İMSAK 03:36 GÜNEŞ 05:30 ÖĞLE 13:08
İKİNDİ 17:04 AKŞAM 20:33 YATSI 22:18
İstanbul Oruç, sizden öncekilere farz kılındığı gibi size de farz kılındı.
Hoşgeldin Ya Şehr-i Ramazan
İstanbul Silüeti

''Cumhurbaşkanı Erdoğan beni ülkene kabul et''

Müslüman nüfusa karşı baskıcı uygulamaları ile bilinen Kazakistan hükumeti Türkiye'ye iltica etmek isteyen Müslümanların peşine düştü. Abdulhalil Abduzhabbarov, eşi ve 10 çocuğuyla 16 Şubat Perşembe gecesi, 127 gündür tutuldukları Atatürk Hava limanından sınır dışı edildi.

''Cumhurbaşkanı Erdoğan beni ülkene kabul et''
Eklenme: 17 Şubat 2017, 16:24

YENİAKİT.COM.TR - Nüfüsunun çoğunluğu Müslümanlardan oluşan Kazakistan'da hükümet Rusya yanlısı politikalarla Müslüman halka zulmetmeye devam ediyor.   

Kazakistan'nın peşine düştüğü Müslüman Abdulhalil Abduzhabbarov, eşi ve 10 çocuğuyla şuan Medine hava limanında tutuluyor.

Abduzhabbarov ve ailesi 16 Şubat Perşembe gecesi, 127 gündür tutuldukları Atatürk Hava limanından sınır dışı edildiler. Eğer Türkiye kabul etmezse aileyi Suudi Arabistan, Kazakistan'a gönderecek.

KAZAKİSTAN ZULÜM YAPIYOR 

Kazakistan, Orta Asya halkları arasında gerek Rusya’ya yakınlığı gerekse Çin Halk Cumhuriyetine yakınlığı dolayısıyla kültürel etkileşime en çok maruz kalmış olan ülke konumunda bulunuyor. 

Sovyet döneminde yıkılan cami ve mabetlerin sayısı yüzleri aşarken, bugün Kazakistan’da faaliyette olan cami ve mescit sayısının yok denecek kadar az olması ülkede azınlıkta olan Müslüman nufüsa baskı ve şiddeti arttırıyor. 

Ülkesinde gördüğü baskı yüzünden Türkiye'ye gelmek züorunda kalan, Abdulhalil Abduzhabbarov bugün Kazakistan hükümetinin geri iade talebi ile karşı karşıya 

''BENİ ÜLKENİZE ALIN'' 

Abduzhabbarov, ''Türkiye cumhurbaşkanı recep tayyip erdoğan’a sesleniyorum. Allah rızası için bize yardım edin, bizi bura da bırakmayın bizi ülkenize kabul edin. Bizim hiçbir suçumuz yok. Bizi Kazakistan’a ölüme göndermeyin, sizin ülkenizden Türkiye’den başka sığınacak yerimiz yok.'' dedi. 

KAZAKİSTAN 28 ŞUBAT'I YAŞIYOR 

Kazakistan'da başörtüsü zulmü'de devam ediyor. Vatandaşların okullarda başörtüsüne izin verilmesi için yapılan 5 binden fazla talebi “Yasalarına göre ülkede eğitim sistemi laiktir” gerekçesiyle red ediyor. 

Kaynak: www.yeniakit.com.tr 

 
Haber Tarihi: 17 Şubat 2017, 16:24
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Ahmet toprak

Allah yar ve yardımcıları olsun. Bir ...olsaydı kurtarmak için herkes seferber olurdu. Yada sahile vurmuş bir balina olsaydı bütün medya haber yapardı. Iste vahim tablo budur. Söz konusu bir Müslüman oldu mu bir insan hayatı oldu mu el atan yok.

Cevapla

uğur akar

Iraktan suriyeden o kadar mülteci var onlara mı yer yok .birde biz niye geri veriyoruz .Abd vermiyor rusya vermiyor almanya vermiyor yunanda vs... daha cokvar .onlar kendinden olanlara sahip çıkıyor ya biz istek olsun yeter hemen paketle gönder.Bu durumda biz korkak yada yalakayız .ALLAH tala yardımcıları olsun

Cevapla

vatandaş

Allah için bu vatandaş TC vatandaşlığına alınsın.

Cevapla

veli kayabaş

selam.yahu ne diyecegimi bilemiyorum.boyle lider devlet olurmu.insan musluman kardesini dinsizlere kafirlere teslim edermi.kiyamete kadar iadet etseniz.musluman kardesimizi kafire teslim eden aynen katile celleda ortaktir.ebedi cehennemliktir.yetkililer nerdesiniz.bu firsati kacirmayin.

Cevapla

Vural

Bu aile ülkeye kabul edilirse ben de evet diyecegim

Cevapla

Enis

kapımız her musluman kardeşe açıktır gönlümüzde açıktır ama bu tarz konular incedir ülkesinde bulunan hak ehli alimler bu konuya nasıl bakar bunuda değerlendirmek lazım Allah yardımcısı olsun .. Ülkeyi terk etmek çözümmu ümmet adına bunu anlamak zorundayız birde ülkeyi ter edece yani hicret edecek bir durum söz konusu mu evet Suriyeli kardeslerimiz geldi ama onların seçeneği yoktu ya kacacaksin ya öleceksin.. Dua edelim ümmete ve kardesimize..

Cevapla

Melek

Asil Türk ülkelerine dil uzatmayın.

Cevapla

Ramazan

Anlaşılır bir şey degil milyonlarca mülteci varken böyle insanlar neden kabul edilmiyor. Anlaşılan Kazakistan eski Türkiye nin yolunda demek bütün dinsiz laikler orada da türemiş. Ona buna kul olanlara yazıklar olsun.

Cevapla

Tele Ferik

Ulkemizde yatirim.yapan yada ev alanlara veriliyor vatandaslik. Cok meraklisi olan varsa aralarinda para toplayip bir mulk alsinlar adama vatandas olsun. Daha kendi karnini doyuramayan hayatinda vergi odememis maka.. komu.. 10 cocuklu ne oldugunu bilmedigimiz adami alalim diyor. Allah akil fikir versin..

Cevapla

Ahmet Erdem

Yol geçen hanı mı la burası

Cevapla

Dadaş

Sen şu adını değiştir yakışmıyor o mübarek ad sana isminin manasını öğren de ona göre yorum yap...

Cevapla

Mustafa

S.a. kardeşler. Şu kaedşimizede El uzatilsin , inşaallah.

Cevapla

Sonic

Alın alın elinizde patlasın

Cevapla

Kuran ve sunnet

Mazlumu zalim den korumak ecdad mirasidir bize ecdadsiz herif

Cevapla

Kurgu Bilir

Bu vatanda 3,5 milyon muhacir kardeşimize pasaport sormadan gel diyoruz, deriz de. Bir yolunu bul gir kardeşim sınırımızdan inşallah. Şimdi kazak yöneticiler küserse hep müslüman kazaklara zararı olur.

Cevapla

Burhan Kural

Onları almazlarsa oyumuz hayırdır.... Yetkililer bu konuyla derhal ilgilenmek zorundadır... Madem Müslüman ülkeyiz mazluma kocak açmak zorundayız....

Cevapla

Ahmet türedi

ALLAH İÇİN YAŞA GERİSİNİ O BİLİR KUL NEDETMİŞ ARAMA SORMA

Cevapla

kapadokyali

Ahmet sen bilmezsin bu ülkenin geçmişini.bir zamanlar ben de bu ülkede bana yapılanlardan dolayı başka ülkelerden sığınma talep ettim.28 subatlarr yasandi.devletin milletine çöktüğü nice olaylar vardı.imkanim olsa ölümüne savasirdim.ama elinden bütün imkanı alıyorlardı.nu kardeslerimizede imkan ver bak nasıl savaşırlar.aman dileyenee merhamet eyle.

Cevapla

isa

Suriye liler kadar hakkı yokmu onların.allah yardımcları olsun.

Cevapla

Alperen

Dinine diline ırkına bakılmaksızın milyonlarca mülteciye kucak açan siyasilerimiz söz konusu yaşadığı ülkede inancından dolayı yaşam hakkı tanınmayan müslüman bir aileye kucak açmak zorundadır .Çünkü külli müslimin ihvan.

Cevapla

Ahmet

Niye kardeşim gitsin memleketinde dirensin sıkışan kaçsın ülkesinden memleketlerini ...bırakacaklar bize de lazım değiller zaten

Cevapla

orhnnn

ALLAH RIZASI İÇİN 10 ÇOCUĞU İLE BİR MÜSLÜMAN ADETA YALVARYOR ÜLKEYE NEDEN KABUL EDİLMİYOR İŞİD KATİLERİ YİYİP İÇYORLAR AMA BARDA OLAN BİR MÜSLÜMAN NEDEN EL UZATILAMİYOR. ALLAH RIZASI İÇİN

Cevapla

enes

ula turksunuz bide turkten baska her millete yakinliginizla bilinionuz

Cevapla

Alemdar

Sayın,cumhurbaşkanımız,bu,aileyi,kabul,etsin,vallahi,evet,diyeceyim

Cevapla

Hia

Biz de nazarbayevi müslüman zannediyorduk. Tabi ki müslüman olsaydı seçimde % 98 almazdı. Çünkü kazakistan in yaklaşık yüzde 33u rus kökenli.

Cevapla

TARIK

Yani kazakistan turkiyenin ilk yillarinda halka zulum eden yonetim bicimini benimsemis bir an once ic islerine karisilmali ve gerekiyorsa halk orgutlenilmelidir....

Cevapla

albatros

bumu müslüman.

Cevapla

Sahin

3 milyon Suriyeli yanında bir damlasınız buyurun sizde gelin .

Cevapla

Alemdar

Sayın,cumhurbaşkanımız,bu,aileye,sahip,çıksın,vallahi,evet,diyeceyim

Cevapla

mert

Bir Necaşi gerek.Yurekli idareciler sahip çıkın...

Cevapla