İMSAK 03:34 GÜNEŞ 05:29 ÖĞLE 13:09
İKİNDİ 17:05 AKŞAM 20:35 YATSI 22:21
İstanbul Oruç, sizden öncekilere farz kılındığı gibi size de farz kılındı.

Eski AK Parti milletvekili FETÖ'den gözaltına alındı

AK Parti’ nin 24. dönem Mersin Milletvekili Ahmet Tevfik Uzun, FETÖ/PDY operasyonu kapsamında örgüt üyesi olmak suçlamasıyla sabah saatlerinde gözaltına alındı.

Eski AK Parti milletvekili FETÖ'den gözaltına alındı
Eklenme: 08 Mayıs 2017, 09:34

Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması (FETÖ/PDY) yönelik soruşturma kapsamında 24. Dönem Mersin Milletvekili Ahmet Tevfik Uzun gözaltına alındı. Mersin Cumhuriyet Başsavcılığı'nın 15 Temmuz 2016 tarihinde FETÖ/PDY silahlı terör örgütü mensuplarınca yapılan kalkışma teşebbüsü ile anayasal düzeni değiştirmek ve bu terör örgütüne üyelik suçlarından, örgüte yönelik yapılan soruşturma kapsamında, bugün sabah 24. Dönem AK Parti Mersin Milletvekili olarak görev yapan Ahmet Tevfik Uzun gözaltına alındı. Uzun hakkındaki arama ve el koyma çalışmalarının devam ettiği bildirildi.

AHMET TEVFİK UZUN KİMDİR?

Ahmet Tevfik Uzun 1968 Tarsus doğumlu. İstanbul Universitesi Eczacılık Fakültesi’nden mezun oldu. 2004 yılında yapılan yerel seçimlerde il Genel Meclis üyesi olarak atandı. Uzun evli ve 4 çocuk babası.

 
Haber Tarihi: 08 Mayıs 2017, 09:34
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Dunya

Ak partinin hepsi fetocu.Sirf gostermelik eski bir vekili goz altina almakla olmaz.

Cevapla

emirhan emir

ESKIYMIS HA HA HA GULELIM BARI HANGISI DEGILDIKI YOTUBE GIR SEYRET EL ETEK OPENLERI

Cevapla

HACI

Birazdaha içerilere bakın.Ordada kritik isimleri bulursunuz.Benden demesi.Özellikle bakanlıklardaki bürokratlara dikkat.

Cevapla

Ahmed D.

Ben bu devlete ve iktidara güvenmiyorum. Yahu 15 Temmuz neredeyse 1 yıl oldu, milletvekilligi gibi göz önünde olan birisi henüz yeni mi tutuklanır? Neden beklenildiği bu kadar? Onca şehit var, neden hesap-kitap yapılarak tutuklama yapılıyor?

Cevapla

yüksel

Peki! Mevcutlar arasında yok...muş gibi yapalım

Cevapla

Mehmd

Eski değil şuan faal olanlar niye gözaltına alınmıyor

Cevapla

cemaleddin

Karshi tarafa malzeme vermemek icin kendi ayaklarina sikiyorlar. Bay Ahmak`dan ne vatana ne millete ne AKP ye fayda gelir. Bundan ne köy ne Imam olur. Gitsin Baykal ile, Maral ile beraber olsun akp icin daha iyi puan getirirdi. Shener gittide ne oldu. Kül de gelse ne,gitse ne? ne artisi vardir nede eksisi.

Cevapla

habip akgül

Muhammet Diye bir mebus eskisi özellikle THY personelinin başına bela oluyordu Feto kontejanında dış işleri komisyonu başkan yardımcısı salya sömük saldırıp ağlıyordu akibeni eh merak edecek de değilim yalnız bu zaten aşikar örgüt elamanı proftu.H

Cevapla

Terazi

Vira Bismillah. Siyasilere de ucu dokundu.

Cevapla

METİN

İdris Naim Şahinde vardı. Herkes Fetö ile ilgisini biliyor. Çağlayana Hakan Şükür ile birlikte gidiyordu, Bank Asya ya para yatırın diyordu, başka vukuatı yok herhalde ki gözaltına alınmadı.

Cevapla

dürüst

Eskisi var da yenileri yok mu?Unutmayalım;DOSTUN DOST A YAPTIĞINI KIRK DÜŞMAN BİR ARAYA GELSE YAPAMAZ:

Cevapla

CİHANGİR SELCUK OSMANLI

Kimler Britüslük..Hainlik yaparsa yapsın....DÜNYA LİDERİ SN. RECEP TAYYİP ERDOĞAN , bir Çağ kapadı..Yeni bir Çağ Açtı. ALLAH (C.C) in izniyle....İste Bu Mahzuz eder bizi....Ecdadım....Ecdadım....sana 150 yildır ihanet eden İngiliz anahtarları ...yerli Lawrenceler ...Britüsler...Bilerberg Fehmiler....Mütevazi kılıklı;Abd-AB Ne der diye yıllarca kulağı kirişte ; onlardan gelecek talimatla devlet yönetmeyı marifet sayan Siyasetçiker UTANSIN !... utanacak yüzleri varsa ...

Cevapla

Vatandaş

Cübbemi giyerim diyenlerin kongrelere davet edilmesi abes bir durum?

Cevapla

cemaleddin

Bu tiplerden daha cok var. Tüm partiler bunlardan temizlenmelidir.

Cevapla