Deniz Baykal'dan çirkin tehdit!

CHP'li Baykal, "Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sistemi"ne ilişkin anayasanın TBMM'de işletilmesine engel olacaklarını ima etti.

Deniz Baykal'dan çirkin tehdit!
Eklenme: 21 Nisan 2017, 09:39

16 Nisan'da gerçekleştirilen tarihi referandumda 'hayır' propagandası yapan CHP, yüzde 51,4 oranında 'evet' tercihine karşı kaybetti.

Seçim sonuçlarına gölge düşürmeyi çabası içinde olan CHP, her platformda 'şaibe' iddialarını dile getirdi.

CHP Sözcüsü Selin Sayek Böke, 'İlan edilen bu referandumun sonucunu tanımıyoruz' diyerek "Bunun için demokratik tüm haklarımızı kullanacağımızdan şüpheniz olmasın. Her türlü deyince Meclis'ten çekilmekten de çalışmaya devam etmek de buna girer" ifadelerini kullanmıştı.

"TBMM'DE MÜSAADE ETMEYECEĞİZ"

CHP Antalya Milletvekili Deniz Baykal, yaptığı skandal açıklamada, Türkiye Büyük Millet Meclisi'nde (TBMM) yeni anayasanın işletilmesi sürecine engel olacaklarını ifade etti.

Baykal, CHP İstanbul İl Başkanlığında yaptığı açıklamada, tarihi referandumdan halkın iradesiyle çıkan 'evet' sonucunu görmezden gelerek, "İkinci devre bu anayasanın işletilmesine müsade etmeyeceğiz maçı olabilir." dedi.

Baykal, skandal bir açıklamaya imza atarak, "Halk oylamasında 'hayır' çıkması durumda, 1922'de İzmir'de düşmanı denize dökmüş gibi sevineceğiz" demişti.

 
Haber Tarihi: 21 Nisan 2017, 09:39
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

osmanoğlu2023

chp hep herşeye karşı çıkıyorda ne yapıyor..?heriflerin ülke meselelerinetakozolmaktan başka çalışmaları vede düşüncelenri yokki ülke olarak siyasi zihinsel ortaçağından yani cahiliye döneminden çıkması için muhalefetin bu tutumundan vazgeçmesiaciliyet gerektiriyor..?

Cevapla

vatandaş

Bu adam hangi yüzle milletin karşısına çıkıp konuşuyor..! Anlamıyorum.. Edeb yahu.. Edeb yahu..!Sen mi bu millete kılavuzluk edeceksin? Sen önce uçkuruna mukayyed ol..

Cevapla

ALİ ALHAN

BU İŞ MENDERESİN YAKASINA YAPIŞTIĞINA BENZEMEZ. YİNE KASETTEN Mİ BAHSETTİ seninkiler? ONUN İÇİN Mİ KIŞKIRIYORSUN BAY--- KAL (orada!)

Cevapla

abdo

hade oradan hade hade anca gidersin paykal

Cevapla

vdt25

sen gitde otel odalarında film sahneleri çek deniz bey.siyaset artık senin işin değil

Cevapla

alemci

chp türkçesiyle chp liler baykal zinakarını kanıksamışlar demekki onlarda adet rakı ve zina yoksa bu adamı partiden ihraç etmeliri gerekirde baykalın amacı kemali götürselerde kendi genel başkanlık kolduğuna birdaha otursa chp de son zamanlarda kemalin reytingi bayağı düştü baykalınki yükselişte olmaz demeyin chp de herşey olabilir.

Cevapla

Zekeriya

Gora filminde Cem Yılmaz- komutan- ne diyordu? Bütün gorayı....

Cevapla

Mahmut

Yazının tamamını okudum, "çirkin" herhangi bir tehdit göremedim, 

Cevapla

Hadi Ordan

Uzatma devreleri dahi bitmiş bir dinozor ikinci yarıdan bahsediyor. Surat değil kösele. Sakın tükürme, hissetmez bile.

Cevapla

Ayhan

Kart horozun çıktığı maçlar belli.Artık yaşlandın kabul et 2.devreyi çıkaramazsın.

Cevapla

garib

belhum adallar

Cevapla

Eyz

İKİNCİ DEVRE DEDİYİN SENİN KASETİN İKİNCİ DEVRESİNİ OYNATMAK İSTEMELERİ Mİ ONUN İÇİN Mİ OLMAYACAK ŞEYLERİ KONUŞUP DURUYORSUN

Cevapla

Boran

Ulansen meclisten ve evet diyen milletten dahamı yükselişinde engel olacam sapık adam ne konuştuğunu bilmez beynimi sulandı olmayan şey sulanmaz

Cevapla

Bombacı mülayim

Dinozor Baykal,sen git kralın gelsin...

Cevapla

JURNAL

2 devre olsa yine yiyebilirsiniz ...bu seferde uzatması var...olmadı penaltılara gidelim dersiniz...ne kadar uçmuş adam varsa bir çatı altında toplanmışlar bee...

Cevapla

ssseee

CÜRMÜN KADAR YER YAKARSIN KART ZAMPARA HER SEY SIZIN ISTEDIGINIZ GIBI OLACAK ÖYLEMI ??? O GEMI KALKTI COCUGUM

Cevapla

kiyamet

Ailede ayni zihniyette olunca onlar ixin ozgurluk oluyor,

Cevapla

Necibe

Seçimden önce yasaları niye mecliste yapmadık .meclisten anlaşarak çıkarabilirdik diyenler bugün halk iradesini tanimayiz size yasa yaptirmayiz diyor zaten referandum siz her işe taş koydugunuz için yapıldı .... Artık isterseniz de istemesenizde paşa paşa bu ülkenin menfaati için çalışacaksınız .sizin ölümü ne muhalefet devriniz kapandı.nokta.

Cevapla

Ismail

Kahpelik diz buyu demokrasiden bahsederken demokrasinin ne olduğundan haberi yok bunların ALLAH tümünün hakkını hak ettiği şekilde versin.

Cevapla

Ilker

Haber bile yapmayın...heee deyin gecin

Cevapla

gevreli

Utanmadan insan önüne çıkıyorsun ya bu,pişkinliği ancak chp kaldırır.

Cevapla

Arif

Allah c.c. saptırdığını kim doğru yola getirebilir ki gözleri var görmez, kulakları var işitmez, dili var hakikati söylemez.

Cevapla

Öztürk

A a aaaa ahh ölüm sana hiç uğramayacak sanıyorsun değil mi..sen bu dünyaya kazık mı çaktın kart zampara...hala fitne fesat peşindesin..ölüm var ,kabir var ,azap hesap,,ateş ,cehennem var..haberin ola..

Cevapla

Seza

Bunlarda yüz yok ki kızarsın.Adam kendi mersin milletvekilini götürdü.

Cevapla

yusuf murat

ecevit bundan boşuna yaka silkmedi tambir düşmanı

Cevapla

sığar çobanı

Kart zampara bu işlere kodisyonun yetmez artık banada boş konuşan adam lazım zamparalık hatıralarını anlatırken sığır güderiz parası fena değil

Cevapla

Mehmet

Yaşın şu anda yetmiş dokuz. 2019 seçimlerinde al sana 81... O yaştan sonra sana yakışan,edebinle,adabınla oturup torun sevmek. Bu vatana bu güne kadar ne hayrınız oldu ki,seksen yaşından sonra ne hayrınız olsun????

Cevapla

MUSTAFA AÇAR

sana yazıklar olsun bu kadar edepsizce kasetin ortalarda gezerken sen hala neyin peşindesin,insanda biraz Millete saygı olur bu Hazımsızlığı bırak artık seçim bitti artık bu güzel ülkemizin önü açıldı bundan sonra GÜÇLÜ TÜRKİYE için hep beraber çalışın ve tarihe geçin

Cevapla

Halil

Elinden geleni ardına koymasın . Başkanın kararnameleri ile tanışmış olurlar. Kararnameler arka arkaya gelince bakın o meclis nasıl çalışır.... Hep beraber bizde seyrederiz.

Cevapla

OKCU

Sayın Baykal,Uzun paçalı donla,milletin parası ile yaptığın UCUZ,HERCAİ zamparalağının hesabını ver,SONRA,gücün yetiyor ise,16 Nisan,2016 da yapılan Referandum'u sor.Çok merak ediyorum,açık ve net olarak;elinize bir şey geçeceğini zannediyormusun? Bu ülkeyi ve insanlarını seviyormusunuz?Şu anda,CHP'nin yaptığı,BAL KOVANININ içine küçük abdestiğini yapan,YARAMAZ çocukgibisiniz.Allah,erkan izan,mantık nasip etsin.Ancak,UZUN paçanın hesabı hala ortada,bunu da hatırlatırım.

Cevapla