Destici'den Akşener için sürpriz yorum

Büyük Birlik Partisi (BBP) Genel Başkanı Mustafa Destici, halk oylamasının sonucuna ilişkin, "Evet diyenler AK Parti, MHP ve BBP olmuştur. Dolayısıyla bu zafer de bu 3 partinin zaferidir, 'evet' diyenlerin zaferidir." dedi. Destici'den Meral Akşener sorusuna ise ilginç bir yanıt geldi.

Destici'den Akşener için sürpriz yorum
Eklenme: 19 Nisan 2017, 19:37

’Evet’ oylarının nereden geldiği tartışmasının anlamsız olduğunu belirten Destici, "Şu açık ve nettir. ’Evet’ diyenler AK Parti, Milliyetçi Hareket Partisi ve Büyük Birlik Partisi olmuştur. Zafer bu üç partinin zaferidir. ’Evet’ diyenlerin zaferidir. Bunu açık ve net şekilde ifade etmek istiyorum. Bazıları bu oyların ’Kürt oyu olduğundan’ bahsediyor. Biz Kürd’ü Türkmen’i, Çerkez’i Laz’ı, Doğulusu batılısı, Boşnağı, Arnavut’u, Alevi’si Sünni’si hep birlikte Büyük Türk Milletiyiz. Bir kere bu şekilde oyları tasnif etmek etnik bölücülüktür. Bunu kabul etmediğimizi açık ve net olarak belirtmek istiyorum" diye konuştu.

Destici,  "MHP'de muhalif kanadın başını çeken Meral Akşener'in yeni bir parti kuracağı söylentisi var. Bunu nasıl değerlendiriyorsunuz?" sorusuna, şu yanıtı verdi:     

"Biz o süreci yaşamış bir siyasi partiyiz. Dolayısıyla benim tabii tüm ülküdaşlarıma, tüm Türk milliyetçilerine çağrım şudur; Türkiye'nin ülkücülerin ve Türk milliyetçilerinin bölünmesine değil, birleşmesine ihtiyacı vardır. Benim mesajım budur.

Bu anlamda BBP'nin kapısı da gönlü de yüreği de bütün Türk milliyetçilerine, ülküdaşlarımıza, bu vatanın ve bu bayrağın altında bir ve beraber yaşama iradesi ortaya koyan tüm vatandaşlarımıza da açıktır. Bölünmek değil, birleşmek zamanıdır. Çok net bir şey yok. Bu aşamada sadece bunu söyleyebilirim." 

Akşener yeni parti iddiasının doğru olmadığını duyurmuştu.   

 
Haber Tarihi: 19 Nisan 2017, 19:37
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Hayırlısı

Zorlama motoru yakarsın...

Cevapla

Reis izindeyiz

Destici sen guven vermiyorsun başka kapiya senin evetinde senin olsun..akparti mhp hudapar kardeştir o kadar

Cevapla

R k

Ben Kürt halkina guveniyorum yalniz destici meral mollaoglu vesaire bu yam yam lara guvenmiyorum bunlar hain hain vesselam

Cevapla

arif

BBP evet diyerek şirin gözükecek sonra sahibi belli olmayan kadın o şirin partiye gelecek. ne güzel plan.

Cevapla

Mali

BU MÜHÜRSÜZ SEÇİMDE BU SONUÇLARI ZAFER OLARAK TANIMLAMAK İÇİN İNSANIN AKLI İLE SORUNLU OLMASI GEREKİR..!

Cevapla

hay bin gunduz

evet demişmişler sadece MHP liler evete destek oldu bak o kadının bu partide yeri yok bile diyemediğine göre beraberce hayır cephesi var karşımızda...

Cevapla

hamido

Albirini vur ötekine. bunlar perinçek le de pkk ile de ittifak kursa şaşırmam

Cevapla

Eskitas Eskihamam

Destici' nin bir an rotayı doğrulttuğunu düşünmüştüm, ama her an yamulmaya yatkın..

Cevapla

açılım

Keçi boynuzu tadında bir açıklama kimse tat almadı

Cevapla

ergenekoncu avukat

Bu da kendini nimet sayıyor.Sen kimsin ki Meral Akşener senin partine gelsin

Cevapla

ergenekoncu avukat

Anlamak için vicdan ve akıl lazım

Cevapla

Cezmi cemal

Akşeneri kast ederek o kadını kazığa oturturum diyen general de gelsin. Hep beraber voltranı oluştursunlar

Cevapla

cccihaddd

Anahtar teslimi parti tabi, dünden razı çünkü birşey diyemez ağababalari böyle istedimi sen kimsin. Birde EVET ten kendine pay ediyor oysa maral hayır cephesi olarak CHP HDP PKK ve feto ile birlikte tabi sende fetonun emir erişim kırık Desti.

Cevapla

cccihaddd

Rahmetli tarlamızı sürmüşler demişti ya, maral MHP yi ele geciremeyince şimdi de sürülmüş olan tarlayı ekecekler.

Cevapla

Emrah

Birliğe ihtiyaç varsa neden Mhp'ye sırtınızı dönüp sıvıştınız sayın Destici? Amerika'yı mı keşfettiniz? İktidar iddianız mı var? Amacınız ne?

Cevapla

Yunus emre

Yazık ya hüda para ne oldu peki sen onlari insandan saymiyormusun sen sadece sivasta cosarken adamlar her an pkk ile mücadele ederek evet siyaseti yaptılar yazıktır biraz adam olun

Cevapla

ferhat Özturan

Akşner yeni sağ bir parti kuracak ve bu parti AKP nin defterini dürecek Din dâhil olmak üzere, “EVET” çıkması için kullanılmayan hiçbir şey kalmadı. Devletin imkânları ve tüm baskı unsurları devreye kondu ancak yüzde 51… Hiçbir şey eskisi gibi olmayacak, bence. Lozan’a “hezimet mi, zafer mi?” diyenler, bundan böyle 16 Nisan’a “hezimet mi, zafer mi?” deseler daha iyi olur.

Cevapla

mardinli

Desteci bey senin gibi yüzünden türkiye başına pkk bela oldu doğu ve güneydoğu anadolu bölgesinin halkı müslüman ve anadili kurt tur ister kabul et ister kabul etme orda bir teşkilatın varmı yok orası niye senin 'olacak ben mardinliyim ana dilim araptir arapcilik yapmam pkklari sevmem ama kürtleri seviyorum hür dava partisi sayasile o oyları alındı ama takdir etmiyorsiniz hür dava partisi bölgenin ilacidir türkiyenin diyerigidir ister kabul et ister kabul etme

Cevapla

Alperen

Büyük dava adamı,Muhsin Başkanın ömrünü vererek bir yere getirdiği BBP çakallara kaldı.Ama gün gelir,devran döner yine bir Aslan gelir,çakalları,akbabaları def eder.

Cevapla

Yusuf

Ya konuşana bak ya ! Arkadaş daha refarunduma bir iki gün kaldığı ana kadar hayır diyen saadet ve siz vatandaştan gelen tepkiler üzerine evet demek zorunda kaldınız. Saadet , MHP ve BBP tabanın çoğu hayır dedi kime ne anlatıyorsun hain fetöcü. Çıkmışsın Evet diyenler sizmiş gibi konuşuyorsun . Düzembazlar . Unutulmayacaksınız adiler !

Cevapla

Fecr

milliyetçilik bir batı akımıdır islamda milliyetciliğin yeri yoktur. Üstünlük kavimde,ırkta değildir.Üstünlük takvadadır.İnanıyorsanız ( gerçekten ) üstün olanlar sizsinizdir diye buyurmuş Allah (c.c)

Cevapla

KILadyo

DESTECİ BENCE KRİPTOLU, ÇÜNKÜ KUTSAL İTTİFAKTA EKMELETTİNİ DESTEKLEDİ

Cevapla

Alican

Niye türk milleti onun yerine osmanlı milleti yada islam milleti desen ne güzel olur o TÜRK MİLLETİ kelimesi dilimizde olduğu sürece kürtler için yanlış yolların zeminini oluştururuz.

Cevapla

Oğuzsoylu

Aynen öyle zoru görünce Evet diyen ama Evet oyu vermeyen tip.

Cevapla

Ahmet

Haberi yeniden okumanız faydalı olacaktır.

Cevapla

OSMANLI

"""Biz Kürd’ü Türkmen’i, Çerkez’i Laz’ı, Doğulusu batılısı, Boşnağı, Arnavut’u, Alevi’si Sünni’si hep birlikte Büyük Türk Milletiyiz """

Cevapla

Arif

Destici samana çakılmış kazık kadar saglam bir adam.

Cevapla

ben

bence de...

Cevapla

Alican

Ya kardeşim siz neden kürtleri saymıyorsunuz sonra birisi gelecek kürtlere diyecekki bakın oyunuzu verdinizde ne oldu!!! bırakın şu türkeşliği

Cevapla

Fatma

Meral Akşener niye dışarda anlamakta zorluk çekiyorum meydanlarda yurtta sulh diye bağıran feto nun propagandası ni yapan bu degil de bir başkası mıydı

Cevapla