda konu oldu..iki gün sonra kimse o "SANSÜRLÜ" fakirlik raporundan konusmadi..yani demek istedigim alman yönetimi Türk düsmanligi ile kendi ic problemlerini bu metodlarla toplumundan uzak tutmaya calisiyor..bu sadece bir misal!!!

Cevapla

Salim emre

Ferdiden,yıldızlarda kayar günün birinde şarkısını söylesinler o kendiliğinden yavaş yavaş kayar gider

Cevapla

Adil

Fransa icin endiseliyiz.

Cevapla

hay bin gunduz

la pen la de get

Cevapla

tuzcu

bence kaldırmayın ama yıldızları eksiltin....Zamanla kendiliğinden kalmış olur...

Cevapla

Hkn...

AB 'nin geleceği parlak değil...

Cevapla

Avini

Bayan le pen 'in kafası çalışıyor / ama gücü yetmez

Cevapla