Cumhurbaşkanı Erdoğan 'hayır'cıların tarihi yalanlarına böyle cevap verdi

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 'Hayır'cıların "Yeni sistemde Cumhurbaşkanı tüm lokantaları kapatabilir" yalanına, "El insaf! Yalanın da bir haddi olur. Bunların yalanının hududu yok. Şimdi sıra ne zaman boyacılara, sıvacılara, çekirdekçilere gelecek diye bekliyorum." ifadelerini kullandı.

Eklenme: 21 Mart 2017, 14:08
 
Haber Tarihi: 21 Mart 2017, 14:08
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Abdullah

Erdoğan'ın hızına yetisemiyor beynini de yanına almayinca başı fırıldak gibi dönüyor ne konuştuğunu bilmiyor.gülünç duruma düşüyor

Cevapla

Mal

Meclisin cogunlugu isterse tabi. Bde hani o cumhurbaskanini secen halk varya o halk isterse olur tabi neden olmasin

Cevapla

Sultanerdogan

İyi koymuş da hayırcılar kevgir gibi zaten hissetmiyor lar artık

Cevapla

Muhalif akit

KHK ile istedigini yapabilir yeni anayasa da buna bi engel yok bu yalan degil ha yapar mi orasini bilmem bu cumhurbaskanimiz yapmaya bilir ama yapmak isterse yapar.

Cevapla

BEDİÜZZAMAN ; ZAFER İSLÂMIN DİYOR !

EVET !...KEMAL VE EKİBİ MİLLETE HİÇ GÜVEN VERMIYOR.REFERANDUM MADDELERINI OKUMAYAN ADAM BİR PARTININ GN.BŞK. OLABİLİR Mİ !...EVET! "ZALIMLER İĆIN YASASIN CEHENNEM !..TURKIYE'DE KRİPTOLARIN TAKTİKSEL VE FİNANSAL "AĞIR TAŞ'I " için The END !...101 Senedir Dalalet ne nifak vadilerinde yuvarlanan ( Alem-i İslâmda ve Àlem-i İnsaniyette fitne örgütlerinin PLANLAYICISI ve FİNANSAL destekçisi ) "TAŞ" dün Cehenneme düştü.İnşaallah Pensilvanyada ki O " TAŞ" da bir an önce yanına gider.

Cevapla

Nur

Ya iyice cıvıttılar bunlar özürlü bunlar ya

Cevapla

ATAKAN

Bu hayatta rte kadar laf çeviren örmedim.Evet çıkarsa başkan istersen KHK çıkartım herşey yapabilir örneği olarak söylenmiştir..

Cevapla

Vatandas

Bir de şu soruya cevap versin lütfen; 'Eyalet Sitemi' istediğini kendi ekranlarda söyledi (Kanal D, Başbakan ile Özel, 29.03.13). zaten 16 madde Kararname yoluyla bununa imkan veriyor. Bu konu da Fikri değişti mi?

Cevapla

Kandırılma

Olm lokanta söz gelişi,.Bu, hep kandırılan adam başkan olursa Türkiye yandı.

Cevapla

timur

yuhh artik

Cevapla