İMSAK 03:34 GÜNEŞ 05:29 ÖĞLE 13:09
İKİNDİ 17:05 AKŞAM 20:35 YATSI 22:21
İstanbul Oruç, sizden öncekilere farz kılındığı gibi size de farz kılındı.

Deniz Baykal'dan Abdullah Gül'e cevap

CHP Antalya Milletvekili Deniz Baykal, 11. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül’ün “Baykal’ın sözlerini ciddiye almadım” sözleri sonrası Gül’e cevap verdi.

Deniz Baykal'dan Abdullah Gül'e cevap
Eklenme: 06 Mayıs 2017, 09:34

11. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül'ün "Açıkçası ben hiç ciddiye almadım benimle ilgili söylenenleri" diye yanıt verdiği Deniz Baykal Hürriyet'ten Ahmet Hakan'a konuştu.

Baykal, "Sayın Gül'ün yaptığı açıklamadan benim çıkardığım sonuç şu: Adalet ve Kalkınma Partisi çevrelerinin biraz kaygıyla karışık olarak gündeme getirdikleri olasılık o kadar da boşuna değilmiş. Yani Sayın Gül'ün böyle bir olasılığı kararlı bir tavırla reddeden bir tutum içinde olmadığı ortaya çıktı" ifadelerini kullandı.

Ahmet Hakan'ın köşe yazısının ilgili bölümü şöyle:

'SORULDU SÖYLEDİM'

"Abdullah Gül'ün açıklamasının hemen ardından Deniz Baykal'ı aradım.

Dedim ki: "Ne diyorsunuz Gül'ün size yönelik söylediklerine?"

Baykal'ın söyledikleri şunlar:

Ben sizin programınızda izlememiz gereken yol haritasını anlattım. Benim çizdiğim yol haritasında ne Sayın Gül ne de o konumdaki bir kişi yer alıyordu. Ben partimin ilkeleri ve anlayışı doğrultusunda en geniş tabanlı bir adayın belirlenmesini önerdim. Abdullah Gül'ü siz bana sordunuz.

'ONUN BİLECEĞİ İŞTİR DEDİM'

"Söylediğim şudur: Gül'ü sorduğunuzda ben siyasi nezaket ve saygı anlayışı içinde "Böyle bir niyeti varsa ve yüzde 49'un duyarlılıkları ile kendisini bağlantılı kılabiliyor ise o zaman gereken yapılır, onun bileceği iştir" dedim.

Sayın Gül'ün yaptığı açıklamadan benim çıkardığım sonuç şu: Adalet ve Kalkınma Partisi çevrelerinin biraz kaygıyla karışık olarak gündeme getirdikleri olasılık o kadar da boşuna değilmiş. Yani Sayın Gül'ün böyle bir olasılığı kararlı bir tavırla reddeden bir tutum içinde olmadığı ortaya çıktı."

'SORUMLUSU BEN DEĞİLİM'

"Gül'ün bu açıklamayı yapmak zorunda kalmasının sorumlusu ben hiçbir şekilde değilim. Bu tamamen kendi ortamında gelişen bir şeydir. Ancak Sayın Gül, öyle anlaşılıyor ki cumhurbaşkanlığı adaylığı konusunda bugüne kadar yapılan spekülasyonları ortadan kaldırma niyeti ve kararlılığı içinde değil."

 
Haber Tarihi: 06 Mayıs 2017, 09:34
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Kanuni

Günlük siyasetin içinde olmamak cumhurbaşkanı adayı olmamak anlamına geliyormu gelmiyormu ? İşte bütün mesele bu . TO BE OR NOT TO BE.

Cevapla

birisi

Gül ün açıklamalarından ikna oldum. ikna olmayanlara da hak veriyorum. çünkü bizim toplumumuzda hele siyasette hayır yeterli gelmez. ağzından tükürük saça saça öfkeni belirterek yarı argo konuşarak hayır deseydi inandırıcı olurdu. Gül ün doğası kibar. sakin ortamlarda yetiştiğini düşünüyorum. siyasi hayatında da hep yanında taşın altına başını koyan Erdoğan vardı. iki liderin yapıları farklı. elbet atak olan tehlikede olan halkın gözünde farklı bir yerde oluyor. 15 temmuzda Gül sokağa çıkın deseydi halk tankın önüne yatar mıydı.

Cevapla

önemli olan hakka sadakat !

önemli olan insanın sinesinde ve perde gerisinde dostlarına davasına güzelliklere ve "ezeli üstün hukuka" sadaqati dir..yoksa sahnede ve ekranda kendini kıymete bindirmesi ve pazarlama tekniklerini iyi kullanıp kendini terfii ettirmesi yükseltmesi yani insanların yüreğinde yer tutmaya çslışmasında ne sakınca var..

Cevapla

Yalman Güç

Deniz Baykal istifa ettiğine bir pişman olduğu CHP Genel başkanlığına geri dönebilmek için mahirane (!!!!) mavevralar yapmaktadır.Ama kimse yutmuıyor.Deniz Bey CHP Başkanlığına geri dönüş otobüsü bu terminalden kalkmaz. Kör kuyularda merdivensiz kaldın.Kafana dank etsin (DINK bile etmiyor).

Cevapla

ferhat karasari

yahu bu politika ne kadar pis bir seymis? kara calini gülü CIDDIYE ALMADIM demis yahu bu sözmü simdi bu ne kepazelik diyemiyorki BENI 367 Ile ENGELLEDIGINIZI UNUTTUMMU? diyemiyor yada yerine cekilip oturmuyor, demekki bu pislige alisanlar bi daha koltugu birakamiyorlar yaziklar olsun???

Cevapla

Asim keskin

Aynisini bende dusundum. Gul kesin dille reddetmedi. Yuvarlak cumleler kurdu

Cevapla

Yasin

Bence gül aday olmalı çünkü adamı ne sağ seviyor nede sol seviyor bu adama kimse oy vermez zaten işin açikçası kimse akp yede oy vermiyor her kes reise oy veriyor

Cevapla

tomtomtummy

Yaptiklari fitne yne ise yaramadi. Bir kez daha ne derece medyalariyla siyasi ahlakdan yoksun olduklarini gosterdiler. Sayet Mr. Neutral, Abdullah Gul, uyarilari kaale alip onceden tavrini net bir sekilde ifade etmis olsaydi bu duruma gelmezdi. Gec yapilan bir isin hic ya da fazla bir kiymeti olmaz.

Cevapla

Mikail

Abdullah reis seninleyiz

Cevapla

ALİ SAHİN

YAZIK...DUSMANIN DEGIRMENINE SU TASIYORSUNUZ..ABDULLAH BEYE LAF SOYLETMEKLE.....ABDULLAH BEYIN ACIKLAMALARINI SAYFANIZDA EN UCRA KOSEDE YAYINLIYORSUNUZ VE ACILEN KALDIRIYORSUNUZ......AMA ONUN UZERINDEN LAF SOYLEYENLERE..VE YORUMLARA HALA IZIN VERIYORSUNUZ......BIR AKIT OKURU OLARAK YAZIYORUM......UZULDUM 0,533,4077376 ARAMA CESARETINIZ VARSA BUYURUN ARAYINIZ.....

Cevapla

murat

Baykal doğru söylemiş.Eski cb.top çeviriyor.

Cevapla

Seza

Gül lafı ağzında geveliyor.dikkat

Cevapla

E.ozdemir.

Deniz Baykali sevmem ama ilk defa dogru bir tespit yapmış. Gül açık ve net bir şekilde söylenenleri reddetmeyip sadece kem-küm le gecistirmeye çalışıyor. Maalesef milleti enayi yerine koyuyor. Ne hikmetse reisin yanindan ayrılanlar ya açıktan ya gizli bir sekilde şer cephesinde yer aliyor. Allah reise yardım etsin.

Cevapla

Bekir

Abdul gul boyle iste sinsi ve zemin yokluyan vede gri.Aslanlar gibi cikip bu yolda Erdoganin yanindayim diyemez laf salatasi yapip karsi tarafada sirin gozukup karsiya gecer.Yigit ol yigit Erdogan kefenini giyip yola cikmis kirintilarla ugrasiyorsun.Yerse 2019 da cik kantara agirligin neymis gor.Oyle kameralarin karsisina gecip miy miy yaparak olmuyor bu isler.Bu milletin gonlunde asla yerin yok bunu boyle bil ekselans....

Cevapla

Ayhan

Adam haklı. Abdullah Gül hala net bir cevap veremiyor. Demirel gibi çok söz söyleyip hiçbir şey ifade etmiyor.

Cevapla