Erdoğan'dan Almanya'ya: Ben istersem gelirim, dünyayı ayağa kaldırırım!

Cumhurbaşkanı Erdoğan, İstanbul'da Tokatlılar gecesinde yaptığı konuşmada, Almanya'ya yüklendi.

Eklenme: 05 Mart 2017, 21:49

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın konuşmasından satırbaşları:

Suriye'den ülkemize saldıran, Gaziantep'te, Ankara'da, İstanbul'da masum insanları kanına giren DEAŞ'lı canileri sınır bölgelerimizden tamamen temizledik.

"TÜRKİYE TARİHİNDE BÖYLE BİR ALÇAKLIK YAŞANMADI"

15 Temmuz gecesi 249 vatan evladını şehit eden, 2 bin 193 insanımızı yaralayan FETÖ'cü hainlere de aynı şekilde döktükleri kanın hesabını hukuk içinde soruyoruz. İşte şimdi davalar görülmeye başlandı. İfadeler, itiraflar ortaya çıkan yeni görüntüler, ihanetin ne kadar büyük olduğunu bir kez daha gösteriyor. Kendi silah arkadaşlarını nasıl katlettiklerini, ekmeğini yedikleri bu millete nasıl silah sıktıklarını sizler de görüyorsunuz.

"TÜRKİYE'NİN SON YILLARDA VERDİĞİ EN ZOR VE EN HAYATİ MÜCADELE"

Türkiye tarihinde böyle bir alçaklık yaşanmadı. Bu topraklar, kendi sapkın inançları için bu derece gözü dönen, bu kadar çukurlaşan bir örgüte şahit olmadı.

Burada şunu bir kez daha iyi ifade etmek istiyorum FETÖ ile mücadele Türkiye Cumhuriyeti Devletinin son yıllarda verdiği en zor, en çetin ve en hayati mücadeledir.

"İDAM KARARI MECLİS'TEN ÇIKARSA BEN ONAYLARIM"

Kardeşlerim 16 Nisan... Hemen ardından parlamentoda, çünkü bu biliyorsunuz anayasa değişikliği gerektiren bir konu ve bu Meclis'te görüşülüp Meclis'ten idam kararı çıktığı anda, bunu ben onaylarım, bunu onaylarım. Kardeşlerim, 'George ne der, Hans ne der, Katherina ne der?' beni o ilgilendirmez. 'Ahmet ne der, Mehmet ne der, Ayşe, Fatma ne der, Rabbim ne der?' beni o ilgilendirir.

"REJİM DEĞİŞİKLİĞİ DEĞİL, SİSTEMDE BİR REFORM"

16 Nisan çok önemli. 16 Nisan bir reform. Yönetimde, sistemde bir reform. Yoksa rejim değişikliği diye bir şey söz konusu değil.

"BEN İSTERSEM GELİRİM, DÜNYAYI AYAĞA KALDIRIRIM"

Ben buradan Alman yönetimine sesleniyorum, demokrasiye inanan dünyaya sesleniyorum; eğer özgürlük mücadelesi yapıyorsak, eğer düşünce özgürlüğünden rahatsız değilsek, eğer demokrasiye inanıyorsak, bizim önümüzü kimse kesemez. Bu böyle bilinmelidir.

Ben Nazizmin, Almanya'da bittiğini zannediyordum. Meğerse hala devam ediyormuş. Hala devam ediyormuş açık ortada.

Eğer demokrasiye inanıyorsan, benim Bakanım, hem Bakanınla görüşecek hem de orada bir salon toplantısı yapacak. Niye rahatsız oluyorsun? Bir başka Bakanım aynı şekilde. Şimdi baktık ki Hollanda da aynı şekilde bir açıklama yapmış. Vah zavallı vah. Bunlar kendi iradeleriyle hareket etmiyorlar.

Kardeşlerim, şimdi zannediyorlar ki Tayyip Erdoğan Almanya'ya gelecekti. Ya ben istersem yarın gelirim. Gelirim ve kapıdan da sokmadığınız zaman veya konuşturmadığınız zaman da ben dünyayı ayağa kaldırırım.

5 yıl 10 aya mahkum olan birisine kalkıp madalya takıyorlar. Sizin suçlulara yardım ve yataklıktan yargılanmanız gerekir.

 
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

unal er

Avrupa'nın rezil olmaktan korkusu yok ,onlar çıkarına bakar ,zaten o kadar insana zulüm yapıyorlar herkez gördü .Onların çıkarına zarar vereceksin.Mademki hayircilar Evet çıkarsa her şartta zorluk çıkartırım desinler, evet çıkarsa göçmen kapılarını acarim böyle yaparsanız , yapmazsanız kapıları açmam rahat olursunuz desinler.Bence kapıları kapatmasinlar.Buyuklerimiz daha iyi bilir ama sanırım başka yollar vardır.

Cevapla

ersan

önce gazzeye gidecektin oraya bir gitte sonra almanyaya gidersin

Cevapla

Cemil nadir özgün

Tamam Devlet Başkani falan ... da....Kim demiş .. ten BAŞKAN olmaz diye..

Cevapla

Murat Koçak

Bir emrine bakar, dünyayı ayağa kaldırmamız, başkomutanım.

Cevapla

dedektid

Kardeşim ne alakasi var mersedesle alman hükümeti ile problem var mersedesle değil dünya kaçtane motor ureticisi var neredeyse tüm motorlari mersedes yapıyor imzası var boş boş konuşmayn

Cevapla

Cemil nadir özgün

Çok ....ULUSLARARASI CEZA MAHKEMESİ var .Sen kendini saat Muhtarlar toplantısında sanıyorsun. Adamı oyarlar.

Cevapla

SERPİL 

adamın dibisin reiiis erdoğana can kurrban 

Cevapla

hüseyin

denyo sensin.. ermeni kalıntısıbu saatten sonra herkese gider

Cevapla

İsmail

Yeni Şafak gazetesi çalışanı Mustafa Cambaz'ın oğlu Alparslan Cambazş mavi marmara şehitlerine yapılanları görünce yarın aynı muamelenin bizede yapaılacığını düşündüğüm için HAYIR diyorum diye açıklama yaptı. Haksız mı?

Cevapla

hasan

ey burada kendince algı operasyonu yapmaya çalışan,belkide her habere 10 yorum yapan zavallı,belkide sen sivil haytta bir arkadaşının kusurunu yüzüne söyleyemeyen sen,bil ki;tayyip erdoğan vicdanın ve insanlığın sesidir,hakkı hiç korkmadan dünyanın yüzüne vuran.

Cevapla

Mali

HODRİ MEYDAN ..!!HALEP ORDAYSA ALMANYA ŞURADA..!!

Cevapla

wallace

one minute geldi aklima hc yoktan. mavi marmayi hatirladim.en son reis , mavi maramara icin giderken bana mi sordular demisti :)))

Cevapla

Ahmet

olayın özeti budur kardeşim güzel tespit

Cevapla

isüzgen

incirlik kapatılsın bak abd de münbiç kazığı attı türkiyeye daha ne kadar kazık yiyeceksiniz insaf

Cevapla

yasin

bu gavurlar tırsaktırlar. hiçbir cevap veremezler. ben söyliyim mi bukonuşmanın ardından merkel ingitere ile teaktik görüşmesi yapmıştır. b planına mı geçelim çünkü adam yemedi bunu diye

Cevapla

Ali

...ama da tavan yapmışsın .

Cevapla

Mehmet

Yurt içinde mağduriyet bulamadılar, Almanya'ya sarıldılar.

Cevapla

Enver Bakırcı

ALMAN bi denyo "sen kimsin be adam? Bize NEatar yapıyorsun" dese ne deriz?

Cevapla

Almanya

Seni yılbaşında bekliyorduk, Suriyelilere kapıları açacaktın, ne oldu? İt ürür kervan yürürdü. Hadi yürü görelim

Cevapla

Daimler

Mecedesleri satın dendimi hemen "beğenmedim" i basıyorlar. Neden acaba :-))))

Cevapla

Merkel

Atma Niyazi. Hadi gelde boyunun ölçüsünü al.

Cevapla

Trol trolu trollerken

Kendi diyarında çakma isim kullanan trol, sana ne yakışır,? burdaki yorumların yarısını sen yazmışsın anlaşılan, :-)

Cevapla

Cakma Vatanseversavar

Kim tutuyor elinden, buyur ElBab , Rakka seni bekler aslanim

Cevapla

SERHAT GENC

YARIN ALMANLAR YATIRIM YAPSIN DIYEYALVARACAKSINIZ BÖYLE ÖNÜNE GELENE KABADAYILANAN DEDIGI DEDIK INSANIN MEMLEKETINE KIM YATIRIM YAPAR

Cevapla

TARIK ERCAN

YARGININ MAHKEMELERIN HER SEYIN ! KISININ EMRINDE OLDUGU MEMLEKETE YATIRIM GELIR MIEVET DIYENLER BUNUDA DÜSÜNDÜMÜ ISVICRE BANKALARI TEK ADAM DEVLETLERININ ZENGINLERININ PARALARIYLA DOLU VATANDASLARI YATIRIM OLMADIGI ICIN AC BI ILAC GEZIYORLAR

Cevapla

Seyfi Kamber

Mavi Marmara gemisi vardı. Ne oldu o? Bu iş de mavi Marmara gemisi işine dönmesin sonra?

Cevapla

Olmaz böyle.

Ama reis. Senin burda Hayircilara söylediklerin hakaretler Ne olacak ?? Haksizlik yapiliyormu!!!Yapiliyor. Avrupa bas bas bagiriyor. Turkiyede Hukuk esid islemiyor diyor. Sizi ilgilendirmez diyorsunuz??Simdi Biz onlarin ülkesinedemi karisacagiz???Buda haksizlik.

Cevapla

Cok Ayip reis.

Reis kapidan almazlarsa bacadan girerim diyor. Bu kadar düsermi Insan. Ayip ya.

Cevapla

Taşören

Hep boş laf. Hangi ülkeye yaptırım uygulayabildin ki şu ana kadar?.... İçeride bağırış çağırış, ama elin yunanı ege adalarımızda bayrak açıyor, gık bile demiyorsunuz. Vatan toprağını korumadıktan sonra, sağda solda bağırmak bişey kazandırmıyor.

Cevapla

kazakabdal

ahmet öztürk, söylemde belki bu dillendirilebilir ama bunu TC yapmaz yapamaz. Bir diğer konu, senin böylesine parlak bir fikre sahip olman kimseyi "hayır"a ikna etmedi, edemez. Hırsınızdan çatlasanız da evet!!!

Cevapla