Deniz Baykal'dan tuhaf açıklama: 'Hayır' çıkarsa Cumhurbaşkanı'na...

CHP'nin başındayken girdiği bütün seçimleri kaybeden Antalya Milletvekili Deniz Baykal, "Referandumda hayır çıkarsa Cumhurbaşkanı’na ‘istifa et’ demeyeceğiz" dedi.

Deniz Baykal'dan tuhaf açıklama: 'Hayır' çıkarsa Cumhurbaşkanı'na...
Eklenme: 20 Mart 2017, 20:19

CHP Eski Genel Başkanı ve Antalya Milletvekili Deniz Baykal, 16 Nisan 2017 günü yapılacak olan halk oylaması için Zonguldak'taki Camlı Köşk Restoranda vatandaşlarla buluştu.

"HAYIR ÇIKARSA CUMHURBAŞKANI'NA İSTİFA ET DEMEYECEĞİZ"

CHP'li Baykal referandum sonucuyla ilgili “Zonguldak’tan ilan ediyorum, ben de Sayın Kılıçdaroğlu’da ‘hayır’ çıkarsa Cumhurbaşkanı’na ‘istifa et’ demeyeceğiz” dedi.

 

 
Haber Tarihi: 20 Mart 2017, 20:19
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Erkmen

Çok beklersin kasetci sapık ..

Cevapla

süleyman

YİNE ÇANAKKALEDEKİ GİBİ KARŞIDA 7 DÜVEL BURADA BİR BİZ BİRDE RABBİMİZ VAR

Cevapla

talha

evet çıkarsa reis artık oy için size avanta vermek zorunda kalmayacak, tek adam olduktan sonra zaten size ihtiyacı kalmayacak, reis zaten bıktı senelerdir, sizin gibi avantacılara para yetiştirmekten, yani evet ten en çok evet diyenler avantacılar zarar görecek, ama yakın çevresine bişey olmaz, onların işleri daha iyi olacaktır, avantacıları elendikten sonra :)))

Cevapla

Jurnal

BİR SORUM OLACAKTI BAYKAL() AMca?BUYUR(S)ZOR EVLADIM..KASET ARKADAŞINIZLA HALA GÖRÜŞÜYORMUSUNUZ YADA GÖRÜŞME ÇALIŞMALARI YAPIYORMUSUNUZ...

Cevapla

MEHMET EKER

HE REİSDE SİZDEN ÇEKİNİYORDU YA İSTİFA ET DERLERSE DİYE ...TEVBE TEVBE DESENİZ NE OLUR DEMESENİZ NE OLUR.

Cevapla

Mehmet

Sen seçimleri kaybederken istifa ettin de seni zorla mı CHP nin başında tuttular. Firavun gibiydin. Kasetle def edildin. Utanmadan hala konuşuyorsun. Edepsiz.

Cevapla

Fevzi

Onbes yıldır iktidardasınız nereye ilerledik, bukadar işsizlik yolsulluk var neden düzelmedi, senin tuzun kuru herhalde.

Cevapla

Ali

Hayır diyenlerin abdesti bozulurmu hocam?

Cevapla

Edip

Seçimler sizden bıktı, siz kaybetmekten bıkmadınız.Anketler EVET çıkıyor, siz hala hayır deyip milletle alay ediyorsunuz. Her seçimde yanlış bilgilerle kandırdığınızı zannediyorsunuz, sahi birileri sizi mi kandırıyor?

Cevapla

Murat

ABD ye inat EVET. ISRAILe inat EVET. ALMANYA ya inat EVET. INGILTERE ye inat EVET. FRANSA ya inat EVET. HOLLANDA ya inat EVET. BELCIKA ya inat EVET. FETO ya inat EVET. Velhasili kelam butun ic ve dis Vatan hainlerine ve dusmanlara inat EVET. Turkiye nin sahlanisina, yukselmesine EVET. Baskanlik sistemine EVET. Baskanimiz ERDOGAN emiri disaridan almaz, Baskanimiz ERDOGAN emirini Milletimizden alir. Milletimiz Baskanimiz ERDOGAN a 16 Nisan da sen bu ulkenin Baskani olarak en az 10 yil kalacaksin diye emir verecektir. Biz yerli ve Milli olan ERDOGAN i istiyoruz.

Cevapla

Edip

Sayısız seçim kaybettiniz, hiç istifayı düşündünüz mü? Ya da EVET çıkarsa (inşallah çıkacak) istifa edecek misiniz?

Cevapla

arzail

Ciddiye almayin bu budalayi.

Cevapla

serdar

Utanmaz adam senin malum kasetin çıktı sen hala ar nedir edep nedir bilmezsin birde çıkmış edep dersi veriyorsun?Al işte CHP klasiği nerde uç noktada adam var hepsi chp de,

Cevapla

ahlatlı

anlıyanlar için siyasetin bir izzeti şerefi vardır kaset komplosu deniyor anladıkta fetö yaptırmıs ve organize edmiş bunud biliyoruzkapı kapı dürüstlük tmsali kesiliphayır oyu istiyorsunonu yapacağına önce eşinden sonra türkiyenin tümünden özür dileçünkü eşini aldatan kalkıp kimseden oy istemesi ne kadar doğru tartışılır....

Cevapla

adnan

adım gibi biliyorum hayır çıkması mümkün değil ama çıkarsa aynı gün istifa et diye bağırarak konuşacaklar alçaklar

Cevapla

Şanlıurfa

Onun utanılacak bir kaseti mi var ki istifa etsin. Utanmaz arlanmaz adam

Cevapla

muhammet coşkun

aç tavuk kendini darı ambarında zannedermiş...

Cevapla

cemaleddin

Kim Bilir hangi kasetle veya cd ile korkutuyorlardir zavalli uckur düshkününü. Yani hayir cikarsa bizden istafa beklemeyin demek istiyor galiba.Siz , bu takim sürekli orda kalin. Cünkü siz ordayken chp hic kazanamayacak`ta ondan ötürü orayi kimseye kaptirmayin. Yenileri gelirse yaptiklariniz yolsuzluklar, Almanlardan aldiginiz paraciklarin hesabi ortaya cikacaktir.

Cevapla

AKINCI

ONAMİLLET KARAR VERİRHADDİNİBİL BUMİLLETSEÇTİ REİSİKAÇ SENEDİRVEKİLSİNBUDABİZİM HİZMETİMİZDİYECEĞİN BİR İŞİNİZ VARMIONU SÖYLEKURU GÜRÜLTÜYAPMAHESAPMERCİİ BENİMHESAP VERECEKSİNİZMİLLETE...

Cevapla

Çanakkkale

Siz kimsınizde sayın cumhurbaşkanına istifa etdıyeceksiniz.

Cevapla

Vityo Cassette

Dikizci Gülen bunun fodorafını çekip madara etti, ama onun umurunda bile değil. (Bu arada bir zamanlar Gülen, kürsüde vaaz ederken kendine sonra yeni bir iş edindi, karıların altına ayna tutmaya başladı, rezilliğe bak!)

Cevapla

mustafa gümüştepe

ne haddine düşmüş hayır çıkarsa istifa etme demek cumhurbaşkanına omu seçmişki REİSİ ..deniz bey önce lider olarak konuşmak için uçkur davasını halletsin...

Cevapla

Bir Dadaş Gibi

İyide niye istifa etsin arkadaş. Sebep ne evet de çıksa yola devam hayırda çıksa yola devam.

Cevapla

allahkolu

Zaten son can cekisleri ama okadar yubazlasmislar ki kelime sehadet kelimesini getermeyi de beceremiorlar

Cevapla

hercai

''Evet'' cikarsa sen ve KK da ebediyen yok olmali! Ama biz 'diyecegiz'

Cevapla

15 TEMMUZVE241ŞEHİDİMİZİUNUTMADIK!...

Kabil-i hitap degil bu 43yılısiyasettete boşunaharcamış. Adamcaģız CIA'lı FETOŞ'un kaset darbesiyleiyice Şaşırmış , Bunamış .Kemal çaldığınkoltuktanistifaetdiyecegine;garip yanliskapıyagitmiş.

Cevapla

M. Güney

Yüzde57 evet İNŞAALLAH.

Cevapla

muhabir

BUkomonist kâfirler havlayip dursunlar çağdışkısı artık onların hükmü harbiyesi yok.

Cevapla

cemaleddin

Aynen Abdülhamidi indirenler gibi cehreleri fil derisine benzemis bu irz düskünlerinin.

Cevapla

Kartal

Sen de biliyorsun ki evet çıkacak ama siz kendinizi hayır la falan avundurup durursunuz

Cevapla