İMSAK 03:34 GÜNEŞ 05:29 ÖĞLE 13:09
İKİNDİ 17:05 AKŞAM 20:35 YATSI 22:21
İstanbul Oruç, sizden öncekilere farz kılındığı gibi size de farz kılındı.

Diyanet İşleri Başkanı Mehmet Görmez ölümden döndü!

Van’da düzenlenen temel atma töreninde aniden bastıran fırtına nedeniyle platformun kısmen çökmesi sonucu Diyanet İşleri Başkanı Mehmet Görmez’in de aralarında bulunduğu çok sayıda davetli adeta ölümden döndü.

Eklenme: 19 Mayıs 2017, 16:41

Van’da düzenlenen temel atma töreninde, fırtına sebebiyle platformun kısmen çökmesi sonucu Mehmet Görmez’in de aralarında bulunduğu çok sayıda davetli ölümden döndü.

Van İl Müftülüğü için Eski Araştırma Hastanesi yakınlarında yapılacak bina için temel atma töreni düzenlendi. Diyanet İşleri Başkanı Mehmet Görmez, Van Valisi İbrahim Taşyapan, AK Parti Van Milletvekili Burhan Kayatürk, Van İl Müftüsü Nimetullah Arvas, kurum amirleri ve çok sayıda davetlinin katıldığı tören, aniden esen fırtınanın azizliğine uğradı.

ÖLÜMDEN DÖNDÜLER

AK Parti Van Milletvekili Beşir Atalay’ın konuşması sırasında davetliler için kurulan platformun demir ayaklıkları fırtına nedeniyle yerinden çıktı. Yaşanan çökme esnasında davetliler etrafa kaçışırken, Mehmet Görmez ise korumalar tarafından alandan çıkarıldı. Aralarında Mehmet Görmez’in de bulunduğu çok sayıda davetli adeta ölümden döndü. Fırtına nedeniyle kısa süreliğine ara verilen tören, daha sonra butona basılarak temele ilk harcın dökülmesiyle son buldu. Görmez ve beraberindekiler ise daha sonra buradan ayrıldı.

 
Haber Tarihi: 19 Mayıs 2017, 16:41
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

cemil

Bu tokattan sonra kutlu dogum bida sinda vaz gecer insallah .

Cevapla

Cgh

Artık ilk icraatı kutlu doğum haftasının ilgili aya (nisan) sabitlenmesinin iptali olsun.

Cevapla

ali

bu ebu lar mebular turkiyede son zamanlarda cogaldi .sudi arabistana okumaya giden turkler,geri geldiklerinde ebu olarak geliyorlar,yakinda haniayi,konyayi gorecekler.ne kadar yer yuzunde ebu mebu var ise hepisi bidacidir.

Cevapla

Osmanlı Torunu 571

"son mohikan 175" denen kişi, ben hocalara her zaman saygılıyım !!! Ancak şunu da unutmayalım, onyıllardır yani, " SELÂNİKLİ KAMÂL TARAFINDAN HİLAFET " KALDIRILDIĞINDAN BERİ BİR BAK BAKALIM ÜLKE VE ÜMMET NE HALE GELDİ !!! MÜSLÜMAN İNSANLARIMIZIN BİR ÇOĞU " LAİKİM, FAŞİSTİM, KOMÜNİSTİM, ATEİSTİM, FETÖCÜYÜM VS DİYEREK BÖLÜNDÜKÇE BÖLÜNÜYOR !!! NEDEN??? ÇÜNKÜ DİYANET İŞLERİ KESİNLİKLE LAİKLİĞE AYKIRI AYET HADİS KULLANAMAZ.. AMA HEM DİYANET HEMİDE TVLERE ÇIKAN BİRÇOK İLAHİYAT PROFESÖRLERİ LAİKLİĞE UYGUN ŞEKİLDE İSTEDİĞİNİ DEĞİŞTİRİYOR VEYA UYGULUYOR!!! BİZDE YANLIŞ OLANIN KARŞISINDA SUSACAKMIYIZ!!!

Cevapla

nas

Cenabı hak bu Makbul zatı milleti mize bağışlasın.

Cevapla

Yusuf Sezer

Kutlu doğumu kutlamak Peygamberimiz(s.a.v)i anmak Allah'ı niye rahatsız etsin?

Cevapla

son moikan 175

Be gafil, be düşkün sen Hocanla nasıl konuşursun böyle... Derhal af dile yoksa ahirettini heba edersin meylül...

Cevapla

İmam

Acaba sen Rasule benzeyen kıyafet mi giyiyorsun

Cevapla

İmam

Müslümanların başına bir sıkıntı gelince sevinecek kadar düşen bedbaht

Cevapla

Osmanlı Torunu 571

Sayın görmez, akıllı ol ve kutluu doğum haftasını mevlid kandiline al.!!!!!!!! kim bilir, belki de bu sana ufak bir uyarıydı.. ALLAH'IN DİNİ OYUNCAK DEĞİL !!!! O YÜZDEN ... AKILLI OL !!!!!!!!!!!!!!!!

Cevapla

Hasan korkmaz

iğneyi kendine çuvaldızı başkasına batır.sizde sahabe anlayışı sıfır.kendi nefsimizle meşgul olun.merak etme akit gazetesi sansür yapmaz.

Cevapla

Mehmet

Hürriyette verilen ayni habere yorumcuların neler yazdıklarına bi bakar mısınız gerçekten bunlar gavur tohumu başka birşey değil.

Cevapla

Hasan'a

Kedi kıcını görmüş yara zannetmiş çadır kafasına düşse ne olacak abartılı haber

Cevapla

ec'alna imamen LİLMUTTAQİN

aşağıdaki habere (k.çekmece imam hatip) bakın..imam hatip mezunları AMERİKAN VE FRANSIZLAR gibi başlık takmış .. imam ı hatib i böyle olan bir toplum iflah olamaz allah nusret ve başarı nasip etmez.rasulullah orucunu bile ehli kitaba benzetmez di..diyanete bak hele şehrin göbeğinde MÜFTÜLÜK BİNASI ile meşğul..vay vay vay..müftü ne işe yarıyor..be kardeş millet FETVAYI hatipoğluna soruyor.sakkuz orici bozar mi hoccam, deyi..müfti..:)) kaç müfti kuran okumayı biliyor..(akiiiit, sansür yooook) :)..

Cevapla

hasan

allahın sopası yok

Cevapla

Huseyn Ciftci

o dallı güllü nakışlı sırmalı kıyafetleri giydiği için oluyor, haberin olsun kimden örnek aldın bu kıyafetleri? hz peygamber sav gayet sade giyinirdi, nakışlı simli kıyafet giymezdi. ama vatikandaki papa giyiyor. müslümana yakışmayan bu kıyafetleri br daha giymeyeceksin.

Cevapla

tabiki evet

onlar kolay kolay olmez kardes eger olen varsada gidin evine bakin fece kinduda fakan oturuyodur

Cevapla

Abu zeyneb

Hicbirsey sebepsiz degildir. Allah subhane taala bidatlarindan dolayi uyarmis olabilir. Mesela kutlu dogum gibi :).En iyisini tabiki Allah bilir.Allah kimseyi saptirmasin, ne kadar sapik bidatci varsa hidayete erdirsin.

Cevapla