İMSAK 03:34 GÜNEŞ 05:29 ÖĞLE 13:09
İKİNDİ 17:05 AKŞAM 20:35 YATSI 22:21
İstanbul Oruç, sizden öncekilere farz kılındığı gibi size de farz kılındı.

Erdoğan'dan müthiş nükleer hamlesi!

Cumhurbaşkanı Erdoğan - Çin Devlet Başkanı Şi görüşmesinde, Türkiye'de üçüncü nükleer santral inşası için sürecin hızlandırılması konusunda mutabık kalındı.

Erdoğan'dan müthiş nükleer hamlesi!
Eklenme: 13 Mayıs 2017, 18:43

Cumhurbaşkanlığı kaynaklarınca, Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan'ın, Uluslararası İşbirliği İçin Kuşak ve Yol Forumu'na katılmak üzere geldiği Çin Halk Cumhuriyeti'nin başkenti Pekin'de, Çin Devlet Başkanı Şi Cinping ile yaptığı görüşmeye ilişkin bilgi verildi.

Buna göre, son dönemde dördüncü kez bir araya gelen Erdoğan ve Şi'nin görüşmesinde, ağırlıklı olarak ekonomik ilişkiler ele alındı.

Zirvede, Türkiye'de üçüncü nükleer santralin yapımı konusu da ele alındı. Bu sürecin hızlandırılması için tekrar irade beyan edildi. Ayrıca müzakere sürecinin hızlandırılmasında da mutabık kalındı.

Daha önce kurulan e-ticaret platformunun başarılı bir şekilde büyüdüğünün altı çizilen görüşmede, liman işletmeciliği ve gemi yapımı konularında iş birliğinin artırılmasının gereği ifade edildi. İthalat-ihracat dengesi, yatırım ve bankacılık konularının da ele alındığı zirvede, bu alanlarda daha fazla iş birliği yapılması yönünde de irade beyan edildi.

 

 
Haber Tarihi: 13 Mayıs 2017, 18:43
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

alattin kılıç gurun . .

Arap larda nükleer varmı petrol var

Cevapla

mustafaoglu

Hadisi serifin mucibince "ilim cindeysede gidip alacaksin...

Cevapla

ksl2

müttüş zamlar asagari ücretliler olarak sürünmeye devam 100 tl zam ver ardından 2 hafta sonra piyasadaki herşeye zam cebimizden 300 tl alın bu böyle devam ettmez bizi yönetenler düzeltin bu durumu sene başında asgari ücrete zam yapıyorsunuz 1 hafta sonra o verdğiniz zammı misliyle cebimizden alıyorsunuz

Cevapla

Yasin

olum arap bi dur zaten ortalik karisik..

Cevapla

Yener

arabı budisti yok bunun biran önce hızla kıtalar arası nükleer füzelere ulaşmamız lazım.

Cevapla

Ahmet

ABD Nükleer Reaktör Sayısı 104 Kanada Nükleer Reaktör Sayısı 18 Japonya Nükleer Reaktör Sayısı 55 Fransa Nükleer Reaktör Sayısı 59 Türkiye Nükleer Reaktör ?

Cevapla

osmanoğlu2023

ticaretin dini olmaz..!

Cevapla

Hilo

Bez getireyimmi Mahir

Cevapla

Akın

Araplar da nükleer teknoloji yok.

Cevapla

Fatih

Fatih Sultan Mehmet ben yahudiye top döktürmem deseydi, belkide İstanbul'u fethedemezdi.

Cevapla

osman özkan

bu nükler enerji meselesi çok önemli ve hassas bir konu nükler enerji konusunda üretim kapasitesi bulunan her ülkeyle yeni bir santral anlaşması için çalışmaya başlanmalı nükler enerji santralları ona kadar çikartılmalı bu konuda çok ince siyaset ve kararlılık gerekiyor.cenabı hak uzun adamın yar ve yardımcısı olsun

Cevapla

Kanuni

Arap dünyasının ve müslümanların henüz BM de maallesef veto hakkı yok. ABD,Rusya ve Çin her konuda BM kararlarında birlikte hareket etmiyor. Yani gönül meselesi değil denge meselesi.

Cevapla

Akıl akıl gel peşime takıll

Arapların yaptığı ne varki santral yapsınlar ALLAH onlara petrol vermiş onlarda hiç bir müslümanın hakkı yokmuş gibi ziyan ediyolar ALLAH ıslahetsin akıl fikir versin İNŞALLAH

Cevapla

ertan

Menfaatlerimiz geregi yapariz. Budist de olsa

Cevapla

Demirkan Kıran

Ya da hainlerle anlaşarak mı yapardık?

Cevapla

Ziya

Çinliler Budist değil Taoist

Cevapla

arapmılmış

Araplardan ne zaman fayda gördükli,onlar kendi içinde bizim 15/20 sene önceki cuntacı mücadelesi vermeliler

Cevapla

Hy-hy

Nükleer santral yapan arap ülkesinin adınıda söylesen bir zahmet.

Cevapla

Aşağılayan

Arap nükleer mühendisleriyle mi? hahaha...Onlardan bizde de var. Tam 600 bin adet. Yoğuşmalı kombi bayisi hepsi. Ya da mermer ocağı işletiyorlar.

Cevapla

Mahir

Budistlerle niye anlaşıyoruz? Bu işi bence Arap dünyasıyla anlaşarak yapabilirdik.

Cevapla