Ecdadımıza saldıran oyuncu bozuntusu şimdi de tesettürü lekelemeye başladı!

Rol aldığı ‘Muhteşem Yüzyıl’ isimli dizi ile ecdadımıza saldıran ve karalamaya çalışan Meryem Uzerli isimli oyuncu bozuntusu şimdi de sözde ‘tesettüre girerek’ başörtüsünün itibarını zedeleme çabasına girdi. Oyuncu bozuntusuna sosyal medya kullanıcıları da büyük tepki gösterdi.

Eklenme: 20 Mart 2017, 12:44

Yurdumuzu topla-tüfekle işgal edemeyen karanlık güçler ahlaki ve dini değerlerimiz üzerinden saldırılarını sürdürüyor.

Sözde ‘evlilik’ programlarına yönelik tepkiler çığ gibi büyüyor.

Tam da bu dönem de ecdadımızı hiç olmadığı gibi yansıtan ‘Muhteşem Yüzyıl’ isimli dizide rol alan ve ahlaka aykırı görüntüler veren Meryem Uzerli isimli oyuncu bozuntusu tepki çeken bir uygulamaya imza attı.

Oynadığı dizide Osmanlı Devleti’ni gerçek ile hiç alakası olmayan bir şekilde yansıtan Uzerli şimdilerde de başörtüsünün itibarını zedelemeye başladı.

Son oynadığı diziler rağbet görmeyen bir çoğu da yayından kaldırılan Uzerli, gündeme gelebilmek için sözde ‘tesettüre’ girdi.

Uzerli tepki çeken videosunu sosyal medya üzerinden yayınladı. Uzerli, Suudi Arabistan’a üç günlük bir seyahata gideceği için kapandığını iddia etti. Sosyal medya kullanıcıları oyuncunun bu tutumuna sert tepki gösterirken ‘Başörtüsü itibarsızlaştırılmaya çalışılıyor’ yorumlarında bulundu.

 

www.yeniakit.com.tr

 
Haber Tarihi: 20 Mart 2017, 12:44
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Yaşar

Ufuk bey konuyu siyesete çeviriniz size helal olsun.Ayrıca 90yıldır uyutugunuz ülke canlandı bunla gurur duymanız lazım. Son 15 yılda baya yol katledildi.

Cevapla

medusa

Yuce rabbim kimseyi sizin elinize ve dilinize dusurmesin.cehennem zebanisi olsaniz anca bu kadar olurdunuz.cennete bu halinizle gidecekseniz kimse sizin oldugunuz yere adim atmaz bunuda boyle bilin.

Cevapla

Saybll

Sen ne kadar geri kafalı bir adamsın? Kadın orda suudi arabistana gideceğini ve sadece bir kaç günlüğüne başını kapatacağını anlatıyor.Ben kapandım tesettürr büründüm demiyor ki!

Cevapla

Sum

Oyuncu bozuntusu dediğiniz kadının oynadığı dizilerde onun gibi başarıyla oynamanın ıs bekliyoruz. Yalanlarınızı da senaryo olarak yazabilirsiniz.

Cevapla

yusuf

neden kafanızda tek tip insan var? kadının kimseye hakaret ettiği yada herhangi bir değeri itibarsızlaştırdığı filan yok. 

Cevapla

Ayyy

Ne kadar boş konuşan insanlar var aklı selim insan bilir Arabistan başı açık girmek kanunen yasak ve cezai hükmü olan bi durumdur. O kadın kendi iradesi gereği değil kanunlar ve kurallar doğrultusunda mecburen kapandı .

Cevapla

deniz

Şu kadına gösterdiğiniz tepkileri Adnan oktar ve kediciklerine gösterin bence daha mantıklı olur tepki..

Cevapla

Trhngl

Ateist olduğum için bir kez daha gururlandım kendimle.

Cevapla

Ebru

Senin başörtü değerin de herkesin umrundaydı zaten

Cevapla

kamış

kankiniz star'da yayınlandı dizi be. hepiniz de fatih'in kanuni'nin torunu kesildiniz başımıza. deli ibrahim'in ayyaş selim'in torunu olan yok. negzel

Cevapla

Berfu

Amacınız haberi aktarmak olmalı yorumlamak değil! Siz elinize ulaşan bilgiyi yazın, bırakınoyuncu bozuntusu mu değil mi kararı biz verelim.

Cevapla

Süleyman

Hakan Bey;Üstü Medine , altı Paris modeli ülkemizde çok yaygın. Haklısınız.

Cevapla

Ayse

Tesetturun itibari nedir acaba? Bir insanin tesetturlu olmasi onun cok iyi bir insan oldugunu garanti mi ediyor? Ya da tesettursuz olmasi da cok kotu oldugunu mu? Itibar bir insana ait olabilir ancak, kiyafetlere ya da baska seylere degil. Onu da zaten ilk goruste degil, o insani taniyarak anlarsiniz.

Cevapla

Feminist

Bu kadınin gittiği ülkeyi arastirirsaniz oraya gidildiginde kafa kapatilmanin zorunlu olduğu kapatmayan kadinlara işkence ceza uygulandogino bilmiyor sanirim bu yazıyı yazam şahıs... yazık

Cevapla

semra

Kusura bakma kardesim ama dünya erkeklerin ettafinda dönmüyor ve her kadin da erkekleri etkilemek icin video cekmiyor.Önce kendi nefsinin ne yapacaklariyla ilgilen bence..durumun vahim, Allah yardimcin olsun..Bu insanin tercih ettigi meslek bu. Dogdugu yetistigi ülke yabanci bir ülke.

Cevapla

OTTOMAN 61

alaman kasari leyjoner parali asker istediğinizi deyin ama gercek olan tesettürlü bayanlarimizin ahlakini bkzmaktir bakin boyle guzel siniz demektir hepsi oyun hepsi dinimize yapilan kustah saldiridir hesap edemedikleri de ALLAH bizimledir

Cevapla

Müberra

Ülkemiz avrupayi Amerikayi özgürlük konusunda sollamis bir ülke olacak o kadar!

Cevapla

Müberra

Korktugundan takmistir Allah 'tan degil kulundan korkan asalak cesidi!

Cevapla

Sami

Haklısınız osman bey altta kot üste şal kafada gözlük ayak bilekleri ortada kollar sıvanmış pardesü yok vücud hatları ortada sorsan tesettürlü.biz başörtüsü mücadelemizi kazandık ama etek gitti çok haklısınız

Cevapla

Ahmet silay

Türkçe cevirisine baktınız mı

Cevapla

Hakan

Aklı selim düşünün. Buradaki haber yorumlara bakın. Eğer bu zihniyet tamamen ülke yönetimini ele geçirsin. Aynen Suriyede ki gibi daeş zihniyeti insanları baskı altına alır,hakaret eder, idam eder, haysiyetiyle oynar. Lütfen bu zihniyetten uzak durun.

Cevapla

dsp

ve bir zahmet raçi sasmaz bunu dizide amerika ya gönder bunun edho da böyle kisilerin isi olmaz nakta

Cevapla

B.kaya

Hepimiz muslumaniz ama islamin en çok yasak ettiği dedikodu ve gıybet yapıyoruz. Üstelik bunu Akit gazetesi yapıyor. Çok yazık. Allah ıslah etsin hepimizi...

Cevapla

Temel Kılıç

Nedâmet ederek,bundan böyle kapanacağım denebilir.Buna bu bayanın hakkı yok değil.Böyle bir dönüş SENA edilmeye değer bir davranış olur.'Aksi takdirde,bu hare ketin için,Allâh'la pazarlık yapılmaz ki dedikden sonra,O cc nun kulunun isyânlarını imhâl etdiğini,ancak ihmâl etmiyeceğini hâtırlatırız.

Cevapla

Fahri kutlu

BURDA YORUMLARI OKUYUNCA BU YORUMCULARIN HAKARETLERI TERBIYESIZLIKLERI VE KUFURLERINI OKUYUNCA IRKILDIM KORKTUM.SIZ NADIL MUSLUMANSINIZ HIC SIZDE INSANA TOLERANS HOSGORU EMPATI KALMAMIS.VAHSICE SALDIRIYORSUNUZ KADINA.O KADIN HANGINIZE NE YAPTI PARANIZIMI CALDI EVINIZIMI TASLADI AYIPTIR YAHU BIRAZCIK INSAN OLUN.IBADETI ALLAH (C.C) ILE ONUN ARASINDA.NERDE ISLAMIN HOSGORUSU?

Cevapla

akif

tabi tabi,bu kadar saf olmayin,o yuzden mi millete opucuk dagitiyor,bunlar reklam ugruna her turlu mikaropluk yaparlar

Cevapla

bir garip kul

Onun yaptığı hata da hakaret edenlerin yaptığı doğru mu efendimiz hangi gayrimüslimle bu şekilde konuşmuş üstelik Meryem Uzerli'ye geleseye kadar bir İlahiyat Fakültesini ziyaret etmenizi öneririm kimseyi eleştirmek için söylemiyorum ama eleştiriye kendimizden başlayalım noldu da tesettür anlayışı buraya geldi

Cevapla

Sözüm öz

Mesele örtünmenin adının başörtüsü adını almış olması. Cenabı Allah Kuranı Kerimde sadece başın değil bütün vücüdün örtünmesini emretmiyor mu. Başına kısacık bez bağlayan örtülü olmuyor kusura bakmayın. Bu kadın değil mesele mesele müslüman kızlarında bu kadının bağladığı gibi bağlaması. Saygılar cümleten selamun aleyküm

Cevapla

Hadise

Başörtüsü okadar kutsal ki, bir paçavranın başına geçirmesiyle itibarsızlaşmaz..

Cevapla

Ayşe

Sizene kim ne giymişkalbi kötü insanlar Allah hidayet versin size 

Cevapla