Eski MHP'li Oğan'dan provokasyon gibi bir iddia!

Eski MHP Milletvekili Sinan Oğan, "Bu anayasa, MHP’nin kapatılmasının önünü açacak ve ülkücüler buna müsaade etmeyecek" iddiasında bulundu.

Eski MHP'li Oğan'dan provokasyon gibi bir iddia!
Eklenme: 11 Ocak 2017, 17:38

Oğan, Yeni Anayasa ile MHP’nin kapatılmasının da önünün açıldığının iddia eden Oğan "İki partili sistemde dördüncü parti konumundaki MHP olmayacaktır. Bu MHP’nin kapatılması demek ve buna ülkücüler müsaade etmez" iddiasında bulundu.

 

 
Haber Tarihi: 11 Ocak 2017, 17:38
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Kenan güclü

Kilosu 1 dolardan 1 insan musveddesi kac para eder Tabiki TL cinsinden

Cevapla

Ramazan topuz

Selam mumin turkiyenin insanina nasipsizleri sadece kandilde aramayin mesela sinan oganlar chdpkk zubidileri fetos fahiseleri bir coklar ama bunu bilsinlerki allahin tokatini yediklerinde gazabi cok sidetlidir allah yardimcimiz olsun sinan oganlari ve chdpkkleri kahar eylesin

Cevapla

Sami

Hadi oradan lan Fetöcü yalak.....kapat su pis kokan agzini.....

Cevapla

Utku

Amerika da iki parti değil üçü büyük yüzlerce parti var. Başkanlık sistemi iki partili yapıyı doğurur yorumları cahillik ve demogoji.

Cevapla

Sakaryalı

Bu ahmak fötücü agzi ile konusuyor.yada yatarken bi tarafi acikta kalmis.

Cevapla

TALIP

Zavali Akil fukarasi sahiden bu zavalinin bir de aksener ablasi vardi nerde acaba

Cevapla

asim keskin

nasil yani? nedemek istedi. kim neye nasil musade etmez? ayaklanma tehdidimi?,,,bu zübükün proje oldugunu basin hala anlamadimi? Ülkücüler parti icin degil devet icin vardir. bunu anlamayan adamsi yaratiklar ülkücüyüz demesin.

Cevapla

mehmet çakır

demek oluyorki korkunun sınırı yok

Cevapla

CİHAT ÖZER

Bizde ülkücüyüz geçmişte mhp ye oy verdik mhp liydik. Bizim yine ülkümüz var musluman Türk milletinin bir ülküsü var küffar ile mücadele etmek güçlü bir devlet olmak çevremizdeki mazlumların kafirler ce ezilmesini kaynaklarımızın emperyalist siyonistlerce somurulmesine musade etmemek içimizdeki batı usaklarinin köpeklerinin temizlenmesi bizim ülkümüz dür. Mhp ile bu işlerin olmadığını gorduk olmayacakta. Önemli olan ülkümüz ü gerçekleştirmekse ha mhp ha akp isimlere takilmamak her aklı selimin varanseverin ilk görevidir. Bu milleti particilik böldü. Bir olalım iri olalım diri olalim.

Cevapla

meftun

MHP ADI ALTINDA ŞEREFSİZLİK YAPMAÖFERÖCÜ ALÇAK

Cevapla

Mustafa Kemal

Bu adam tam bir pravakatör ve feto list, adam gibi adam bahcelidir....,ahmak herif! Mesele Ülkücülük veya türkü culuk değil mesele devletin bakaası!mal!

Cevapla

Ahmet

Bu sinan Ogan ve Meral Akşener ümit ozdag koray aydın feto nun mhp içindeki ceteleriydi bu yeni ana yasayla beraber kendileri siyaset tarihinin kirli sayfalarına gömülecek ler ve siyasi hayatları biteceğini bildikleri için çıkıp diyemiyorlar siyasi hayatımız bitiyor onun yerine mhp kapatılacak diyorlar ve ulkucukeri galeyana getirmeye çalışıyorlar.

Cevapla

ahmet öztürk

Pravakatorleri dışarda aramayın sinanı savunanın alayı satılmışlar ordusundan,siz yorumlarınızı gidin cumhuriyet gazetesinde yapın,aşağılık satılmışlar

Cevapla

Hüsamettin

Lan meral akşener sevici pis fetöcüler sizi tanıyorum ben gizlenemezsiniz bir gün ansızın kapınızda olacağım bunu iyi bilin adiler...

Cevapla

Muhitin ozakin

Yurruuu sinan fetoş cocugu yurruuu.

Cevapla

Cemil nadir özgün

Yahu bu Cemil koç ne doğru şeyler söylüyor.ben yeni akit te sözü sohbeti fikri para eden yorumunda akıl izan olan kimse yok diyordum....

Cevapla

yusuf

MHP görüs ne düsünce olarak hükümet olacak. Yurtta sulh cihanda sulh tutmadi. simdi bumu kaldi. Akil li insan sonucu görebilendir. Bunlar kullanilan kuklalar.

Cevapla

nazım arat

Sinan OĞAN, senden büyük ümitlerim var idi. Ne işin vardı kardeş senin Feto taifesinin, medyasının yanında. Keşke rengini tam olarak ortaya koyabilmiş olsa idin. Kaybedenler kervanına katıldın başlamadan.

Cevapla

gayserili

demekki kuyrukçuluk yedek stepnelik MHP nin kaderi dün dsp ye bu gün akp ye. kader değilse başkannında yanlışlık var. kapansında hep ak patili olalım. kardeşim sinan millet size oy veriyo başkan olun diyo siz kuyruk oluyonuz. vermedimi 129 vekili vermedimi 80 i.

Cevapla

merin erikli

valla sinan abi dogru soyluyor ulkuculer buyuk darbe yapacak bu yasa dilim varmiyor ama bize fazist diyip iceri tikacaklar belki allah yardimcimiz olsun

Cevapla

melih

seni hoca kaça sattın aldı sen ülkücü değilsin ülkücü maskesi takan maşasın fiyatını söyle bunun mal varlığı ve sülalesinin araştırılsın

Cevapla

Gel burdan yak

Valla gerekirse 6 oyumuz varsa 3 ünü akp ye 3 ünü mhp ye atarız...siz akp lileri ne sandınız...yarıyolda mı bırakcağız mhp yi... mhp yi akp kapattırmaz asla... bu adamların işleri güçleri fesat fitne tohumları ekmeye çalışmak ....

Cevapla

metin kultur

sadece mhp mi kalmaz...sen ben kalacak mıyız..ahiret var sinan ahiret...bırak nihal atsız ateist ideolojisini..türksen türksün bi şey diyen mi var..diyelim ki ben musluman bir rum ermeni kürdüm ne olacak..mezarda sana ne faydası var..bırak hacim bırak...

Cevapla

CemilKoc

Bunun neresi Provakasyon.Gayet Dogru.Devlet Bahceli Ülkücüleri satmistir.Bizi cakkallara Rezil etti.

Cevapla

ali kemal

ülkücülerden ak partiye ilhak edecekler. zaten bahçeli de başkan yardımcısı olacak

Cevapla

Nanek

Cacık ta iyiymis

Cevapla

Asi

İyi bildin akıllı adamsın sen parti kurucan ülkenin başına geçecen ve hayallerini süslüyen balkonda konuşacan ( uma uma döndün sarı muma) ne yapalım insan hayal ettiği sürece yaşarmış olmayacağanı anladı fitne yapıyor

Cevapla

Mustafa

sen ülkücü degilsin ülkücü geçmisinde yok sen git meral ile takil buralarda ülkücüyüm deme adi tip

Cevapla

Allah u ekber

Yav hala bu adam piysada gezip nasıl konuşuyor anlamadım.devlet bunu unutmuş herhalde eee nede olsa devletin işi başında aşkın.

Cevapla

mertniyazi

Iran ajani bu.. bundan her türlü fitne beklenilir.

Cevapla