Erdoğan'dan idam açıklaması

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Kahramanmaraş'ta Müftülük Meydanı'nda toplu açılış töreninde konuşuyor.

Erdoğan'dan idam açıklaması
Eklenme: 17 Şubat 2017, 16:24
Bu haber 77.396 kez okundu

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Kahramanmaraş'ta Müftülük Meydanı'nda toplu açılış töreninde yaptığı konuşmada şu ifadeleri kullandı:

"İDAMI ONAYLAMAK BOYNUMUN BORCU"

"Bugün burada 569 milyon; yani 569 trilyon lira bedeli olan eserlerin resmi açılışını yapıyoruz, hayırlı olsun. Kahramanmaraş'a hayırlı olsun. (İdam sloganları üzerine) Şimdi hedef ilk etapta 16 Nisan'da evet oylarını halletmek. Bunun arkasından parlamentoda inanıyorum ki, bu konu gündeme gelecektir. Ve parlamentodan bunun geçeceğine de inanıyorum. Parlamentodan geçmesi halinde bana geldiğinde ben onu onaylarım. Çünkü bunu onaylamak boynumun borcudur. Şehitlere, Allah'a bunun hesabını veremem. Çünkü bir katili affetmek devletin yetkisinde değildir. Onu ancak affederse onun varisleri affeder. Hans ne derse desin, Corç ne derse desin, Ahmet ne diyor, Ayşe ne diyor, Mehmet ne diyor, Allah ne diyor beni o ilgilendirir."

 
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Abdullah abdullah

Allah Allah Allah Allah Allah Allah ccderim başkada bişey demem

Cevapla

Vedat

Gerçekten seviyoruz

Cevapla

tuğrul açık

sayın cumhurbaşkanı idamın bu ülkenin yararına birşey olduğuna inansaydı bu yasayı 1 gecede meclisten geçirtirdi

Cevapla

Önder kayan

Allah diyoki benim hükümlerimle hükmetmeyen kafirin ta kendisidir Allah zina yı kumarı içkiyi gaspı hırsızlığı yahudi ve Hristiyanları dost edinmeyi yasaklıyor işte Allah bunları diyor insanları ve cinleri yanlız bana kulluk etsinler bana ortak koşmasınlar benim yasakladıklarımı serbest bırakmasınlar hayırda şerde Allahtandır rızıkınızı nasibinizi başkalarına bağlamayın şüphe yoktur ki herkesin rızkımıza verende dilediği zaman çekip alanda Allahtır

Cevapla

ALİ YÜKSEL

İnsanın düşmanlıkta en ileri olanı nefsidir. Hadisi Şerifi varken danışmanlara hesap sorulmalı imiş. Sen eňiyisi bir doktora görünsen iyi olur.

Cevapla

isüzgen

idam allahın emri sende meclisinde halkında akp de bundan kaçamaz emri-ilahi bu

Cevapla

Aydin

Seni seviyoruz reis

Cevapla

Habip

Türkiye tarihinin tartışmasız en iyi yöneticisi; cesur, karizmatik, büyük düşünen, duruşuyla güven veren, tüm müslüman aleminin dertleriyle dertlenen dindar bir lider... Elhamdülillah yüce Allaha şükrediyoruz. Yapılacak çokşey var daha durmak yok yola devam..

Cevapla

Bsybars

Allah icin seni cok seviyoruz davan davamizdir

Cevapla

yüksel Kasap

YOK ÖYLE KAC YILDIR KANDIRILIYORUZ,SIZIN... ONLAR NE DER KAFASINDASINIZ;SIMDI ELIM GUCLENDI PAZARLIGA ACIGIM;EGER 18NISANDA EVET ISTIYORSANIZ VERIN IDAMA ALIN EVET I!YAGMA YOK BUGUNE KADAR KANDIRILDIK ONCE MAL SONRA PARA ISINE GELIRSE...

Cevapla

Ibrahim Ağdacioglu

Sayın Reisicumhurum siz hem müslümaniz dindar nesil yetistirecegiz deyip hemde Ahkamulhakimiyn olan Allah cc nün hükmü olanidami getirmezseniz. Hemde Cumhuriyetin ilk yillarinda her şey degistirildigi halde. Değişmeyen zina yasasını yasak olmaktan çıkarırsanız bu millet huzur da bulamaz terör belasindanda KURTULAMAZ.

Cevapla

Ibrahim Ağdacioglu

Sayincumhurbaşkanı kendi makamına yönelik bir kanun olsa hemen derhal cikarttirirdi Allahcc emrine gelince . bir şey yok. ..

Cevapla

SEYDA NUR İSTANBULLU

EVET.....HEMEN MİLLET OLARAK AKPARTİVE.MHPNINELELEVERIPMECLISTEN TERÖRİSTVEIHANETŞEBEKELERİICINBİR AN ÖNCEİDAMICEZASINIYASALASTIRMASINIVESN. CUMHURBASKANIMIZINONAYINASUNMASINI İSTİYORUZ.

Cevapla

ömer

artık şu parlementoyo talimat verde şu idam gelsin.teröristi ceza evlerinde beslemeye son verin.

Cevapla

Kultigin

Ne Hayır kaç aydır bi idam lafı duyduk gayrı bi daha ki seçime kadar duyamayiz idare edelim bununla meclis getirirse onaylarmis sen getir de bakalım getirmeyecek meclisin sesi nerden gelir bi dahaki seçime noktaZaten eskidende bu ülke ucmuyordu şimdide çok şey değişmedi biraz ülkenin gerceklerinden bahsetseniz daha samimi olur zaten bunuda millet anlar sorunlar tespit edilirse çözüm için çare aranır ört bas etmeyle bir yere varilmaz gerçeklerle yuzleselim

Cevapla

Mustafa şen

Allah senden razi olsun Reis.Muslumanin Musliman lideri olmali

Cevapla

Eşref ılgaz

Yalan yalan yalan

Cevapla

özden öztürk

Eskiden RUSYA VE ABD yi bilirdi dünya ülkeleri şimdi ise yanlarına türkiye eklendi büyüksün koca regis

Cevapla

Levent 15

Hükümetin elini tutan yok!

Cevapla

Levent 15

Bu referandum da idam da söz konusu edilmeliydi. Madem milletin dediği olacak, o zaman görülürdu milletin kararı. Bu konuda gerçekten samimi iseniz hükümet gerekli değişiklik teklifini yarından tezi yok getirir meclisin gündemine. O zaman her iki konudaki evet oylarının tavan yaptığını hep birlikte görürüz.

Cevapla

saddi

Sanki meclise sözün geçmiyor. Çıkarın diye talimat ver de hemen geçirsinler. Biz yedik mi?

Cevapla

serhat

idam gelmeli katiller .................. bedel ödemeli

Cevapla

Onur

Kuran diyorki kisasta hayat vardir. Idam gelsin insallah. Ama bizim hukuk sistemimizde gecmise yonelik suclara idam cezasi uygulamak mumkun degil arkadaslar

Cevapla

elem

kendisine, iktidarına gerekli olan tüm yasaları çıkarmaları için direktif veren cumhurbaşkanı, söz konusu idam oldu mu "önüme gelirse imzalarım".. diyor.. oysa iktidara şunu söylemesi gerekir"idamı getirin imzalayayım". önüme gelirse diyerek topu taça atıyor. çok uyanık çookk.... madem katili mağdurun ailesi ancakaffeder... sen neden mavi marmarada

Cevapla

Onur

Idami 2001 de hukumeti kurunca kaldiran zaten erdogan ve hukumeti. Idami getirsin ben mhp ye veririm oyumu hep ama idam gelirse akp ye veririm

Cevapla

NABİ İNCİ

idami 2004 yılında kımlerın kaldırdığınıda söylee iyyidı.sağ olsun akit de hıç bahsetmiyor.idamın kalmasında kendi partısınden 52 vekılın EVET dediğini unutmamak lazım .bunlar nezamanEVET dese(2010 refarandumu)HAYIR diyenler haklı çıkıyorgene haklı cıkacaklar.ama HAYIR diyenlerı suçlayacaklar.inyi yaptıkları işi yapacaklar ....ATACAKLAR.

Cevapla

allahkolu

Hay allah senden razi olsun iste bu

Cevapla

Eşref ılgaz

Dolambaçlı, güreş taktiklerine benzer ifadeler istemiyoruz. Net. Çok net... bu tarz dolambaçlı ifadeyle millet sanki idam geliyor gibi algılıyor.. bir bakmışsın unutturuluvermiş... 5-6 aydır aynı hikayeyi yaşıyoruz.millete saygınız varsa bir gecede getirin ve çıkarın... kandırmaca, uyutmaca , efsunlamayok..

Cevapla

Sıradan bir vatandaş

İnşallh lafta kalmaz idam isteriz

Cevapla

adem42

Madem su secimde o da olsaydı ona göre oy verseydik

Cevapla