Destici'den referandum kararı tepkisi: Ahlaksızlıktır!

BBP Genel Başkanı Mustafa Destici, "BBP olarak referandumla ilgili henüz bir karar almış değiliz. Dışarıdan gelen dayatmalarla da karar verecek değiliz. Biz daha karar açıklamadan bizi bir yerlere koymaya çalışan bir güruh var, bu ahlaksızlıktır." dedi.

Destici'den referandum kararı tepkisi: Ahlaksızlıktır!
Eklenme: 22 Şubat 2017, 15:14

Büyük Birlik Partisi (BBP) Genel Başkanı Mustafa Destici, parti olarak cumhurbaşkanlığı hükümet sistemine ilişkin yapılacak halk oylamasında, hangi yönde yaklaşım sergileyecekleri konusunda henüz bir karar almadıklarını belirterek, "Kararımızı ne zaman açıklayacağımıza da biz kendi kurullarımızla karar veririz." dedi.

Destici, parti genel merkezinde düzenlediği basın toplantısında, gündemdeki konulara ilişkin değerlendirmelerde bulundu.

Türk askeri ve polisinin ülke güvenliğini sağlama noktasında büyük bir mücadele verdiğini belirten Destici, Amerika başta olmak üzere, Rusya ve uluslararası güçlerin Suriye'nin kuzeyindeki PYD ve PKK unsurlarına desteğinin kabul edilebilir bir şey olmadığını vurguladı.

Türkiye'nin, Suriye'nin kuzeyindeki PKK ve PYD varlığına müsaade etmemesi gerektiğini anlatan Destici, söz konusu bölgenin, terör unsurlarının eline geçmesini engellemenin Suriyelilerin ülkelerinde idame edilmesiyle mümkün olabileceğini ifade etti.

Halk oylaması sürecinde toplumun kamplaştırılmaya çalışıldığını öne süren Desteci, "BBP olarak referandumla ilgili henüz bir karar almış değiliz. Dışarıdan gelen dayatmalarla da karar verecek değiliz. Biz daha karar açıklamadan bizi bir yerlere koymaya çalışan bir güruh var, bu düpedüz ahlaksızlıktır. Kararımızı ne zaman açıklayacağımıza da biz kendi kurullarımızla karar veririz. " ifadesini kullandı.

 
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Sezer SEZGİN

Aklınca akıl oyunu oynuyor kendi seçmenini bile ti'ye alan ve şu an bulunduğu makama düzenbazlıkla gelen bu haine en iyi cevabı ALPEREN kardeşlerimiz verecek İNŞALLAH düşman'ın ile aynı görüşte olanda düşmandır hainliğe hayır cevabımız EVET

Cevapla

behçet özgül

sen hiç bişey yapma önce elindeki muhsin başkanın kanını temizle zaten ne olduğun bizce malum kahpe fetönün işbirlikçisi senden önce bbp afşin teşkilatında parti kaydım var.

Cevapla

Vitali

Bu Vatan haini Mustafa Destici mutlaka Pennsylvania daki seytandan bir yazili not veya imzali bir ic camasiri, corap vs. gibi bir hediye almistir. Adam tam bir yuz karasi. Bu adamin arkasindan gidecegime bir k...n arkasindan giderim daha iyi cunku k...seni korur ve zarar vermez.

Cevapla

Fikir

Tebrikler kardeşim.Biz Osmanlı torunuyuz.Her zaman zalimin karşısında dik durup Evet diyeceğiz.

Cevapla

Halil

Buda hayirciiii ağzını büzüşünden ömer diyece beli

Cevapla

Dünyalı biri

Sen de fetocusun belli

Cevapla

Halit

Muhsin başkanın kemiklerini sızlattınız. Bu saaten sen evet desen ne olur. Hayır desen ne olur...

Cevapla

Bir Dost

Beykoz ilçe teksilatin hayir propagandasi yapıyor sen ne derdindesin :)

Cevapla

Alaattin kılıç

Bu kadar uzun düşünecek neyin varsiz iki sıkıştıanveya korkutan mı var

Cevapla

Ayanoğlu

BBP yi fetöculukle suçlayan veya pkk nın yanında görenler. Bana göre en ... insanlardir.

Cevapla

İ.DEMİRAL

ŞU AN SN.DESTİCİ ! DEVLETİMİZ VE MEVCUT HÜKÜMET BU SÖYLEDİKLERİNİZİ,YAPMA GAYRETİNDE.

Cevapla

muhsin

Reisin katili bu köpek sakın evet deme aynı safta olmak istemiyorum senle

Cevapla

Cafer

Senin fettocu oldugunu bilmeyenmi kaldı. Muhsin başkanın katilleriylesin. Daha fazlasını yazmayım anlayan anladı.

Cevapla

Dursun Suna

Sen en iyisi çok düşünmene gerek yok,bu ülkede karanlığa doğru giden tipler sizler onların kuğruğuna takılın, sizlere bu yakışır.Bundan 10 ay kadar önce bir televizyon programında kamalakla sen varya hocaefendi diyerek alkış tutarak övgüler yağdırdınız hainlerin başına övgülerle seviyordunuz sizde kafa yok yahu siz ne garip siyasetcisiniz sizde hiçmi ufuk yokmu?... Vallahi sizin bu kafa yapınızla hayır diyecekseniz eğer bin kere yazıklar olsun sanave senin gibilerine...

Cevapla

Osman Bas

Evet Reısım sızıyok fetöculerın yok pkklıların yanına koyanlar museccel ahlaksızlardır.

Cevapla

mevlut

umut efendi fatih erbakan "evet" diyor....önce adam gibi doğruyu yazın....

Cevapla

Milli

Fetonun kuklasi utanmaz karektersiz adam goreceksiniz bunun safi pkk feto chp ve gezicilerin tarafi olacak

Cevapla

sulo peker

fatih erbakan evet diyor

Cevapla

umut bey

yorumcular fazla okumaktan .... her seye ver herkese feto+pkk+hain yakistirmasi yapiyor. Fatih erbakan ve erbakan vakfi, ve saadet partisi de evet demiyor, onlar da mi fetocu? Ulkenin yaklasik yarisi tek adam rejimine karsi, yani zavalli yeni akit okurlari 40 milyon hain, fetocu pkk liyla paylasiyor bu ulkeyi oyle mi? Vah vah.

Cevapla

Ibrahim Gımıtler

Mustafa Destıcıye fetöye bağlayıp hakaret eden densızler bank Asya'nın açılışın Testıcı yapmadı ,kımse yokmunun reklamını Testıcı yapmadı ,

Cevapla

Ibrahım Agdacıoglu

BBP lıler dürüst temız hıc bır ..arsızlıga karışmamış dınıne îmanına mukaddesatına ,vatanına mılletıne Ölümüne bağlı ınsanlardır .

Cevapla

allahkolu

Git kendini as mayasiz katolik usagi kararsizmis lan

Cevapla

Mehmet şahin

Sanki esastan bir adam gibi bu adami ne diyecek diye gündeme getiriyorsunuz sanki buyuk bir oyu varmis gibi

Cevapla

Resit Abi

Pirincin icindeki beyaz taşı mı temızliyorsunuz bugune kadarya evet ya hayir EVET demek çokmu zor bırskın yorum yapanlara kızmayısiz kararızı verın.EVET

Cevapla

rizeli

HADE-ORADAN-YARATIKCIK-FETÖSÜN-KÜKLASI

Cevapla

Ranip

Karsiliginda bi sey vermezsen olmaz.Ayni feto nun helikopteri düşürüpgenel baskanliga felisi gibi.....

Cevapla

Halil Mollaoğlu

BBPve Genel Başkanına fetöculukle suçlayanlar .BBP fetöculere ankaraya parsel parsel vermemiştir. Fetöculer kız çocuklarını oynatirlarken göz yaşı dökerek alkışlamamislardir.Fetöculeri devlet kadrolarına BBP yerleştirmemıstir .BBP fetöculere ne istedilerde vermedik dememişlerdir. Daha çok fazlası var şimdilik yeter. BBP ye fetöcu derken siz Allah cc den korkmazmisinizsizde hiç ar haya yokmu.

Cevapla

Yavuz Selim

SN...DESTİCİSANA GÜVEN DUYMUYORUZ.MUHSİN BAŞKANININ YERİNİ DOLDURACAK veFETÖ-PKK-HDP-DAİŞ vb....dışveiç efendilerine karşıNettavıralacaklideristiyoruz. Gak Gukakarnimiz tok.

Cevapla

,mir Bakdur

Referandumdan sonra açıklardı. Hava zamanla a önemli.

Cevapla

Bilal

Pis paralelci.Ne halt olduğun her yerden belli.

Cevapla