Yeni Akit DÜNYA Sayfası

Dünya sayfamızı facebook'tan takip edin.

Erdoğan'ı devirmek için 1 milyar dolar

Gezi'nin sponsoru, dünyadaki ayaklanmanın arkasındaki isim Soros, %51.4 'evet' ile yeniden hortladı. Soros, 100 milyon dolar bağışladığı Açık Toplum Enstitüsü'nü görevlendirerek Türkiye karşıtı kampanya başlattı.

Erdoğan'ı devirmek için 1 milyar dolar
Eklenme: 20 Nisan 2017, 15:31

Dünyanın en ünlü provokatörü George Soros'un referandum sonrası kaos planı ortaya çıktı. Gezi, ABD Başkanlık seçimi, Ukrayna ve Gürcistan gibi dünyada genelinde birçok ayaklanmanın arkasındaki isim olan Soros, CHP ve HDP'nin söylemlerini kullanarak, Gezi benzeri olaylar çıkarmak için kesenin ağzını açtı.

HRW'Yİ PARAYA BOĞDU

Soros'un çatı örgütü olan Açık Toplum Enstitüsü, Human Rights Watch (HRW – İnsan Hakları İzleme Örgütü) kuruluşunu Türkiye'deki referandum sonrası küçük çapta başlayan protestoları kaosa dönüştürmek için görevlendirdi. Soros 10 yıl boyunca 1 milyar dolar paraya boğduğu HRW'den Türkiye karşıtı yayınlar yapmasını istedi. HRW ise Türkiye ve Cumhurbaşkanı Erdoğan karşıtı kampanyalarına hız verdi. 

 
Haber Tarihi: 20 Nisan 2017, 15:31
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Nejdet

Ukeyeneden koyarlar boyle it soylarini

Cevapla

kurt

Bu ülkeye gelmiyormu bu birisi gerekeni yapsin

Cevapla

Tankin önüne yata adam

Ulan bu sarhoşburayı Ukrayna Gürcistan zannediyor ulan mal türkün ayranı bir daha kabarırsen değil senin yedi sülalen bir araya gelse seni toplayamazlar

Cevapla

Türkiyeli

Allah rahmet etsin HASAN KARAKAYA abime.Soros-bush çocukları derdi

Cevapla

T.C ABDULLAH

Akit doğruysabu adam hakkında suç duyurusunda bulunuyorumyalan haberse akithakkkıda suç duyurusunda bulunuyorun .Lütfen Cumhuriyet savcılarımızın ihbarımı değerlendirmesinibir vatandaş olarak talep ediyorum

Cevapla

Ismet

Bunu niye ülkeye katıyorsunuz? Bunu niye tutuklamıyorsunuz? Putin buna Rusyaya girme yasağı koydu. Biz niye yapmıyoruz??? Düşmanı göz göre göre bırakıyoruz?

Cevapla

AliAltun

Derhal tutuklansın

Cevapla

Mehmet YASİN

Bu pezevenk kendi ayağıyla gelmiş. Gezi olaylarını kışkırtıp desteklediğini de alenen itiraf ediyor. Öyleyse bu adam nasıl oluyorda Türkiye'ye elini kolunu sallayarak girebiliyor? Hadi girdi bu ülkenin hiç mi hakimi savcısı yok? Hazır gelmiş Halkbankın müdür yardımcısı nasıl tutuklanırmış bir görsünler. Demek ki hala bağımsız bir devlet olamamışız.

Cevapla

mit

Şimdi kovuyorum

Cevapla

rifat

sıkın kardeşim kafasına soroz denen haçlı yı yaşatmayın !!!

Cevapla

mehmet

ALLAH SENİ KAHRU PERİŞAN ETSİN DÜNYAN VE AHİRETİN ZELİL VE RÜSVAY OLSUN HERŞEYİNİZ VAR AMA İMANINIZ YOK

Cevapla

abdo

BU YAHUDİ P..Çİ GEBERMEDİMİ

Cevapla

Bir Dadaş Gibi

Madem bu adi yaratık ülkemize geldi niye enselemiyoruz. Gebertelim her şey bitsin niye uğraşıyoruzki.....

Cevapla

sarp

bizimkilerde kovsunlar onuda halkmı yapacak

Cevapla

ÜMİT

Ülkede sorosun çocuğu çok hele bir kalkışsınlar bu sefer duran adama benzemes bu iş önüme ilk geleni gömerim oraya hainler..

Cevapla

Hkn...

Onlar ancak barda içki şişeleriyle kadehleri devirir.

Cevapla

tuğrul

Vay alçak Sorostopol çocuğu cehennem zebanisi moruk. Bu paraları chpkk ya mı transfer ediyorsun? Öyle ya bun vatan hinliği güruh durduk yerde neden kazık yemiş gibin zıp zıp zıplamaya başladı... Kasaturaya kelle sallayanın başı düşer!!

Cevapla

Hkn...

Yeni sisteme bir an önce geçsek de şu satılmış vatan hainlerinin ihanetlerinden vatanımız zarar görmese...

Cevapla

rafet

güzel fakat kısa bir haber.soros, rockfeller ve rotshild ailesi ile ilgili ve bu ailelerin dünyayı nasıl cehenneme çevirip insan hayatını faizden ve spekülatif zamanlarda çaldıkları paralar için mahvettiklerini devamlı gündemde tutan haberler yapınız ki milletimiz bu insan düşmanlarının nasıl birer canavar olduklarını anlasınlar.

Cevapla

huseyin

kimi kendini satar uc kurusa kimide bizim gibi menfaat beklemeden olumune giderreisinin arkasindan

Cevapla