İMSAK 03:34 GÜNEŞ 05:29 ÖĞLE 13:09
İKİNDİ 17:05 AKŞAM 20:35 YATSI 22:21
İstanbul Oruç, sizden öncekilere farz kılındığı gibi size de farz kılındı.

Enes Kanter'e son dakika şoku! Gözaltına alındı…

NBA'de oynayan FETÖ'cü Enes Kanter'in pasaportuna Romanya havaalanında el konuldu. Polis FETÖ’cü teröristi gözaltına aldı.

Enes Kanter'e son dakika şoku! Gözaltına alındı…
Eklenme: 20 Mayıs 2017, 17:36

NBA'de Oklahoma City Thunder forması giyen ve FETÖ'nün evladı Enes Kanter, Twitter'dan yayımladığı videoyla Romanya havaalanında polis tarafından tutulduğunu çünkü pasaportunun iptal edildiğinin kendisine söylediğine duyurdu.

 FETÖ'CÜLERİ TELAŞ SARDI

Haberi duyan FETÖ'cüler büyük bir telaş yaşadı. Sosyal medyadan yardım talep eden FETÖ'cüler arasında Emre Uslu da yer aldı. FETÖ'cü Uslu, "Enes Kanter Romanya'da bekletiliyor çünkü Türk Hükümeti pasaporunu iptal etti. Yardım eder misiniz" mesajını attı.

 
Haber Tarihi: 20 Mayıs 2017, 17:36
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

EKOLL

Hainligin zirve yaptığı nokta

Cevapla

Kanuni

İDAM MECLİSE NE ZAMAN GELECEK ?

Cevapla

cccihaddd

Pasaport daha önce iptal edilseydi ABD den kalırdı peki bunun Romanya'da işi neydiki oraya geliyor. Ancak fetonun talimatıyla oraya gitmiştir. Allah bilir ne iş çevirmeye gitti birde aleyhine çalıştığı TC devletinin pasaport uyla, akla bak bugüne değin niye ABD vatandaşı olmadinda ABD pasaport u almadın kıt akıllı fetocu. Böyle tuzağa dusersiniz işte birde bize teslim edilirsen NBA maçlarında çıkamadan kontratın iptal olur Silivri'de yeni takımın seni bekliyor. Utanmaz arsız vatan haini alçaklar.

Cevapla

ali tutkun

AB bu haini verdirmez ab ve usa bunu oradan alırlar romanyaya kalsa verir

Cevapla

Güney Doğulu

Bu kaçanların mallarına mülklerine el konulsun. Şehit ve gazi ailelerine dağıtılsın ve haklarında gıybı olarak cezaları kesilsin. Tejrar yakalandıklarında yeni davalar açılsın sürüm sürüm süründürülsün, katil hain bular çünkü.

Cevapla

S.Mustafa

Kan ter içinde kalmış garibim.. sen değilmiydin ABD benim vatanım, fetoş benim babam, türkiyedekiler anam babam değil diyen... niye ülken olmayan bir ülkeye ait pasaport kullanıyorsun... sövmeye gelince mangalda kül bırakmıyorsunuz...

Cevapla

Mustafa

Hepiniz tek tek faka basacaksiniz fetonun farecikleri

Cevapla

Emili

Ya tipi kayık salak geç bile kaldın. Gelde yargılan mahluk

Cevapla

Mustafa Ozdemir

Şimdi romanya enes efendiyi hemen bize verir..güldürmeyin insani...adam amarikada yaşiyacak ve backup planı olmuyacak amerikan pasportunu unutmuş olmasin vataninda..

Cevapla

₩=₩

BOYU UZUN,AKLI GÜDÜK MAHLUKAT.GEL AMCANIN KILLI KOLLARINA.!

Cevapla

Jurnal

Bu ENES DENEN MAHLUKATIN FOTOĞRAFINI GÖRÜPTE:BEN HALA MÜSLÜMANIM DİYEBİLEN,FETÖCÜ VARMI ACABA?

Cevapla

tuzcu

Romanya iyi ki varsın....FETO dingilleri yapıştıkça ağına gönder bize....Bir kıyak çekeriz sana sonra....Enes koçum gel baba ocağına uçta gel bekletme.....

Cevapla

Ugur

Romanya ile bu tür ilişkiler iyi durumda ve bir çok fetöcü alındı. İnşallah bu haini'de alırız.

Cevapla

Devrem

Meymenetsiz sıpa! Yardim etmez miyiz hic?! Dur geliyoruz. Teker teker döküleceksiniz önümüze adiler!!!

Cevapla

Cemşit

Bu avarel kılıklıdan bi bo. olmaz... Nasıl NBA ye seçmeye çalıştılar !..hayret

Cevapla

yavuz 1517

Enes kanter, pasaportuna ROMANYA devleti tarafından el konulduğu için üzülmene gerek yok. Biz buradayız. Arkadaşlar seni teslim almaya gelecekler. Korkma sakın. ASMAYACAĞIZ. Sadece YARGILAYACAĞIZ. Pardon, soyadını değiştirmiştin değil mi? Enes gülen'sin değil mi? Şimdi seni daha bir özenle seveceğiz. Bittin oğlum sen.

Cevapla

timurrayne

Bravo Romanya ,Simdi Eger amerika devreye gırmezse ,Türkiyeye teslim ederler .Amerıkalardan atıp tutmak neymis gününü görür artık burda

Cevapla

Rabia Zafer

Bu Daha Başlangıç . Hepiniz Cezanızı Çekeceksiniz.

Cevapla

turk

YANI BU DEVE SURATLI EGER DOGRUTYSA TURKIYEYE GONDERILECEK OHHA OHH H KAZIKLARI YAGLAYIN . DEVE G... GIRCECEGIZ

Cevapla

Sabri GÜÇ

Etmez miyiz..ahan da romanyaya gidiyoruz yardıma..sanırım düşmüş.. arkadan itecez..:)))

Cevapla

Dursun yilmaz

Torun ölü sabahın maaşına kayyum atandi

Cevapla

Beto

Bekleyin mehdiniz kurtarir Enesinizi..hehe..vay sümüklüler sizi..daha beter olun..

Cevapla

Mehmet

Romanya salat onu.

Cevapla

Muzdarip

Simdiye kadar bunlarin pasaportlari iptal edilmemiş miydi..mesele torinolu halen daha vekil maaşı aliyorsa yaziklar olsun

Cevapla