Erdoğan görüşmesinden sonra Destici'den referandum açıklaması

Cumhurbaşkanı Erdoğan ile görüştükten sonra basın mensuplarının sorularını yanıtlayan BBP Genel Başkanı Destici referandum konusundaki kararlarını daha sonra açıklayacağını söyledi

Erdoğan görüşmesinden sonra Destici'den referandum açıklaması
Eklenme: 02 Mart 2017, 21:44

Büyük Birlik Partisi (BBP) Genel Başkanı Mustafa Destici, 16 Nisan'dak halk oylamasına ilişkin, "Biz henüz kararımızı açıklamadık. Bu hafta sonu Merkez Karar Yönetim Kurulu toplantımız var, bir istişare süreci sürdürüyoruz. İnşallah bunu da sağlıklı bir şekilde neticelendireceğiz." dedi.

ERDOĞAN'A GÖRÜŞMEDEN DOLAYI TEŞEKKÜR EDERİM

Destici, parti genel merkezine gelişinde basın mensuplarına, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'nde gerçekleşen görüşmeye ilişkin açıklama yaptı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan ile bugün yaptıkları görüşmenin çok faydalı geçtiğini belirten Destici, Erdoğan'a görüşmeden dolayı teşekkürlerini iletti.

Destici, ülkenin çok önemli bir süreçten geçtiğini ifade ederek, Erdoğan ile Suriye ve Kuzey Irak'taki gelişmelere ilişkin, teröre karşı yürütülen mücadele hakkında istişare etme fırsatı bulduklarını aktardı.

HENÜZ KARARIMIZI AÇIKLAMADIK, HAFTASONU MKYK'MIZ VAR

16 Nisan'da yapılacak halk oylamasına da değinen Destici, "Biz henüz kararımızı açıklamadık. Bu hafta sonu Merkez Karar Yönetim Kurulu toplantımız var, bir istişare süreci sürdürüyoruz. İnşallah bunu da sağlıklı bir şekilde neticelendireceğiz. Yani kendi inancımıza, kültürümüze, parti geleneğimize uygun olarak tamamlayacağız." diye konuştu.

"İLKESEL OLARAK BAŞKANLIK SİSTEMİNE KARŞI DEĞİLİZ"

Destici, mevcut sistemin alternatifi olarak kurulmuş bir siyasi parti olduklarına işaret ederek, şunları kaydetti:

"82 darbe anayasası ile kurulan sistemin değişmesini hep arzu ettik. İlkesel olarak başkanlık sistemine karşı değiliz, biz içeriğiyle ilgili 'Tam demokratik bir sistem olsun, ister adı başkanlık ister yarı başkanlık ister parlamenter'... 18 maddelik teklifte kuvvetler ayrılığı noktasında, özellikle bunun da parlamentoyla ilgili kısmında endişelerimiz var. Türkiye hala antidemokratik bir seçim kanunuyla yönetiliyor. Biz bunun değiştirilmesini arzu ediyoruz."

 
Haber Tarihi: 02 Mart 2017, 21:44
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

dogan

Adam resmen kendini nimetten sayıyor

Cevapla

Numan

Sanki çözülemeyen fizik problemi var ortada. Düşünüyormuş...Ben de senin düşünebileceğini düşünmüyorum.

Cevapla

Cenk 38

Nerede o 28 Şubat'ta "Namlusunu millete doğrultmuş tanka selam durmam" diyen büyük başkan. Bir de buna bak... Sayın Yazıcıoğlu geçmişte başkanlık sistemini savunmuştur.(İnanmayanlar araştırabilirler.) Peki sen neyi bekliyorsun? Kararlarını sonra vereceklermiş. Nasreddin Hoca'nın hindisi gibi düşün bakalım. Muhsin Başkan'ın o koltuğu sana 4 numara büyük gelmiş anlaşılan...

Cevapla

Seza

Seninde senin açıklayacağın kararın daben ta............

Cevapla

AKIN

YAHU SEN KİMSİNNEYİNPEŞİNDESİNSENİN BİROYUNVAREVET DESENNEOLUUUR DEMESEN NEOLURBİZ BU AZİZMİLLETEBAKARIZBUYRUNİŞTE BİRİ ORAYA ÇEKİYORBİRİ BUTARAFA BAŞKANLIKSİSTEMİNİNNEKADARÖNEMLİOLDUĞU ORTAYA ÇIKTIİŞTEEVET EVET EVETKARDEŞİMBÜYÜKTÜRKİYE İÇİN EVET BIKTIKYAHUBUBOZGUNCULARDANSONUNA KADAR EVETDİYORUZ.........

Cevapla

yy

Açıklasan ne olur açıklamasan ne olur.Herkes senin ne olduğunu biliyor.Kuyrugu bir kere kaptırmışşın Fetoya.Ekmel gibi bir adamı desteklemenden kim ve ne olduğun belli oldu

Cevapla

Ak Genç 1453

Ulan daha ne kararı vereceksiniz, adamsan EVET dersin olur biter! Kıvırtma lan! BBPyi elimizi uzattık kardeş parti dedik ama maalesef yanılmışız! Sizleri boşuna adam yerine koyduk meğer karı dan farkınız yokmuş!

Cevapla

erdem sagdic

sehid muhsin yazicioglu (r.a), bu Mustafa Destici hic sevmezdi. bunu kim getir di basabilmem..

Cevapla

hedef 2071

Neyi düşünüyorsun desdici. Yularını tut kopart fetö'cülerden. Yeterince MUHSİN YAZICIOĞLU'na eziyet çektirmiyormusunuz? Başkomutan ne diyorsa onu yap. Yoksa çok pişmanlık duyacaksın bu işin sonunda. Kararımız EVET.

Cevapla

Hayrettin Taşpınar

Aldığınız oyların sayısını genel oy sayısı na bölmeyi de ihmal etmezsiniz diye düşünüyorum.

Cevapla

sahravan

adam olmaya henüz karar verememişler....

Cevapla

M.N.

Sahneyi terketmek istemeyen ... gibi değişik değişik kıvırtmalar yaparak gündemde kalmaya çalışıyor. Ama sadece tiksinti uyandırıyor. Hayır demek buna çok yakışır.

Cevapla

Mehmed Ayanoğlu

Benim liderim Destici, benim parti BBP hiç kimsenin emriyle karar vermedi bundan sonra da vermez.benim partimde hiç kimse.... .benim partim Allah cc razı ve memnun olacağı kanunları yasasına koyar avrupanın memnun olacağı değil. Sen bu milletin bin yıllık tarihinde var olan .....  Ayrıca Hz Fatih'in emaneti Ayasofya yı ibadete acmazsan Allah ccnün laneti meleklerin laneti peygamberlerin laneti ve muminlerin laneti ile iki yakamiz bir araya gelmez huzur bulamayiz. Vesselâmu ale menittebeal Hüda.

Cevapla

hayırdırinşallaH

Desti kıvırtıyor! Anlaşılan yemi kaptı, CBnin treninin kargo bölününe atlayacak!

Cevapla

Mehmed Fatih

Bu kaç oldu hala karar veremediler gitti

Cevapla

Teyyo

Açıklaman kararını belli ediyor. Milletle kafa bulma sayın Destici ne rüşvet aldın saraydan onu söyle bilsin herkes.

Cevapla

tAhsİn

desticiiiiibinlerce dansöz var !

Cevapla

Metin

Fetö'nün kucağına oturarak Rahmetli Muhsin Başkan'ın kemiklerini sızlattın bay destici efendi(!) Ayrıca ona o helikopteri kiralayan kişi sensin. O cinayette parmağı olanlardan biri sen, diğeri de seni o koltuğa getirenlerdir.

Cevapla

mevlut

testici sen "hayır" de...hayır...senden ne köy ne kasaba olur...tamaamen yahudinin siyonizmin emrine girdin....sen "hayır" de....senin olsun oyun

Cevapla

Özyurt

Musin başkanın yolun da ol yeter.

Cevapla

CİHANGİRSELÇUK OSMANLI

Açıklamasandaolur.MUHSİN BaskanyadaVekiliYaşarTopçuGAK GUK ETMEDENsn.BAHÇELİgibiÇOKTANDARBECİLEREDUR ! DEMEKİÇİNEVET! EVET ! EVETDIYECEKTİ.

Cevapla

Cemo

17 Nisan'da kararını açıklarsın. Daha zaman var.

Cevapla

Gurbetci

Buda kendini fasulye gibi nimet ten sayıyor .bu ne ya bir ay oldu kararınızı aciklamadiniz. Sanki iktidar partisi. Aldığın oy belli. Ne diye ikide bir gündem yapmaya çalışıyorsun. Bütün dünya sanki bunun kararına kitlenmis ağzından çıkacağı bakıyor sanki. Evet yada Hayır dersin biter. Hayret bisey

Cevapla

Ali

Kiralik insan. ...

Cevapla

Enver bakırcı

Muhsin başkanın ölümü ile ilgili sır perdesi kalkmadan sakınbir görüş bildirmeyin.

Cevapla

Hasan

Destici kıvırma. Aklımızla alay etme.

Cevapla

Cafer

Senin kararın belli. Fetto gavuru ne derse onu yaparsın.

Cevapla

Sonic

Soylu Kurtulmuş Türkeş transfer sırası Destici de hadi hayırlısı

Cevapla

Cemil nadir özgün

Maskara herif

Cevapla

Adem dayi

Hayir de sana o yakisir zaten bötün örgütler erdogana karsi

Cevapla