İMSAK 03:36 GÜNEŞ 05:30 ÖĞLE 13:08
İKİNDİ 17:04 AKŞAM 20:33 YATSI 22:18
İstanbul Oruç, sizden öncekilere farz kılındığı gibi size de farz kılındı.

Doğu Perinçek'ten Bahçeli'ye tuhaf cevap!

Vatan Partisi Genel Başkanı Doğu Perinçek, MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli'nin partisinin grup toplantısında kendisi hakkında söylediği sözlere tuhaf cevaplar verdi.

Eklenme: 07 Şubat 2017, 15:27

Bahçeli grup toplantısında, "Dün halklara özgürlük diyerek, orak-çekiçle poz vererek, ülkücülere pusu kuran Perinçekgiller neredeyse bize davamızı öğretip ülkücülük anlatacaklar. Bu ne arsızlık, densizlik, ahlaksızlıktır. Anayasa değişikliğine evet diyoruz ya ağrıları, sancıları bundandır. Eğer Doğu Perinçek ve 'hayırcı' yoldaşlarıyla Recep Tayyip Erdoğan arasında bir tercih hakkımız olursa, kesinlikle ve istisnasız sayın Erdoğan'ı tercih edeceğimizi herkes bilmeli ve kafasına sokmalıdır" demişti.

ERDOĞAN'I TERCİH EDENLER DOĞRU PERİNÇEK'İ TERCİH ETMİŞ OLACAKLARDIR

Çin'in başkenti Pekin'den bir görüntülü mesaj yayınlayan Vatan Partisi Genel Başkanı Doğu Perinçek "Erdoğan'ı da tercih etseler Doğu Perinçek'i tercih etmiş olurlar çünkü sayın Erdoğan'ın başında bulunduğu AK Parti bir çok konuda Vatan Partisi'nin savunduğu çizgiye gelmiştir" ifadelerini kullandı.

 
Haber Tarihi: 07 Şubat 2017, 15:27
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

cccihaddd

Bizde evet çiyiz de o zaman eyy doğu perinçek.

Cevapla

Mustafa

...o zaman sende evet desene sıkıyorsa

Cevapla

0 - Senay

Evet demek bu konusana hayir demek evet demek pkk hdp ve chp ye hayir demek evet demek tasmasi kafirlerin elinde olan feto.. gi ve mankurtlarina hayir demek evet demek dis guclere hayir demek.Bu boyle bilinsin.Evet demek buyuk devlet olmaya kapi aralamak demek.....

Cevapla

Ahmet

Dogru soyluyor yigit bulut kimin yegeni vatan partisinin cizkisine gelmis

Cevapla

Buhara

Bir insan hayatinda bolücu pkk cizgisinden nasil vatansever cizgisine ziplar anyamiyorim "U"donüsu bile bunu anlatmak icin hafif kalir

Cevapla

Sina SALIK

Adam doğru söylüyor.Akp şu an kemalist çizgide.Yanıldığı konu Erdoğan değil akpnin kemalist çizgide olması.Hatta akp zaten kemalist bir parti.Kemalistler baktılar türbanlılarla başa çıkamayacaklar akpnin içine bir şekilde sızdılar merkez sağ partiler sayesinde.Erkan Mumcu'yu vs hatırlayın o sıralar baya saçma sapan şeyler oluyordu.Hepsi bir anda akp'ye geçtiler.Şimdi tvlere bakın zamanın bütün şovmenleri sakal uzattı muhafazakar ayağına yatıyor.Güya muhafazakarlar.Türbanlıların haklarını savunuyorlar.İnsan gerçekten hayret ediyor.Ama en çok beni şaşırtan bunlara hala inananlar olması.

Cevapla

bahri

bu adam akpyi bitirmek için pusuda bekliyor.hapisten çıkınca söylediklerini hatırlıyor muyuz

Cevapla

aziz

yani şimdi mhp vatan partısının yanınamı gelmiş oldu.

Cevapla

gariban vatandas

abuk sabuk konusarak ne anlatmaya calistigi belli olmadan baya bi bos laf sarf etmis zavallicik.. e madem anlattigin gibi erdogan senin yapmak istediklerini yapmissa neden senin partini purtini ve seni kimse anmiyorda bütün DÜNYADA HERKES SAYIN DÜNYA LiDERiMiZ 37. OSMANLI HANEDANI SULTANIMIZ ADAM GiBi ADAM RECEP TAYYiP ERDOGANI ANIYOR ??? birakin bu ayaklari kardesim, isiniz gücünüz DÜNYA LiDERiMiZi KISKANIP VE ONUN ÜZERiNDEN POLiTiKA YAPARAK BiR YERLERE VARABiLMEK ANCAK, HAVANIZI ALIRSINIZ HEPiNiZ !!!!!!!!! BU HALK 90 YILLIK KAMALiZiM NARKOZUNDAN UYANDI ARTIK ALLAH´IN iZNiYLE !!!!!!!!!!!

Cevapla

aGa

Perinçek ABD (CIA) nın has adamıdır. Söylediklerine değil yaptıklarına bakın.

Cevapla

ahmet göçer

Madem aynı düşünceye sahipti.Yani bu görüşler önceden PERİNÇEKe aitti.Neden kendi düşüncesine EVET demiyor da HAYIR diyor....

Cevapla

ahmet göçer

Madem aynı düşünceye sahipti.Yani bu görüşler önceden PERİNÇEKe aitti.Neden kendi düşüncesine EVET demiyor da HAYIR diyor....

Cevapla

ali

Neresi tuhaf.Gerçeğin ta kendisi.Akp m. kemalin sadece ismine karşı.Laiklik ve ırkçılık de dahil hiç bir ilkesine karşı değiller artık.Kendileri söylüyor ve uyguluyorlar bu ilkeleri.Görememek için salak olmak lazım.

Cevapla

fahrirazi

Bu adam milletin aklıyla alay ediyor. Ancak bu kadar fetö vs. aptal güruhu varken yapmaya çalıştığı şey olmayacak şey değil, olur mu olur, tutar mı tutar... Milliyetçiliğin para edeceğini anladı, yoluna bakıyor...

Cevapla

Hasan aydın

Ee madem öyle politikanızla birebir uyuşan akp nin başkanlığına neden karşı çıkıyorsunuz? Yoksa bu bir itiraf mı? Akp içinde sızmış perinçekçiler mi var? Yuvarlak konuşmayın.

Cevapla

ASI

Bir zamanlar kandilde dolasanlar Hic bir zaman dürüst olamazlar,Bunlar kendilerini nimetten saymasin Amerikaya calisan CIA njn ikinci ayagidir .Karda yürüyüp iz belli etmiyenlerdendir bu Perincek.

Cevapla

Ali Dogru

Perinçek kadar birikimli bir siyasi kişilik yoktur. Şuan yönetenler onun soylemlerini uyguluyor. Bunu gormemek icin kor olamak lazim.

Cevapla

Sahin Mustafa

Dogru tayyip yapsin sizingibi akbabalar sahiplensin.siz bizi salakmi zannediyorsunuz?millet size cok gülüyor hemde cooooook

Cevapla

Ali

Bu örümcek kara dul mu, kara şeytan mı, kara haydut mu, bilen varsa söylesin. ...!

Cevapla

müslim

perinçekin tsk daki yapılanmasına dikkat edilmeli.

Cevapla

dogru

 vallahı bıllahı doğru söylemiş doğu perıncek ak partı ve tayyıp doğu perıncekle aynı fıkıtdedır sızın gıbıleer desteklersınız kım ...destek verırse ..sız bır ..ha akıt ha doğu perıncek bırakın su akp ve tayyıp sevdasını adam doğu perıncekle

Cevapla

Muhammed

Adam bunu her zaman diyor neresi tuhaf bunun çözüm sürecinde askeri casusluk darbe davalarında AB meselesinde FETÖ ile mücadelede DOĞU PERİNÇEK ile aynı noktaya gelmedi mi AK PARTİ

Cevapla

Vatandaş

Bu .... İn ne  oldugu belli değil. İblise ayakkabısını ters giydirecek insi bir şeytan.

Cevapla

mniksek

VATAN PARTİSİNİN NE ÇİZGİSİ VARMIŞ, ADINDAN BAŞKA BİR ŞEYİ YOK, ADINA DİYECEK'DE YOK, AMA İCRAATLARI VE ÇİZGİSİ MİLLETTE YERİ OLMAYAN BİR PARTİ, A.LATİF ŞENER GİBİ BİR KAÇ AVANEYLE, KENDİ HALKINI KATLEDEN KATİL ESEDİ ZİYARET EDEN SEN DEĞİLMİSİN, PERİNÇEK HANGİ ÇİZGİDEN BAHSEDİYON SEN, SENİN ÇİZGİNİN SONU İNSANI CEHENNEME GÖTÜRÜR...

Cevapla

uykucu

Yine kafasi guzelken konusmus.

Cevapla

yusuf Akgül

ben bu Perinçek in de ecdadını da iyi biliriz ...

Cevapla

Şevket

Tuğrul kardeşim çok haklı, inançsızlar anca bilimin karanlığına sığınırlar. Bilim ve teknolojide başka bildikleri yok. Risale de bunlara hadis de öylece bakarlar. Allah bunlara akıl vermiş ama kullanamıyorlar. Bir tane dünyaya, insanlara faydası olan inançsız var mı? Yok. Olamaz da zaten.

Cevapla

mhp li murat

doğu perinçek'in dediğine göre erdoğana verilen oylar perinçek'e verilmiş olıur.Hayır diyenleri,hainlikle,pkk lıkla fetö ile ilişkilendirmeye çalışan vatan hainleri şimdi ne diyecekler.pkk ya fetö ye binler milyonlar lanet.perinçek de onlar gibidir şimdi gerçek ortaya çıktı

Cevapla

murat bahadir

Sayin Bahceli yerli ve milli , ellerinden operiz. Sayin Perincek avenesi ne kadar yerli , milli . Gazetelerinin gecmiste , Sivasta , seytan aziz meselesin de Ulkucu Gencligin ,Milli Gencligin ispiyon tahtasiyla nice masumun hayatini karartilar .Bunlarin Millete karsi cok borclari var. Acep Dogu Turkistana da bu gune kadar hic alaka duydumu ? Cin in yaptigi vampirlige , zulumata hic durun diye bildi mi? Inananlar omuz omuza milli devlete, eveeeet.....!

Cevapla

sawashian

Bunlar laf cambazlnda ve ... gibi kivirmada ustadirlar. Bu aziz millet sizin ne  oldugunuzu cok iyi biliyor.

Cevapla