Deniz Baykal'dan güldüren referandum tahmini

Zina kasetiyle genel başkanlık koltuğunu kaybeden CHP Antalya Milletvekili Deniz Baykal, referandumdan 'hayır' sonucu çıkacağını iddia ederek komik açıklamalarda bulundu.

Deniz Baykal'dan güldüren referandum tahmini
Eklenme: 26 Şubat 2017, 08:59

CHP Antalya Milletvekili Deniz Baykal, Afyonkarahisar'ın Dinar ilçesinde partililerle bir araya geldi. Deniz Baykal, "Aşağıdan yukarıya doğru yükselen bir dalga var, milletin bağrından yükselen bir 'Hayır' dalgası var. İnşallah 16 Nisan'da çıkacak 'Hayır' kararı sonrası Türkiye'de çok köklü, çok büyük bir değişim yaşanacak" ifadelerini kullandı.

 
Haber Tarihi: 26 Şubat 2017, 08:59
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Hasan

Deniz Baykal ceheneme gider gitmez orasını bilmem Ama Tövbe Haşa ...DEYEN BU ZATADA FİKRİN AYNIMI VE YİNE .DEDİ EY AKP LİLER BUNLARADA MI EVET DECENİZ .. BEN DE BUNLAR İÇİN HAYIR DİYECEM....

Cevapla

Nur

Akıl tutulması var bunlarda Allah bunlarınbasiretini bağlamış pas tutmuş kalpleri ülkeye fransız kalmışlar ne hayırı dedem evet evet evet diyor türkiye

Cevapla

Macit Ellialtooğlu

Her zaman olduğu gibi yine hayal görüyorsunuz.Siz bu Milleti bir türlü tanıyamadınız ama Bu Millet sizi çok iyi tanıdı.Yine nal toplamaya devam edeceksiniz.

Cevapla

Cemil nadir özgün

...bu ülkenin başına sen musallat ettin. Keşke senin dediğin gibi çok HAYIR çıksa.

Cevapla

nasıl

chp koca bir ülke ortaya koymuş sizde nemalanıyorsunuz .abdülhamitiniz otuzüç yılda enkaz bırakmış onunla avunuyorsunuz bilim adına yaptığınız tek bir şey söyleyin .

Cevapla

Mehmetuluyurt

Deniz bykl hangi yüzle meydana çıkıp abuk sabuk konuşuyorsun pes doğrusu ayıp denen bi şey yok mu sizde

Cevapla

vatansever

evetttt

Cevapla

mehmet

Allah icin hic belli olmuyor feto militani oldugun...

Cevapla

Abdurrahman

Yalancılar topluluğu bu zihniyet

Cevapla

Adnan

Hayır çıksa Gine tayyip tek lider evet çıksa Gine tek lider siz ne iş yaparsınız ey chp

Cevapla

Koray Dintel

Biz okuyalım da sen de adap, edep öğren, küçük harfle yaz. Büyük harf bağırmak anlamına gelir.Okusaydın bunları bilirdin!

Cevapla

cab

bunların zihniyeti zinacı zihniyet ingiliz zihniyeti

Cevapla

Buda

Neden yorumumu sildiniz? diyon da bize gelmedi ki:(

Cevapla

Buda

Aynen kardeşim bu zevat hala bu milletin Atatürk sevgisini anlayamamış.Zavallıları oynuyorlar HAYIRRRRR

Cevapla

Engin

Özellikle aşağıda AKP liyim ama hayır diyenlerin taktiği daha öncede denendi :ALİ İMRAN Suresi 72. ayet:" Kitap ehlinden bir grup, “Mü’minlere indirilene günün başlangıcında inanın, sonunda da inkâr edin, belki onlar (size bakarak) dönerler” dedi." Her zamanki gibi Kuran'a uygun yaşayanlar onlara ve oyunlarına gelmeyecektir inşaallah.

Cevapla

EVEEEEEETTTTTTT

chp içinizboş yapacağınız pek birşeydeyok,nasıl olsa evet çıkacak,kurun çilingir sofrasını alın rakınızı keyfinize baki . şimdi fetö serbes bırakdı içkiyi sıkılırsanız fetöcüleride çağırın vurpatlasın çal oynasın

Cevapla

ESER ALICI

BENDE DENİZ BAYKALLA AYNI DÜŞÜNCEDEYİ HAYIR ` RAHAT BULUR

Cevapla

memo

Bu chp zihniyeti yuzunden avrupalarda surunuyoruz, dedemin tarlasi tahili bugdayi olsaydi hic buralara gelirmiydi.Siz ve sizin gibiler yuzunden trilyon defa EVEEET .Topunuzun cani cehenneme feto deas pkk hdp dhkpc .

Cevapla

Kerem

HAYIR geliyor. TİTREYİN VATANI SA..

Cevapla

Evetçi

Yalancı feto

Cevapla

Abdulmuttalib el-Arabi

ben AKP li vatandaslardan duyuyorum, yemin ederim bircogu HAYIR diyor!. "15 senedir ne istedi de vermedik" diye soruyor ve ilave ediyorlar "daha ne verelim!"..

Cevapla

Izmir

Son gülen Iyi güler beyler. Hayirlar cig gibi büyüyor. Geliyoruz. Hayirlar geliyor.

Cevapla

Ebû HARUN

Kesinlikle değişim olacak..doğru tahmin etmiş...Çünkü Allahın izniyle EVETTTT çıkacak.....

Cevapla

MUSTAFA AÇAR

AÇ tavuk kendini darı ambarında görürmüş ne yapsın zavallı bunadı artık normal görmek lazım

Cevapla

Yunus

Bunun Hayatı....CİA Uşaklık etmekle geçti....

Cevapla

can

sizden vatan haini cıkar

Cevapla

Baba Vanga

kılıştaroğluna sskyı batırdı bu adam kaset, ulema gelse chpnin başına onada kılıf bulursunuz siz

Cevapla

ssseee

COK YAZIK KARDESIM CUMHURRIYET ELDEN GITMIYOR BILAKIS GÜCLENIYOR OKUMADAN AHKAM KESIYOR TAHMIN YÜRÜTÜYORSUNUZ ÖNCE BIR OKUYUN BURADI SORUN CHP NIN IKBAL VE ISTIKBAL MESELESI MECLISI KARISTIRAMIYACAKLAR KÜRSÜYÜ YIKAMIYACAKLAR SORUN BUÖNCE OKUYUN OKUYUN SONRA HAKLI OLARAK ELESTIR

Cevapla

ali

zinacı baykaldan hesap sorulsun he cehmende yarada ayakkabı kutuların hesabını kım sorcakk fetoşcumusunuz siz kaseteı ceken fetoştu sizide cektı buna çamur atıyon kutukları darbe dıyoın

Cevapla

Özkan

Ulen ...sizden Daha degerli!! Sizden ne Adam olur nede baska sey!!

Cevapla