Doğu Perinçek itiraf etti: Darbeden haberim vardı

Vatan Partisi Genel Başkanı Doğu Perinçek, Fetullahçı Terör Örgütü’nün başlattığı 15 Temmuz darbe girişiminden önce darbeden haberi olduğunu söyledi. Perinçek'in bu itirafı, 'Perinçek ile FETÖ aralarında bir ilişki mi var?' sorusunu akıllara getirdi.

Doğu Perinçek itiraf etti: Darbeden haberim vardı
Eklenme: 15 Şubat 2017, 15:05

Vatan Partisi Genel Başkanı Doğu Perinçek, 15 Temmuz darbe girişimine ilişkin olarak bir iddiayı gündeme getirdi. Perinçek, önceki gün partisinin İstanbul il başkanlığında referandum ile ilgili konuların yanı sıra 15 Temmuz darbe girişimi hakkında açıklamalarda bulundu. 15 Temmuz Darbe girişiminden bir gün önce darbe olacağını bildiğini itiraf eden Perincek, 'Darbeyi de bir gün önce Genel Başkan Yardımcımız Sayın Atilla Uğur bazı medya kuruluşlarına bildirdik' dedi. Fakat Vatan Partisi'ne yakınlığıyla bilinen Ulusal Kanal'da darbeyle ilgili herhangi bir içerik yayınlanmaması kafalarda soru işareti bıraktı.

 
Haber Tarihi: 15 Şubat 2017, 15:05
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Harun

Tayyip Erdoğanı haberi yoktu yani güldürmeyin adamı

Cevapla

mao

perincekle bosuna asik atmayin  perincek basgan sizin bogazinizda kalir. sizi bogar. adam fethullah gulen i yoketti hatirlatirim 5 sene oncesine kadar erdoganin kankasi olan fetullah.

Cevapla

Yusuf can

Bende biliyordum at yalanı onlar eskiden di,kiminin minik kuşu vardı,kiminin MİT in içersinde adamları vardı ama geçti o zamanlar sur ecegi cin e

Cevapla

Cafer

Bu hain Türkiye ve islam düşmanı. 70 li yillar da cok ugraşmadık bunlarla. Gercekte abd nin koynunda yatar.

Cevapla

Hasan YILMAZ

Asıl haberi olanları değil haberi olmayanların eleştirilmesi gerek.Devlette görev alan istihbaratçıların görevi tam gelip yatmak mı,tedbir alıp gereğini yapmak mı?

Cevapla

Xxx

Cemil Nadir sen hangi gezegende yaşıyorsun??olan biten hiç bireyden haberin yok...kim kimin kankası olmuş daha onu bile bilmiyosun...önce otur güzelce oku olup biteni öğren sonra gel yorum yap ....

Cevapla

Tarkan61

11 Eylül 1980 yılında Doğu Perinçek in mensubu olduğu Aydınlık gazetesinde calisirken aksamleyin haber geldi..haber aynen şöyle arkadaşlar yarın ordu darbe yapacak haberiniz olsun evdeki yasak olan herseyi yok edin..Bu adam bir bakarsın Lenin kılığında bir bakarsın Mao kılığında sol gosterip sağ vuranlardan ..ama en doğrusu bence CIA ajani

Cevapla

Ali

Lan ş.. senin gibi hayinin elbete haberi olcakdir sen hem fetocusun hem pkkcisin sen hayinlerin akıl hocası Allah bütün senin gibilerin belasını versede bu ulke huzura kavuşsa ama nerde fitne kıyamete kadar devam edecekdir

Cevapla

tolga

Ben asker iken bu topal Perincek bizde tutukluydu(Ankara Mamak cezaevi) az dayagimi yemedi.Keske o zaman dilini kesseymisim

Cevapla

Mehmet çe

Darbeyi yapan şer... askerlerin bir kısmı fetonun bir kısmı da perincekin adamlarıydi.. Maalesef gerçek böyle ama kimse Perinçekin hainlerini görmüyor...

Cevapla

can yenice

Ne bilmesi kendini onemli adam yerine koyuyor yedi ay neyi beklemis te simdi acikliyor. Bunlarla zaman harcanmaz yola devam bunlarin vatanseveriz demelerine aldirmayin vatani herkes sevdigini soyluyor zaten vatan bunlarin eline kalmiyacak kadar kutsal. Kutsal kim bunlar kim apa terorist basinin yoldasi degilmi biri marksist biri maocu yedeklerinde de ataturkcuculuk var.

Cevapla

cccihaddd

Feto ile irtibatlı kim varsa biliyor. Kalkışmayın bilenler sadece fetocu lardır. Ama ne hikmetse bu alçaklar darbe kalkışması mı RTE ın yaptırdığı şeklinde algı çalışmasını toplum içinde kendi yandaşları üzerinden dillendiriyorlar. Bunlar bu kadar alçak iki yüzlü iftiracı yalancı baskın hırsızın önde gidenleri.

Cevapla

Seyfo dayi

Ilginc bir adam.Abdullah Catli olmrden once Abdullah catlinin Mrhmet ozbey kimligiylr dolastigini desifre etmisti ve sonra Catli oldu

Cevapla

Ali

Güçlü kimse oraya döner doğruya değil busapik abd cin Rusya usagi firildak.din dusmani

Cevapla

halil y

perincek kendisine deger verilmedigi icin ve gündemde olmak icin haberim var dedi amaci kendisini tutuklatdirmak ve kriz yaratmak yemezler.. referanduma EVET

Cevapla

nezir atak

İnsanlarımızın aklı öyle dumura uğramış ki, bir tane sağlıklı yorum göremiyorum. Ülkemiz üzerinde oynanan oyunları görmemek için kör olmamız lazım yada aklın dumura uğraması lazım. Paranın firavunları sömürgeci küresel baronlar yani paraya hükmeden üst akıl sadece ülkemizde değil dünyanın her yerinde her ülkeyi sömürmek ve yönetmek için kuklalar yetiştirir. Buna örnek olarak El kaide-deaş-bako haram-taliban,gibi, Ülkemizdede PKK-DHKP-C, FETÖ gibi buna benzer terör örgütlerini ajanları vasıtasıyla kurarak terörister yetiştirip ülkelerin başına bela ederler. Gerçekler Aynanın arkasında.

Cevapla

Hasan

Yahu demekki bir benim birde mit in birde basimizdakilerin haberi yoktu bu soysuzlarin yaptığı k..kten.e cümle alem biliyormuş baksanıza adam bas bas bagiriyo haberim vardı diye e bre topaç haberin vardida niye gerekli mercilere bildirmedin hadi bildirdin ya aman neyse sinirlerimi bozuyorum olmadik yere boyle gelmiş boyle gidecek anlaşıldı benim hukumetimde sadece konusacak söyle olur böyle olur diye

Cevapla

murat turna

ülkeyi baş bakan yönetmez her zaman ül keyi daha çok kad rosu,parası olan yönetir.Bunlardan biride perinçekdir.Derin devlet şimdi onun elindedir.Va tan partisi şu an kendini solcu göstermek için refa randuma hayır diyor ancak kendisi evet diyor çünkü konuşmasında da biz akp ile aynı çizgiye geldik dedi.Zaten darb ede araştırılmalıdır.Nitekim dar be saat 4 de bilinmesine rağmen akşam 9 a kadar önlem alınmamıştır.İsteseler niza miyenin önü kapatılırdı ve 1 tan k bile dışarı çıkamazdı.Bu dar beyi artık hangi şerefsiz hangi amaçla yapmışsa acilen cezalandırılmalı.Refara ndum evet=k.. devleti

Cevapla

Nuri Kurt

Sözde amerikaya karşı olan biri kimi kandırıyorsun en büyük amarikancı sensin biz seni öyle bililiriz

Cevapla

mahmut

Haberi olanin, inkar edenin, katillerin, hainlerin, ipleri elinde tutanların hepsinin cani cehenneme!

Cevapla

mhp li murat

bilesiniz ki verilen her evet oyu perinçeke ergenekona verilmiş sayılır.bunu ben söylemiyorum bizzat perinçek söyledi.

Cevapla

olay

solcudan ne fetocu ne amerikancı nede küresel güç yanlısı olur sadece vatansever olur.

Cevapla

Necmettin Konakçı

Y a l a n.....

Cevapla

Sadık

Ne diyorsun oğlum sen? Yurt dışına kaçan hainlerden misin?

Cevapla

konyali

savcilar derhal hareket gecip sorgulamali bu sahisi. daha once nasil haberin vardi haberi kimden almis nasil almis. madem haber almista devletin savcilarini neden bilgilendirmemis gibi sorular ile sorgulanmasi lazim ..

Cevapla

AliAltun

Selahattin Demirtaş müjde koğuş arkadaşın geliyor

Cevapla

cahitabadan

Haberi olduğunu ve devlete de haber verdiğini Ancak kimsenin kılını bile kıpırdatmadığını defalarca söyledi. Haberi çarpıtma ...Cesaretin varsa yayınla bu yorumu.

Cevapla

Cemil nadir özgün

Perinçek bile biliyor ama REİS  BİLMİYOR. Yerseniz!

Cevapla

GERÇEK

BU HERİFTEN KILIMKADAR HOŞLANMAM AMA AKİT DE AYNI USULLERİ KULLANIYOR.... ADAM DARBEDEN 1 GÜN ÖNCE HABERİMİZ VARDI DEVLETE BİLDİRDİK DİYOR..... AYDINLIK HA AKİT......

Cevapla

Musa

Bu mahluk 50 senedir Mao cu geçinir, bu ülkenin cahil solcu vede Kominist gençlerini peşine takar çaktırmadan USA nın CIA sına hizmet ettirir tıpkı Feto Gülen gibi .

Cevapla