Erdoğan Yavuz Sultan Selim türbesini ziyaret etti

Erdoğan, Fatih Camii'inde öğle namazını kıldıktan sonra Yavuz Sultan Selim Türbesini ziyaret etti. Erdoğan türbenin başında dua etti.Cumhurbaşkanı Erdoğan ziyareti sırasında Yavuz Sultan Selim Han'ın onarımdan geçirilen kaftanının açılışını gerçekleştirdi.

Erdoğan Yavuz Sultan Selim türbesini ziyaret etti
Eklenme: 17 Nisan 2017, 17:58

Erdoğan'a ziyareti sırasında, Ak Partiİstanbul Millet Vekili Ahmet Hamdi Çamlı, Fatih Belediye Başkanı Mustafa Demir ve beraberindeki heyet eşlik etti. Cumhurbaşkanı Erdoğan ziyaretini gerçekleştirdi sırada çok sayıda vatandaş da türbenin kapısında bekledi.

Erdoğan, Yavuz Selim Camii içindeki türbede Kuran-ı Kerim okudu, ardından dua edildi.

BİRLİKTE ÖRTÜYÜ KALDIRDILAR

Duanın ardından Cumhurbaşkanı Erdoğan ve TBMM Başkanı İsmail Kahraman,restorasyonu tamamlanan türbe üzerindeki kaftanın örtüsünü birlikte kaldırdı.

Ziyaretin ardından dışarı çıkan Erdoğan kendisini bekleyen vatandaşlarla selamlaştı. Vatandaşlarla sohbet eden Erdoğan çocuklara oyuncak dağıttı.

 
Haber Tarihi: 17 Nisan 2017, 17:58
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

ali

boyle ziyaretleri devam ettirin.

Cevapla

Abdi

Neden bolca fotoğraf yok!!!!Bu kadar önemli bir hususta kalıcı belge sayılır...

Cevapla

Yusuf can

Yavuz sultan selim içeride başkaldıran hainlaerin kafasının nasıl kopardyse sende Reis en kısa zamanda idam kararını çıkar devletin askerine polisine değil mermi atan sapanlar dahibtas atan şerefesi izler hemen katledilmel

Cevapla

Seyit Onbaşı

Avrupa korkmakda haklı. Dedelerimizi, dedeleri unutamadı. Bizde unutturmayacağız. Bir işaretin yeter...Halife Hakan Recep Tayyip Erdoğan

Cevapla

Ali koc

Nemi dusunuyorum gecekten burnumun diregi sizladi gozlerim yasardi cok duygulandim allah razi olsun bize unutturulmak istenen yigit atalarimizin ruhunu sadettigi icin allah uzun omurler versin basimizdan ayirmasin amin

Cevapla

hamido

Selam Esselam Koca Reis .

Cevapla

mustafa abaci

canim feda olsun yoluna. Emret Cumhurbaskanim.

Cevapla

yavuz 1517

Büyük lider RECEP TAYYİP ERDOĞAN'ın, Büyük lider YAVUZ SULTAN SELİM'in türbesini ziyaret etmesinin sırrını, umararım, aşağılık terör örgütleri pkk, pyd, ypg, haşdi şabi, Hizbullah, iran, çocuk katili esed anlamıştır. GELİYORUZ.

Cevapla

kiyamet

Vatan hainleri ve Hacli zihniyetine verilen mesajlar. Ozumuze donuyoruz.

Cevapla

CİHANGİRSELÇUKOSMANLI

MAŞAALLAH BAREKALLAH ELHAMDÜLİLLAH. ..

Cevapla

Baybars

Allahina gurban atalarimizin ruhuhunu yad ettigin icin fatiha okudugun icin

Cevapla

ekrem

oyyy sene gurbaan olamm..

Cevapla

KILadyo

MESAJ INI ALDIK REİS

Cevapla