Fatih Erbakan'dan Saadet Partisi'ne tepki!

Saadet Partisi Merhum Necmettin Erbakan'ı anma gününde, Kılıçdaroğlu'na konuşma yaptırdı ama Erbakan ailesini davet bile etmedi.

Fatih Erbakan'dan Saadet Partisi'ne tepki!
Eklenme: 03 Mart 2017, 08:55

Necmettin Erbakan’ı anma toplantısına Kemal Kılıçdaroğlu, Metin Feyzioğlu gibi isimler çağrılmasına rağmen Erbakan ailesinden hiç kimsenin davet edilmemesine tepkiler sürerken, konuyla ilgili Fatih Erbakan, “En başta ailesini, çocuklarını çağırmaları gerekir. Aileden hiç kimseyi çağırmadılar. Allah akıl fikir versin” dedi.

HAYIR CEPHESİ ORADAYDI

Erbakan, “Hiç davet olmadı. Kılıçdaroğlu, Feyzioğlu gibi isimlerin gelmesine çok da tepki oldu tabii. Bu ortamda tam da zamanlama olarak sıkıntılı oldu. Tam referandum üzeri onlar da ‘hayır’ cephesi olduğu için bir araya gelmeleri manidar. Hayırlısı olur inşallah. Biz vakıf olarak referandumda kararı millete bırakıyoruz” diye konuştu.

 
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Eyup

Ak partili vekilde davetliydi.ve ordaydi hatirlatayim dedim.millet bos degil okuyor ve izliyor

Cevapla

mehmet

peki erbakana iftira atıldığı zaman onları kayıp milyon davasıyla ayıplayıp arkasında duramayanlar yine erbakana af getiren zümre değil midir? şüphesiz ki siz gerçekleri saklıyorsunuz.

Cevapla

Cemalettin y

Oyle mı bilmiyorum ama Vakıf olarak davet etmek kerhen davet etmektir.Gelmeseniz iyi olur demektir.Zira birini anacaksaniz onun evlatları seref misafiridir ve fert fert özel bir ihtimam gösterilmesini hakeder.

Cevapla

Milli görüşlü

Milli görüş bu ülkenin teminatı (N.Erbakan)

Cevapla

Özcan

.... Senin ve senin gibilerin ...verecek.... emin ol

Cevapla

selim

Davet edildikleri hâlde yalan konuşuyor...

Cevapla

Ali

Bana arkadaş ini söyle sana kim olduğunu söyleyeyim

Cevapla

Enver

Ne demek vakıf olarak davet edildi merhum Erbakanın çocukları oraya şeref konukları olarak davet edilmeliydi vakıf olarak davet edilmesi demek gelmeyin demektir akılları sıra akıl operasyonu yapıyorlar YEMEZLER..

Cevapla

S.K.

Kim onlari severse oda onlardandir. Feto bunlari bir araya getirdi. Bunlar Erbakan ida oyuna getirdiler. Gecmisteki darbelerin arkasinda refah partisindeki hainlerinde parmagi var idi. O hainler chp hdp feto ile beraberler

Cevapla

fikret

Abdestsiz gayrimüslimleri davet edenlerin abdestinden şüphe ediyorum.

Cevapla

Celal

Saadet partisi sepmatizanı olarak ben.daha oy vermem Saadet partisine.bu partinin kime hizmet ettigi anlaşılmıştır...

Cevapla

Rabia Zafer

Körler sağırlar, birbirini ağırlar.

Cevapla

can

BUNLARIN NE OLDUĞU BELLI DEĞIL ZAVALLILAR

Cevapla

iyildiz

Vakıf olarak davet edildiler...Gelmediler...Daha önceki yıllarda da davet edilmelerine rağmen hiç bir davete gelmediler ve şimdi böyle konuşmaları Hocamızın çocuklarına yakışmıyor...

Cevapla

CENGİZ

Bunlar rahmetli Erbakan dan otlanan gizli ajan dalar ömürleri bitmek üzere ama görevlerine devam eden hainler

Cevapla

Mehmet Tanrivetdi

Adamlar N.Erbakani aniyor. Aile fertleri davet edilmemis. Erbakana Kilicdaroglunu kardes.feyzioglunu evlatlik yaptilar. Mantiginiza tūkū..

Cevapla

zafer

Bir tarafta Erbakan Hoca'yı hapse attırmak için çalışanlar diğer tarafta hapisten kurtaranlar Takdir Yüce Milletin Ama bu da gösterdi ki Saadet'in Erbakan Hoca ile hiçbir irtibatı kalmamıştır.

Cevapla