Deniz Baykal'dan Kılıçdaroğlu'nu aratmayan sözler

CHP Antalya Milletvekili ve CHP'nin eski Genel Başkanı Deniz Baykal, referandumda halk oyuna sunulacak anayasa değişikliğini çarpıtarak yetkinin tek kişiye verildiğini ileri sürdü.

Eklenme: 17 Mart 2017, 09:59

CHP eski Genel Başkanı Deniz Baykal, partisinin Giresun’da düzenlediği anayasa değişikliği ve referandumla ilgili yaptığı konuşmada bugün değiştirilmeye çalışılan anayasanın, bugüne kadar 17 kez değiştirilen anayasadan çok farklı olduğunu söyledi. "Bugün huzurunuza CHP’li olarak bulunmuyorum" diyen Baykal "Bugün Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olarak bulunuyorum. Bugün parti siyaseti konuşulacak gün değil. Hepimizin bugün vatan derdimiz, Türkiye derdimiz var. Hepimiz Türkiye için buradayız. Onun için bir aradayız. Türkiye’ye sahip çıkma günüdür. Türkiye’ye yönelik tehlikeleri ortaya dökme günüdür. Bunun için buradayız. El ele vereceğiz ve o korkuları, endişeleri aşacağız. Birden bir siyasi partilerin çalkantıları sonucu çıkıp anayasa değiştireceğiz denildi. Bugüne kadar toplumun, ülkenin ne ihtiyacı var diye tartışıldı ve 17 kez bu değişiklik yapıldı. Ancak bugün önümüze gelen başka bir anayasa, geçmiştekiler gibi değil. Bu günkü anayasada tek bir üstünlük ve yetki var o da cumhurbaşkanına verilmiş. Demokraside takdir tek kişiye bırakılmaz. Dünyanın hiçbir ülkesinde olmayan yetkileri verebilir mi bu millet" ifadelerini kullandı.

“ERGENEKON’UN SAVCISI DEĞİL, AVUKAT KAZANDI”

Ergenekon ve FETÖ davalarıyla binlerce mağduriyet yaşandığını ileri süren Baykal, “Ergenekon soruşturmalarını hatırlayın. 'Ben Ergenekon savcısıyım' demedi mi? CHP Genel Başkanı ise 'sen savcısıysan ben avukatıyım' demedi mi? Sonuçta kazanan avukat olmadı mı? Ergenekon hatasının ardından FETÖ’ye gelelim. FETÖ’yü sen oraya getirdin. Askeri Şuralar'da o komutanları sen getirdin oralara. FETÖ olaylarında binlerce mağduriyet de oluşmadı mı? Bu mağduriyetler senin yüzünden oluşmadı mı? Şimdi tutturdular bütün yetkiyi, hakkı, hukuku sana teslim eder mi? Biz bütün gücümüzle anlatmaya çalışıyoruz” diye konuştu.

“DEVLET, MİLLETE UYACAK”

Devletin "evet", milletin ise "hayır" için çalıştığını ifade eden Baykal, “Devletin imkanlarıyla, gücüyle yetkisiyle açılışlarla bütün milleti, amiri, memuru topluyorlar oraya. Çıkıyor rektör, kaymakam, vali, 'evet' diyor. Devlet, evet için çıkıyor. Hayır da milletin kampanyası. Devlet 'evet' diyor, millet 'hayır' diyor. Devletle millet ayrı telden çalabilir. Şimdi bakacağız, devlet mi millete, millet mi devlete uyacak? Elbette devlet millete uyacak. Hayır aşağıdan yukarı gelen bir hareket, evet gibi yukarıdan talimatla gelen bir hareket değil” dedi. 

 
Haber Tarihi: 17 Mart 2017, 09:59
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Jurnal

U...n morrukk!!!çekil köşene artık..nesli tükenmiş uçkursuz dinazor...

Cevapla

termin13805979

Türkiye nin kaderini ancak millet belirler... millet kimi isterse ona yetki verir... yetkiyi milletine hizmet ederek kullanırsın, yada başka milletlerin istediği şekilde kullanırsın... asıl yetkili millettir..devlet ise milletin oluşturduğu bir varlıktır... "ikiside ayrı telden çalamaz",,"böyle derseniz,,, kk nın dediğine gelir,,cumhurbaşkanı ayrı partiden başbakan ayrı partiden olmuş gibi olur,,,:)

Cevapla

Serikli bir yörük

Milletvekili ile ... kaseti ifşa olduğunda da çarpıtmak istemiş,.

Cevapla

Ahmed D.

Deniz Baykal hakli...

Cevapla

Zor

Kasetçi baykal anlat heycanlı oluyo çapkın

Cevapla

Birol Acar

Bunun neresi carpitma, bastan Sona Kadar Dogru söylemis.

Cevapla

ssseee

YAHU AL BIRINI VUR ÖTEKINI HIC FARK ETMEZ IKBALLERI YALAN ÜZERINE KURULMUS SURATINA TÜKÜRSEM PISLIGINDEN TÜKÜRÜK YAPISMAZ ULAN 80 YASINA GELMISSIN HAYATINDA BIR KERE DOGRU SÖYLE SIYASETIN YÜZ KARASI

Cevapla

MUSTAFA AÇAR

sen artık yaşlandığın için HAYAL görmeye başladın siz ve sizi destekleyen pkk,dhkpc,ab,abd ye rağmen bu millet 16 nisanda EVET diyecek ve chp paramparça olacak

Cevapla

cemaleddin

Bunlar ne anlar peygamberden inancdan, bunlarToplumun takdiriyle yükselmis kisiler gibi gördükleri icin apuk-sapuk konusuyorlar. Insanligin kaynagini maymuna, baliga, böcege benzenten tiplerdir bunlar.

Cevapla

ibrahim aydemir

Garibanimin kasetleri basina bela oldu .ahir ömründe rezil ediyor fetö bu zavalliyi.Kalan kasetlerle tehdit ederekbu konuma soktu.yazik cok yazik.

Cevapla

tuğrul

Ulan ne kart şeytansııınnnn seeennn !! kıyaslamaya bak sen. Ulan o tepeyi millet seçmiyor mu? Ne demek tepeden aşağıya talimat !? Bu milletin aklıyla oynamaya kalkma bbre dinazor. Bu millet giderayak senin de aklını alacak ...

Cevapla

KARAMAN

BU DA FETÖNÜN SAFLARINA KATILMIŞ..ULEN ŞU CHP NİN İÇİNDE ŞEREFLİ BİRİ YOKMU.ALLAH KAHRETSİN BUNLARI

Cevapla

adm

Kuruldugundan beri halk yanlis yapar, bilmez. Onun adina biz beyazlar dusunur karar veririz diyen bir partinin kumpasla koltugunu birakan lideri bugun cikmis sifatsiz olarak "millet hayir diyecek" diyor. Sen mucadeleni sana koltuk biraktiranlara karsi versene once. Arkasindaki dunya siyasetini kontrol eden, kilicdaroglunu getirenlerin hayir kampanyasini yurutuyorsun. Yoksa gercek bir Varan2 mi izlettiler sana ? Korkudan susarak sahsiyetini erittin.Hamdolsun korkmayan bir millet ve korkmayan bir lider var

Cevapla

Cafer

Bunlar halen uyuyorlar. Millet sizlere güvenmiyor sayın baykal.

Cevapla

Jurnal

UÇKURGATESKANDAL FİLMİNİN BAŞROL OYUNCUSU DEĞİL Mİ BU YAHUU!!!! Gözlerime inanamıyorum EVET EVET o galiba...

Cevapla

Turk

Cemil NADİR tiwiter da10 tane adam takip ediyon hepsi fetöcu yada vatan hainine olacak oğlum senin bu halin seni buraya mı puntaladılar hep burada yazıyon sana buradan ekmek çıkmaz halk kararını verdi EVET EVET EVET

Cevapla

Osman turan

Ya chpli degilmi bitti

Cevapla

Fethi

Sen ilk önce kendi partideki milletvekillerine bak sezgin Tanrıkulu mahmut tanal eren erdem şafak pavey ve asıl senin yerine gelen alman sevdalısı kemal HDP PKK fetö ilişkilerine bi bak biri iran sevdalısı biri alman biri dine düşman sen ilk önce bunları ikna et sonra topluma dön bizi bunlar mı yönetecek güldürme deniz sen bu ülkede bir kere adnan menderesin boynuna sarıldın özgürlük istedim oda sana ÖZGÜRLÜK dersi verdi başbakanın boynuna sarılıyon bundan büyük özgürlük mü olur dedi sonra astınız bir daha yemez deniz sen kemale hükmedemedin TÜRK toplumunamı hükmedicen İrlandalılar hariç

Cevapla

millet

Kabuğuna çekil ve sus. edep, haya ve ahlak yoksunu adam sen ve senin gibileri bu millet artık istemiyor, sevmiyor, prim vermiyor. Bittiniz, tükendiniz, son çırpınışve naralarınız.Halk düşmanları sizi.

Cevapla

inanç

Deniz b kere şu fetoya salla deki beni zorla genel başkanlıktan indirdiler yerime 7 seçim kaybeden diktatör kemali getirdiler ama ellerinde hala kasedim var konuşamıyorum de daha inandırıcı olursun korkak

Cevapla

Beto

INSALLAH EVET!!!Ve refrandumdan sonra da senin pisliklerin de ortaya cikacaktir tabi..KORKUYORSUN BAYKAL KORKUYORSUN!!!

Cevapla

Sezgin

Milletin Ferdi Olarak Ben Kocaman Bir EVET Diyorum!!17 Nisan Sabahı Yetkiyi Elime Alıyorum..

Cevapla

Yusuf cura

Gayet dogru soylemiş bütün yetkiler tek kiside toplaniyor meclis fesihetme yetkisi var cb kontrolü yok denetimi yok bütün bütçeyi cb yapacak yargi üyelerini cb atayacak Allah muhafaza yine cemaat gibi biri kandirsa bigünde ülkeyi eline alir böler bu baskanlik eyalet ve bölünmeyi getirir.

Cevapla

KOCA YUSUF

YAVRUM SEN NEYİ KAZANDIN? SEN UÇKURUNA BİLE SAHİP ÇIKAMADIĞI İÇİN GENEL BAŞKANŞLIĞI BIRAKMAK ZORUNDA KALMIŞ, HALEN DE FETÖNÜN ELİNDE REHİN TUTULAN BİR SİYASİSİN. KASETİNİ ÇEKENLERDEN ŞİKAYETÇİ BİLE OLAMIYORSUN. SEN NE AYAKSIN BAYKAL EFENDİ

Cevapla

halit b.v

haşa baykal ne haddine olayları ajite etmek çarpıtmak yönünden saptırmak manipülasyonun kralını yapmak bunlar 

Cevapla