David Rockefeller geberdi!

ABD'li Yahudi David Rockefeller'ın öldüğü açıklandı. '200. yaşımı kutlamak istiyorum' diyen kapitalist siyonist işbirlikçisi Rockefeller, bu sözlerinden 1 sene sonra 101 yaşında geberdi.

David Rockefeller geberdi!
Eklenme: 20 Mart 2017, 18:10

Rockefeller'ın sözcüsü Fraser P. Seitel tarafından yapılan duyuruda, Siyonist işbirlikçisi Rockefeller'ın pazartesi sabahı evinde geberdiği açıklandı.

David Rockfeller kimdir?

İşte Yahudi Rockefeller'in şoke eden 'Türkiye' itirafları!

 
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Sülo

O yaptıklarına sevinen ve yapmadıkları şeylerle de övülmek isteyenlerin (onacaklarını) sanma! Onların azaptan kurtulacaklarını da sanma! Onlar için can yakıcı bir azap vardır. (AL-İ İMRAN/188)

Cevapla

Sülo

Amin

Cevapla

Gerçek Müslümanlar Topluluğu

Gerçek müslümanlık bu değil!

Cevapla

Çerçi haluk

Allahınazabı ve laneti üzerindenhiç ekdik olmasınsenin ve senin gorevine devam edenlerin amin ecmain

Cevapla

osmanlı

Ölüm iyi ki var. İşte Cenabı Allah'ın adalet terazisi ile yüzleşmek için. işte bu insan organizmasına benzeyen şeytanlar için yaşasın cehennemmmmm

Cevapla

Hasan sarı

Haberdeki dili kınıyorum biz tarihte düşmanlarımıza çok güzel davranışlar göstererek dünya ya örnek olmuş bir milletiz

Cevapla

Mehmet

Gavura gavur dediğiniz için sizi seviyorum. Mekanı cehennem olsun

Cevapla

Bilet Gişesi

Cennet hayatı bitti...

Cevapla

Bir Zeki

Öteki tarafta ağlıyodur :d

Cevapla

Aslanbey

Darısı diğer azgın gavurların başına

Cevapla

mc

Titanic de ayni iddadan batti

Cevapla

Fetoş Savar

Fetoş yetim kaldı..

Cevapla

Bamsı

Geberdi şeklinde verdiğiniz için sizi anlınızın çatından öpüyorum. Bugün müslümanlar için büyük bir şeytandan kurtuluş günüdür.. Allah ım sen o kadar adilsinki bu köpeğin cehennemdeki hali bize ferahlık veriyor..

Cevapla

AKSAKAL

Milyarlarca insanın hakkını nasıl verecek çok sevindim bu habere

Cevapla

ufuk

Adamı Göründe Korktum. Çok Yaşamiş Gebersin Kafir.

Cevapla

Osmanli

Azabin dinmesin

Cevapla

Hacı

Lanetli adam ebediyen yanarsıninşallah

Cevapla

DOBRA

Müslüman kardeşlerimizin katili olan köpeği savunanlara karşı cevap yazıyorum,akit yorum cevabımı önce yayınlıyor sonra kaldırıyor.Kafirin yanında olanlara sıkıntı yok.kafirin karşısında olanlara sıkıntı var.Kişi sevdiği ile beraberdir.

Cevapla

Ömer genc

Kim Baki kalmış tabii ki yerini buldu.Onun gittiği yer belli de ...Biz nereye gidiyoruz...

Cevapla

Ankara

Barzaninin babasi!!!pkknin pydnin babasi!!!yahudi finolari..!!!

Cevapla

Ankara ömer hattab

Kafir geberdi evet...Mekani haviye olsun inşAllah...İsrail,Abd,Avrupa ve bunlarin uyuz köpekleri olan pkk pyd barzani finosunun başlari saolsun...eninde sonunda müslumanlarin kiliclariyla karsilacaklarini bilerek yasamak n kotu bunlar icin!!!kafirlerin durumu n berbat!!!ahiretleri yok zaten dunyada ise muslumanlar onlara azap olarak yeter..2050 yilinda muslumanlarin nufusu hristiyanlari gececek...arastirmalar bu yonde...yirmi yil evvel bir tane mescit bile yokken avrupa ulkelerinde bugun binlerce cami var...Allah nurunu tamamlayacaktir..buna hic suphe yok...kafirlerin uykularinin kacmasinin sebebi bu...iraki suriyeyi afganistani ve daha bircok mazlum milletin ulkelerini atese verip geriye cekilip izleme zamani gecti artik!!!!!!!artik intikam zamani...Islamin sancagi tum dunyada dalgalanacaktir Allahin izniyle..bu kacinilmaz son...

Cevapla

Huzeyfetül yemani

Allahın gazabı onun ve yaşayan zalimlerin üzerine olsun

Cevapla

Fatih

Cehennemde bayram var

Cevapla

Deniz

Merhaba Halis abi nasılsın. Bayağıdır yazmıyodun.

Cevapla

ali

susun lan

Cevapla

Ahmet

Nâr içinde yat.

Cevapla

Osman turan

Darisi soros .. basina

Cevapla

MEHMET

Rockefeller'ın TÜRKİYE düşmanlığı buraya kadarmış. Bu hayin'in hevesi kursağında kalmıştır. Yani GEBERMİŞTİR Ve cehenneme bir düşman daha yuvarlanmıştır. Size sesleniyorum. TÜRKİYE ve İslam düşmanları hiç boşuna heveslenmeyin ALLAH Nur'unu tamamlayacaktır. Kardeşlerim sakın korkmayınız korktukça korkak düşmanlargüçlenir. Onları yenmenin çaresi onların oyunlarını bozmakla olur. DAİMA DUA VE MÜCADELE...............

Cevapla

ziya hikmet seymen

Bu başlık çok güzel evet bu adamlar ölmez bunlar geberirler.

Cevapla

faruk

Simdiye kadar cektigi azap bile bin pisman etmistir.

Cevapla