İMSAK 03:36 GÜNEŞ 05:30 ÖĞLE 13:08
İKİNDİ 17:04 AKŞAM 20:33 YATSI 22:18
İstanbul Oruç, sizden öncekilere farz kılındığı gibi size de farz kılındı.
Hoşgeldin Ya Şehr-i Ramazan
İstanbul Silüeti

FETÖ elebaşından yeni talimat: Dünyayı kendinize inandırın

İstihbarat birimleri, FETÖ elebaşı Fetullah Gülen'in militanlarına "Dünyayı kendinize inandırın" talimatı verdiğini deşifre etti.

FETÖ elebaşından yeni talimat: Dünyayı kendinize inandırın
Eklenme: 19 Mayıs 2017, 10:51

15 Temmuz alçak darbe girişimini planlayan ve uygulamaya geçiren FETÖ, militanlarını dünya kamuoyunda masum göstermek için harekete geçti. İstihbarat birimleri, terörist başı Fetullah Gülen'in militanlarına "Dünyayı kendinize inandırın" talimatını verdiğini deşifre etti. Lobi faaliyetlerini artıran FETÖ'nün çıkardıkları ihanet dergilerindeki yazıların satır aralarına, üyelerine ulaştırmak istediği mesaj ve talimatları gizlediği de belirlendi. Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın ABD ziyareti sırasında ABD'den iadesini istediği Gülen'in, The Washington Post'ta yayımlanan yazısı da projenin bir parçası olarak değerlendirildi. FETÖ'nün kapatılan dergisi "Sızıntı", "Çağlayan" ismiyle yeniden basıldı ve örgüt tarafından dünya ülkelerine dağıtıldı. FETÖ elebaşının dergide taktikler vererek, dağılan örgütü motive etmeye çalıştığı belirlendi. Gülen, militanlarından kendilerini canlı tutmalarını ve terör faaliyetlerine devam edebilmeleri için alternatif yöntemler geliştirmelerini istedi.

 
Haber Tarihi: 19 Mayıs 2017, 10:51
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Kütahyalı

Bu haşhaşı ve buna hala inanan şapşallar,yarın Allah'ın huzurunda nasıl hesap vereceksiniz.yıllarca milletin anasını bellemişler,sömürmüşler,milletin hizmet adı altında dini duygularını yemişler bitirmişler.hala buna inananlar var.akıllı olun,rabbim bu aklı kullanmamız için vermiş bize.

Cevapla

Gayserili

Bekar adamdan hoca olmaz

Cevapla

Hak

Dünya kendi ülkesinde darbe,ihanet yapana inanacak kadar aptal değil

Cevapla

Hak

Dünya size inansada biz size inanmayiz, hem biz size inanmadiktan sonra dünyanın inanmasinin ne önemi var

Cevapla

Eray

bu haber iki farklı başlık altında içerik ayni su Dangalak pezevnk adamın haberiyle bari dalga geçer gibi haber yapmayın boyle yaparak ne yapmaya çalışıyorsunuz

Cevapla

hamido

Bu kadar hainlik ,fasıklık ,tan sonra bu şarlatana inanan geldini????

Cevapla

Duran

Ne garipsiniz,hem düşmanların uşağı diyorsunuz,hem de düntayı inandırın diyor diyorsunuz.Bu ne yaman çelişki böyle.Sahi siz gerçekten müslümanmısınız

Cevapla

Nur

REKLAMLAR REKLAMLAR REKLAMLAR

Cevapla

Abdullah

ariel şaronun yüzünde bir miligram meymenet vardı..fetonun suratında sıfır...meymenetsiz ecnebi..

Cevapla

ergul k.

linkini gonderinde bizde bi bakalim ne yazdigina.

Cevapla

Cihangir Selçuk

EVET BU ŞEYTAN 'IN GÜLEN YÜZÜ KENDI BAŞINA TUVALETE BİLE GİDEMEZ.KALDI Kİ ...HAŞHAŞİN -ZOMBILERİNE TALIMAT VEREBİLSİN !..FETÖŞ SADECE 1970 LERDEN BERİ CIA - M16 VE MOSSAD 'IN 45 YILLDIR " ÖZEL SAKSIDA YEYISTIRDİĞİ BİR YERLİ LAWRENCE' DİR.

Cevapla

Kml

Sürekli yalan söyleyerek batıyorlar..battıkça daha da azıyorlar...Allah bunları bildiği gibi etsin...Allaha havale ediyorum...kur'an 'ın etrafındaki son suru yıkmaya çalışıyorlar Allah'ım...islam da senin, kur-an da.. sen bilirsin Rabbim.

Cevapla

Fatih Yavuz Cihangir

BU VAİZ KILIKLI İNSAN ELBİSELİ ŞEYRAN TERÖRİSTİN KENDI BAŞINA HAREKET VE EYLEM OLUŞTURDUĞUNU ELBETTE KIMSE INANMIYIR..BU HOCA KILIKLI FETÖŞ , CIA'NIN-M16'NIN VE MOSSAD SEYTAN ÜÇGENININ "ORTAK MİKROFONU" OLDUGUNU ARTIK BİLMEYEN YOK..

Cevapla

Cihangir

BU PENSİLVANYA' LI TERÖRİSTİN KENDI BAŞINA HAREKET VE EYLEM OLUŞTURDUĞUNU ELBETTE KIMSE INANMIYIR..BU HOCA KILIKLI FETÖŞ , CIA'NIN-M16'NIN VE MOSSAD SEYTAN ÜÇGENININ "ORTAK MİKROFONU" OLDUGUNU ARTIK BİLMEYEN YOK..

Cevapla

Galip barut

Yani şeytana inanacaklar he papaz fetöş Terrörist Alçagı...

Cevapla

Sahin

Dünya değil senin gibilerin inanmak işine gelmiyor.

Cevapla

turgut

SALYALI SUMUKLU KATIL FETTOS, SANA DUNYA INSNSA NE CIKAR... SEN B..... YEMISSIN... SEYTANIN USAGI OLMUSSUN... BUR NESLI KANDIRDIN MAHVETTIN... HELAK OLDUN... SAPIK SUMUKLU FETTOS KAVMININ HELAKINI DA GORDUK... KATIL SURUSUNE MERHAMET EDILMEZ... IKIYUZLU TAKIYECI GUNDUZ KULAHLI GECE SILAHLI PZVNK FETTOS... TOP OLDUN ARTIK...

Cevapla

Sabri GÜÇ

Bu mübarek cuma gününde insanı çileden çıkartma..stk ların sanki çok ihtiyacları var..arkalarında mülti milyoner işadamları var biraz da onlar el atsalar ya.. işadamlarını uçağına alıp dünyanın değişik ülkelerine götürüp iş anlaşmaları yaptırıyor cumhurbaşkanımız..ama her şey devletten beklenmeli ya..aman ha işadamlarının bu ülkeye bir faydası olmasın..

Cevapla

Cemşit

Bu istatistik senin mi?

Cevapla

Bekir

Ha.......tir kopek...Zerre miktar bu milletin gonlunde yoksunuz. Hatta millet sizden nefret ediyor....

Cevapla

Rabia Zafer

Şapşal Dünya Sizin Ne Olduğunuzu Çok İyi Biliyor. Asla İnanmaz.

Cevapla

abdo

nası olacak o iş anlatta bizde bilelim. bırak dünyayı arkadaşımızı bile kendimize inandıramıyoruz. ipimiz pazara çıktı. bir inandırsam arkadaşımı dolandırıp paralarını alacağım. bir sırrı varsa bu inandırmanın yani yolu , tiyo verde uygulayalım fatoşçuk

Cevapla

Dost acı söylet

Fetullah gülen örgütüne karşı ilmi izahlar ve ispatlar yapan Hasan akar Fetullah çı operasyona kurban gidiyor, akit uyuyor mu? Acaba? Hasan akar yalnız kalmasın?

Cevapla

isüzgen

hep abd nin kalleşliği allah belalarını versin hukuki işlem dahi yapmadı kendi örgütü niye yapsın abd ile ilişkiler böyle yürürmü hep zararımıza olurmu yanu pes

Cevapla

Inanc

Dünya inanir mi bilmem ama Cumhurbaskanimiza hic bir dünya ülkesi inanmiyor. Hele 15 Temmuz darbe girisimine kendi tiyatrosu diyorlar. Bir amerikaliya 63 milyon dolar verecegimize türk stk larina verilseydi o para lobi faaliyetleri yapilsaydi

Cevapla

Faik

Neremizden çağlıyorsunuz vatan haini haşhaşiler

Cevapla

turk

NEDEN SUNU KAFASIN ABIRISI SIKMIYOR AM AHAVLAMSIDAH ACOK PRIM YAPIYOR

Cevapla