Yeni Akit DÜNYA Sayfası

Dünya sayfamızı facebook'tan takip edin.

Dün TSK ile tanıştılar... Bugün tabutlarda mezara gittiler

Türk Sİlahlı kuvvetleri ve özgür Suriye Ordusunun Münbiç kırsalında operasyonları sürüyor.

Dün TSK ile tanıştılar... Bugün tabutlarda mezara gittiler
Eklenme: 09 Mart 2017, 17:53

YENİAKİT.COM.TR - Münbiç'in batısında zaman zaman yaşanan çatışmalarda TSK destekli Sultan Murad ve Muntasır billah Tugayı direnişçileri PKK/PYD teröristlerine ağır saldırılarını sürdürüyor.

2 gün önce Ulasih ve Boğazköy kasabalarında öldürülen 20 terörist Münbiç'te düzenlenen cenaze töreni ile PKK'lı teröristler tarafından mezara uğurlandı. 

Kaynak: www.yeniakit.com.tr 

 
Haber Tarihi: 09 Mart 2017, 17:53
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Emre

Amin insallah

Cevapla

Kadir

Allah Sayılarını katlasın

Cevapla

Gülistan

Ya doğru yola gelecek, gavura köpekliği bırakacaksınız ya da mezara, tercih sizin

Cevapla

Mustafa Eryılmaz

İyi olmuş. Fakat artık benim için artık hiçbirşeyin önemi yoktur.

Cevapla

Yukselkilic

Geberin hain köpekler sizi Allah sonunuzu getirsin inşallah

Cevapla

Yusuf can

Tez zamanda o tabutları taşıyanları tabutun içinde görürüz insallah

Cevapla

Erdem

Su haberi doğru yazin bizimkiler şehid onlarınki leş mezara uğurlandı ne demek

Cevapla

Tarık Eregan

Yazık Dedeleri Müslüman olan Kür Çocukları; dinsizlerin elinde oyuncak oldu...En kötüsüde: ebedi hayatları perişan!

Cevapla

Levent 15

Yetmez ama Evet!!!

Cevapla

Osmanlı

Paketler sahibine ulaşmış :)

Cevapla

Hayrettin Taşpınar

AMİN × AMİN

Cevapla

Osmanlı torunu

İyı olmuş gebermirşler....

Cevapla

Ahmet

Amiiin ve ya muin

Cevapla

Metin

Âmin inşaÂllah

Cevapla

Sinasi

Meknlari cehnem olur insalla

Cevapla

Sinasi

Meknlari cehnem olur insalla

Cevapla

sahin kahire

İran terör örgütü

Cevapla

Çetin deniz

Kökünü temizleyin esetide kompile surye bizim konpile ırakta bizim

Cevapla

ramazan

amin,,

Cevapla

Erdogan

Dahă fazla isteriz.....

Cevapla

Cemal

ALLAH devamını nasip eylesin inşallah

Cevapla

mert memet

adamların tabutu hediye paketi gibi zabanilere gidiyorlar hediyeler zaar :)

Cevapla

Türk

Aminnnnnn

Cevapla

T

SultanMurad Tugayı! Allah gazanızı bereketli kılsın!

Cevapla

cemil aksoy

Amin

Cevapla

YAVUZ

Güzel bir tanışma olmuş

Cevapla

Sukru

Allah bereketini artırsın inşaallah.

Cevapla