Cumhurbaşkanı Erdoğan tarih verdi: Göreceksiniz

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Hollanda ile yaşanan siyasi krize ilişkin yaptığı açıklamada "16 Nisan bir bitsin, masaya oturacağız, gereğini yapacağız. " dedi.

Eklenme: 21 Mart 2017, 13:28

"İnsan İçin Orman, Ekonomi İçin Orman" programında konuşan Cumhurbaşkanı Erdoğan, Avrupa'nın faşist uygulamalarına karşılık vermek için 16 Nisan'dan sonra harekete geçileceğini açıkladı. Erdoğan, "Bu Avrupa ülkelerine ne oluyor? İşinize bakın işinize. Türkiye'deki oylamanın sonucu sizi niye bu kadar ilgilendiriyor? Onlar da Türkiye'deki seçimin sonuçlarının gayet iyi farkındalar.  Ne yaparsanız yapın, topunuz gelin Bu millet size 16 Nisan'da cevabı verecek. Şu 16 Nisan bir bitsin, masaya oturacağız, gereğini yapacağız. Hollanda'da yerlerde sürünen vatandaşlarımızın hesabını soracağız." ifadelerini kullandı

 
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Mustafa

Ne kadar dusuncesiz mahlukatlar varmis vatanda sormazlarmi adam refarundum surecinde bir ulkenin gelecegine karar verelecek olmasi nedeniyle 16 nisan diyor ve birde zamanini yok su gunlerde sizler gibi camis gibi yatmiyorlar adamlar gece gunduz yoldalar.

Cevapla

Dursun yilmaz

Allahın izniyle iyi şeyler olucak şuan türkiye zor bir süreçten geçiyorubugünlerde geçer allahın dediği olur bizim yapmamız gereken halk olarak toplu bir barış bizim türkiye'den başka bu yalan dünyada vatanımız yok herkes bunu bilsin buna göre davransın iyi düşünürsek iyi şeyler olur Avrupa türkiye'den ekmek çıkmaz kudurmuş it gibi saldırıyorlar biz halk olarak birbirine düşmeyelim benim düşüncem bu esen kalin

Cevapla

Musa ak

Niye 16 nisan ondan once sizi engelleyen ne var 16 nisandan sonra issizlik bitecek terör bitecek helel bi durun ne olacak niye 16 nisan kimi kandiracaksiniz artik bu milletioyalayip kandira bileceginimizi saniyorsunuz hiç zannetmiyorum.

Cevapla

elem

neden şimdi hemen değilde, 16 nisandan sonra deniyor?.... biz seni karada da, havada da ve denizde de gördük... yok efendim filan vatandaşımız yerlerde sürüklemişler bunu hesabını soracağız demiş.. 9 vatandaşımızı katleden, şehit eden israile ne yaptın ki... senin vatandaşını yerlerde sürükleyen hollandaya yapasın.. geç bunlar geççç

Cevapla

OSMANLI TORUNU

SAYIN DÜNYA LİDERİMİZ, BAŞKOMUTANIMIZ, 37, OSMANLI HANEDÂNI (YENİ TÜRKİYE İMPARATORLUĞU) SULTANIMIZ RECEP TAYYİP ERDOĞAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!VARMI LAN ŞU AN YERYÜZÜN DAHA İYİSİ???!!!! TABİİKİ İT GİBİ KUDURACAKSINIZ AZGIN SİYONİST GÂVURLAR VE VATAN HAİNİ YALAKALARI..

Cevapla

Türk

Tabi tabi çok inandırıcı hayır çıkarsa istifa gündemde mi ?

Cevapla

Membüş

Geç geç sen bunları, sadece bla bla bla.

Cevapla

NUR TALEBELERİ " EVET" DİYOR!..

EVET !...NEYAPARSABOŞ!İSTERPETROL,İSTERDOLAR,İSTERALTINKRALIOL !İNSANLARIKANDIRMAK3GUNLÜK DÜNYA'DAMÜMKÜN.SONRA....101YAŞINDABAŞYALANCI, NİFAKVEŞİKAKVEDARBELERINTAKTİKSELVE FINANSALPATRONUROKFELLER 101YAŞINDA " TAŞ" GİBİCEHENNEMEYUVARLANDIGEBERDI. GERİDEKALAN İÇVE DIŞYALAN-TALAN VE NİFAKORTAKLARISIRASİZEGELİYOR.ÖLÜMDENİLAHİ HESAPTANKAÇISYOK BEYLER!....

Cevapla

NUR TALEBELERİ " EVET" DİYOR!..

EVET !...NEYAPARSABOŞ!İSTERPETROL,İSTERDOLAR,İSTERALTINKRALIOL !İNSANLARIKANDIRMAK3GUNLÜK DÜNYA'DAMÜMKÜN.SONRA....101YAŞINDABAŞYALANCI, NİFAKVEŞİKAKVEDARBELERINTAKTİKSELVE FINANSALPATRONUROKFELLER 101YAŞINDA " TAŞ" GİBİCEHENNEMEYUVARLANDIGEBERDI. GERİDEKALAN İÇVE DIŞYALAN-TALAN VE NİFAKORTAKLARISIRASİZEGELİYOR.ÖLÜMDENİLAHİ HESAPTANKAÇISYOK BEYLER!....

Cevapla

ATAKAN

rte bakşimdi , sen zaten fiili olarak başkanlık yapıyorsun.Bunca insana ekmek kapısı açmak varken , suriyelileri vatandaş yaptın kievet versinler, asgari ücretli ev geçindiremezken düşdün ab yollarına, mağduruz ayaklarıyla.....  söyle şimdi.BUhırs ülkeyi bölüp ...?Saygılar.

Cevapla

hülya

neden 16 nisandan sonra?

Cevapla

Kana Kan

Hiristyian birligi artik karkuyor neden mi karsilarinda 100 yilin in Lideri var adamlar 70 senlik Demokratikligin bile papucunu dama attilarsira onlari böl parcala ve ufalt ve yönet sistemine gecelim. Artik yildizlar ve Hilal Müslümanbirliginin yükselisine geldi sira.

Cevapla

Maho Ağa

Olurda birgün CHP iktidara gelse ilk işi Türkiye'yi kaosa götürür, sonrada, ülke parçalandıktan sonra. Bizim yapacağımız birşey yoktu deyip, işin içinden sıyrılarak.

Cevapla

Muvahid

ne mi düşünüyorum???Hele bi mavi Marmara nın hesabını sorunda sonra Hollanda yı düşünürüz....

Cevapla

Efe

Niye Referandumdan sonra. Bu işin sonu "Bakan bana mı sordu giderken" olacak. Görürsünüz.

Cevapla