Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Bahçeli'ye cevap geldi

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, MHP Genel Başkanı Bahçeli'nin grup toplantısında yaptığı konuşmaya işaret ederek, 'Sayın Bahçeli'ye teşekkür ediyorum' ifadelerini kullandı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Bahçeli'ye cevap geldi
Eklenme: 08 Şubat 2017, 08:43

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Devlet Bahçeli'nin grup toplantısında yaptığı konuşma nedeniyle kendisine teşekkür etti.

Erdoğan konuyla ilgili şöyle konuştu:

"SAYIN BAHÇELİ'YE SÖZLERİ İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM"

Şüphesiz ki, Cumhurbaşkanı olarak, ülkemi terörize etmek isteyen anlayışla yol yürüyenlerle hiçbir zaman bizim bir fikir birlikteliğimizin olması mümkün değil. 

Hatta bugün, Sayın Bahçeli'nin yapmış olduğu konuşmayı efradını cami, ağyarını mani (oldukça açıklayıcı ve ayırt edici) bir konuşma olarak gördüm. Kendisine de teşekkür ediyorum.

BAHÇELİ NE DEMİŞTİ?

Grup toplantısında konuşan Bahçeli, partisinin aleyhinde kurulan karalama kampanyasına sert tepki göstererek şöyle konuşmuştu:

"Dün halklara özgürlük diyerek, orak-çekiçle poz vererek, ülkücülere pusu kuran Perinçekgiller neredeyse bize davamızı öğretip ülkücülük anlatacaklar. Bu ne arsızlık, densizlik, ahlaksızlıktır. Eğer Doğu Perinçek ve 'hayırcı' yoldaşlarıyla Recep Tayyip Erdoğan arasında bir tercih hakkımız olursa, kesinlikle ve istisnasız sayın Erdoğan'ı tercih edeceğimizi herkes bilmeli ve kafasına sokmalıdır. Bunlar çılgına dönüp kudursalar da millet için 'evet'; devlet için 'evet'; Cumhuriyet için 'evet'; Türklüğün bekası için 'evet' diyeceğiz."

 
Haber Tarihi: 08 Şubat 2017, 08:43
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

yasin

evet demek dinen çok günah kula kulluk yapmak biz müslümanlara yakışmaz

Cevapla

T

İŞTE SİYASET BU GÖRÜN DÜN NE DEDİLER YARIN NE DERLER . KIYAMET ALAMETLERİ

Cevapla

Ahmet Selim

Sayın Devlet Bahçeli tıkanan Türkiye nin, dolayısıyla ümmeti Muhammed in onunu acmada anahtar rolü oynamıştır.bu ümmet ve bu asil millet bundan dolayı sayın bahceliyi hayrlarla yad edecektir.bu konuda çakma milliyetçilerin boğurmelerinin hic bir kıymeti yoktur.istediginiz kadar debelenip durun.sayın bahceli gerçek milliyetçilik nasıl olurmuş tüm aleme gösterdi ve gösteriyor.simdi bahçeli turkusunu söylüyor.helal olsun bahçeli.eli öpülesi adam devlet bahçeli vesselam.

Cevapla

ekartal

devlet bahceli degil asil sen akil hastahanesine yatman lazim (kesin chplisin)

Cevapla

Onur

Bahceli olmasa erdoganin vay haline. Allah razi olsun bahceliden.

Cevapla

hayrettin

vuvuzela gittikten sonra Bahçeli aslına döndü. Bu kadar net....

Cevapla

hakan

İste bu birlik betaberlik kufur tekmillettir ayrica İHYANlN soyledi arastirilip incelenmesi lazim guzel soylemis

Cevapla

hevet

SELAM VE DUA İLE kardeşlerim siz ne yaptığınızın farkındamısınız...... bir khk ile tüm malınıza işinize el koyacak yetkiyi nasıl ve ne sebeple birine vermeye razı olursunuz bunun sonrasını hiç düşünmezmiziniz........ (tüm fetöcülerin allah belasını versin) oyumu AK partiye veririm ama çoluğumun cocuğumun geleceğini asla.......

Cevapla

Alev

Devlet Bahçeli, devlet adamlığını ispatladı.

Cevapla

Nur

Ömer ve havet barş sürecinde mi takıldın in aşağa ülke barıştı zaten hainler hariç EVET bizim başımız başımızın tacı ak parti mhp ve dünya liderimiz el ele var mı ülkemizde bundan güzeli ayrık otları ortaya çıktı kim ak kim kara gördük Rabbim 15 temmuz ruhu bu olsa gerek bu ülke kendi için de ve dışında dostunu düşmanını gördü ş ehitlerimize rahmet et hainleri cezalandır kahru perişan et bu birliğimizi bozma Yarabbim ümmetin başı olarak bütün dünyaya hakim eyle bizi

Cevapla

Teoman

Sayın Bahçeli devletin bekasını düşünen vatansever biri. Onun gördüğünü göremeyen sözde ülkücülerin tedaviye ihtiyacı var. Hem de bir an önce..

Cevapla

Mali

MHP lideri Devlet Bahçeli bu olamaz.Bu klinik bir vaka..Derhal tedavi edilmeli.

Cevapla

Selim

Eskiden  bahceliye küfrediyordu simdi yere göge sigdiramiyo. Referandumdan sonra ..

Cevapla

HEVET

BAŞKAN SEÇİLDİKDEN SONRA TEKRAR FEDERASYON VE BARIŞ SÜRECİ DEYİNCE..... BAHÇELİNİN SURATINI MEREK EDİREM.......

Cevapla

can ugur

bir siyasetçilik dersi verdi sayın bahçeli.

Cevapla

Abdullah

Hem Cumhurbaşkanımız Perinçek gillere okklı bir cevap vermiş.. tebrik ve teşekkür ederiz Reis...

Cevapla

isüzgen

hayırcılara ders gibi konuşmaydı

Cevapla

emre durusoy

işte olay budur herzaman devletimizin yanında olmak gerekir

Cevapla

Turan

El ele verin Allahın izniyle Türk milletin sizinle dünya devlet adamı görsün sayın Erdoğan ve sayın Bahceli adamsınız adam hainler kudursun.

Cevapla

omer

Bahceli onceden mesela 2015 de ne diyordu acaba? Millet ...ya kimse hatirlamiyacak. Fikirlerim uyusmasa bile ben ulkuculeri mert ve ulkesini seven insanlar bilirdim. Bas boyle kokarsa gerisini dusunmek bile hos degil.

Cevapla

ihya

15 yıldır erdogan ve bahçeliyi yanlış yönlendiren danışmanlar sorgulanmalı !

Cevapla