Deniz Baykal'dan Cumhurbaşkanı Erdoğan'a tehdit gibi sözler

Referandumda halkın verdiği karara saygı göstermeyen CHP Eski Genel Başkanı ve Antalya Milletvekili Deniz Baykal, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın "Maçı 1-0 da kazansanız 3 puan alırsanız, 5-0 da kazansanız 3 puan alırsınız, aslolan maçı kazanmaktır" sözlerine tehdit gibi ifadelerle cevap vererek "Bu tablo maçın bittiği anlamına gelmez. Daha ikinci devre var" dedi.

Deniz Baykal'dan Cumhurbaşkanı Erdoğan'a tehdit gibi sözler
Eklenme: 20 Nisan 2017, 17:29

CHP İstanbul İl Başkanlığı'nda konuşan Eski Genel Başkan Deniz Baykal, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın "Maçı 1-0 da kazansanız 3 puan alırsanız, 5-0 da kazansanız 3 puan alırsınız, aslolan maçı kazanmaktır" sözlerine yanıt verdi.

Baykal, yaptığı açıklamada "Bu tablo maçın bittiği anlamına gelmez.  Daha ikinci devre var" dedi.

Baykal konuşmasında şunları söyledi:

"BU ÖNEMLİ BİR BAŞLANGIÇTIR"

Bu duygunun bize yüklediği sorumluluğu hep beraber bir kez daha hissedelim istiyorum. Bundan sonrasına böyle bir noktadan yürümekte olduğumuzu söylemek istiyorum, bu bir son değil, önemli bir başlangıçtır. Türkiye açısından her türlü gücü, yetkiyi, devletin günlük siyaset dışında tutulması gereken olanakların seferber ederek yürütülen referandum karşısında toplumumuzun çeşitli kesimlerinin yeter artık dercesine dayatmacı girişimi frenleme konusunda yüksek bir iradeyi sergilediğine tanık olduk. Bu çok önemlidir. Ben ülkem ve partim adına iftihar ediyorum.

"İLK YAPILMASI GEREKEN İŞ TABLONUN DOĞRU OKUNMASI"

Bunu doğru okuyalım. İlk yapılması gereken iş bu tablonun doğru değerlendirilmesi ve anlaşılmasıdır. Elbette siyasette böyle bir sonuç ortaya çıkınca hepimizin refleksi bu tabloya sahip çıkmak, sonuçlar çıkarmak. Siyasetçi refleksi budur. Bizim içinde bulunduğumuz kritik ortamı değerlendirerek bu konuda çok soğukkanlı, gerekirse kendimize karşı acımasız bir yorum yapmamıza ihtiyaç var.

 
Haber Tarihi: 20 Nisan 2017, 17:29
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Karababam

Utanma olsa bir kenara geçer saygıyla izlersin. "Sözü söyleyene bakarım adam mı diye." adam olmadığı belli.

Cevapla

Mehmet

Allah izan versin diyorum. Partinin adı halk partisi, ancak, bunlar halkın üzerine oturarak rahatlarlar, tıpkı, Roma soylularının, kolezyumda döğüş izlemek için, oturacak yerlere ısınsın diye ilk önce köle ve ünvansız halkı oturtup ısıttırdıkları gibi.

Cevapla

Sahin

Bu kişi bir kere kadroda değil türübüne yolladı chp. İkinci yarı 4 leriz bunları. Yalnız korkum hakemler. Bir de maçın iptali için uefaya giderlerse belki maçın tekrarı olur zannediyorlar. Bilmiyorlarki bu işlere Tff karar veriyor. Burası Turkiye ligi birileri hatırlatsa iyi olur bunlara!

Cevapla

Ahmet tunç

Yeni kasetler bekliyoruz haya yoksunu. Allah'tan utanmazsan ailenden, torunundan ve bu necip milletten utan.

Cevapla

Sahin

Şimdi profesyonel ligde oynuyor ve şampiyonlar liginde mücadele ediyor. Hemde avrupada tarih yazıyor,lakin birileri bizim takımı değil gavur takımlarını destekliyor,çünki hiç milli olamadılar. Dahası var birde milli takımla dünya şampiyonluğunda harika işler yapıyor. Milli olun rahat edin.

Cevapla

Mehmet Özdemir

Ulan ot Batuhan, adam yazmışmı oraya Erdoğan profesyonel futbolcu diye? Amatör futbolcu futbolcu sayılmıyormu yani? Ö....zher...tövbe tövbe esteğfirullah!

Cevapla

Sulo

Benim anlamadığım Baykal fişsen yakalandı CHP başkanlığından istifa ederken bi Allah'ın kulu milletin vekili kişi fuuş yapamaz istifa etmesi gerektiğini imha eden bile olmadıYoksa CHP de öyle bir değer yokmu

Cevapla

ismail

maç bitmiş adam hala ikinci devreden bahsediyor bir insan bu kadar gerizekalı olabilirmi evet konu deniz Baykal olunca olabilirmiş demekki... bu kaşar hala gebermediyav itnen elemete gurtnan gıyamete galacak herhal...

Cevapla

Bu Ne Şimdi

Lan Baykal sen daha rodos adasına yüzmedinmi hala zübük sözünü tut önce sen

Cevapla

halit yaşar Bükülmez

baykal efendi senin aklın hesaplara ermez.sen hep dümen peşinde koştun.960 yılında hoca dede feyzioğluydu 80 yılındada hocan aynıydı,ne maliyede nede dışişleri bakanlığınızda sıfır çektiniz.başkanın bir sözü çok güzel iki keçi verin ikisini de kaybeder sözü sizin için cuk oturmuş sözdür.

Cevapla

Velhasıl

Bunadı... Artık kaset dolduracak mecali de kalmamıš, sabun bile olsa sadece sokak hayvanlarında kullanilrki onlar çok daha değerli... Kim bu necis yaratık bilin bakalim...

Cevapla

YUSUF

Hangi maçtan bahsediyorsun, o maçın video kaseti varmı... İnsan biraz utanır sıkılırda kenara çekilir...

Cevapla

MEHMET ŞEKER

Siyaset baykalın ekmek kapısıREİS"NHİZMET YOLUarada dağlar kadar fark v

Cevapla

Arif

Kaset bile bu adamı bukadar canı gönülden davranış içine itemez, bunun ki içinden gelen büyük bir istek, sabotaj aski, bu ask 80 yaşında bile bitmiyor demekki.

Cevapla

YAVUZSELİM. DOĞRUSÒZLÜ

80 e MERDIVEN DAYAMIŞBUAHMET NEŞŞARZADE!..AMA40 YILLIK SİYASETİKOCA BİR SIFIR. KENDİSİNİ KOLTUGUNDAN BİR GECEDEALAŞAĞI EDEN FETÖYERİNENEDENSEBUNAK HERIFREIS'E LAFATIYOR.BAYBAYKAL , HADDİNİ BİL.YÜREĞİN YETİYORSAFETÖİLE HESAPLAŞMA !...

Cevapla

Vatandaş

Referandum maç tek devrelik sen bunu yatak maçı mı sandın birkaç devre olsun

Cevapla

Aydemir Turan

Bu uçkur düşkünü pisliğin ipi hala neden çekilmiyor???

Cevapla

Ali ışık

Aynen

Cevapla

Ali ışık

Harika bir yorum

Cevapla

Msen

Senin hayatini ,kaset komplosundan Erdogan kurtarmadimi?ne nankorluk yapiyorsun.bu ulke zarar gorurse chp liler zarar gormuyecekmi?Erdoganin arkasinda 50 miyon kişi var.sizin arkanizda 5 miyon kişi bile yok.kimi tehdit ediyorsun.

Cevapla

Nur

Bırakın bu horoz nuriyi yaadam vahi öz ün yeni versiyonu

Cevapla

MEHMET ŞEKER

siyaset baykalın ekmek kapı, REİS"NHİZMETYOLUarada çoooook fark var

Cevapla

Ms

İkinci devre uçuncu devre ne olacak. hala kominist zihniyetle yaşiyorsunuz sizin,ideolojinizdezihniyetinizde demokrasi yokki.

Cevapla

Hakan

Kısa kes......

Cevapla

Batuhan

Yavuz sayin erdogan iett de amator futbol oynamis profestonel degil yani

Cevapla

Ahmed

Baykal'ın yaşı 70'in üzerinde hala iktidar yüzü görememiş, maçın ikinci devresinden bahsediyor Allah rızası için bırakın artıkta belki sizin yerinize daha iyi birisi gelir.Kaç ikinci devre geçti hala ikinci devre diyor.Tehdidi bırakında vatan için bir şeyler üretin.

Cevapla

hamido

Utanmaz arlanmaz bir ayağı mezardaolduna bakmadan fitne ateşine ödün taşıyor

Cevapla

bakan adam

REİS bize müsaade etsin bunların sesini keselim.

Cevapla

Boran

Yav reis mac bitti diyo daha ikinci devre var diyo deniz baykal senin beynimi sulandı yoksa beyin bulaşmasını geciriyon koşun avrupaya şikayet edin vatan hainleri

Cevapla

Hakem

Bizim duğuda yaşlanmiş köpeklereherepez olmuş diyorlar baykal busözūn neanlamageldiğni öğren öyle kunuş otanmaz muruk

Cevapla