Çölaşan'dan provokasyon!

Sözcü'de kalem oynatan Emin Çölaşan, Ankara'da toplantı ve gösteri yürüyüşlerine getirilen yasakla ilgili algı operasyonuna girişerek sokağı işaret etti.

Çölaşan'dan provokasyon!
Eklenme: 19 Ekim 2016, 23:39
Bu haber 12.376 kez okundu

YENİAKİT.COM.TR - Ankara Valiliğinin toplantı ve gösteri yürüyüşlerine getirdiği yasağa ilişkin soruyu cevaplayan Ankara Valisi Ercan Topaca, bunun temel amacının terör eylemlerini önlemeye yönelik olduğunu belirtmiş ve yasağın 29 Ekim ile 10 Kasım'ı kapsamadığını ifade etmişti.

ÇÖLAŞAN ALGI OPERASYONU YAPARAK SOKAĞI İŞARET ETTİ

Sözcü yazarı Çölaşan ise, bugün (Çarşamba) yayınlanan yazısında, 29 Ekim ve 10 Kasım törenlerinin yasaklandığı şeklinde bir algı operasyonuna girişerek "Hiç kuşkum yok, 29 Ekim ve 10 Kasım'da olaylar çıkarsa, sadece ve sadece bu yasaklamalar yüzünden çıkmış olacaktır. Sorumlusu bu kararları alan ve aldıran makamlardır. Esas sorumlu Ankara Valisi'ne emir veren hükümettir" şeklinde skandal ifadeler kullandı.

TERÖR ÖRGÜTÜ PKK'YA DA AKIL VERMİŞTİ!

Hürriyet'te yazarlık yaptığı yıllarda Çölaşan, "Ben olsam Türkiye'ye Ramazan'da saldırırdım" demişti. İftar saati Türk güvenlik güçlerinin "mayışmış, aç, susuz ve yorgun" olduğuna dikkat çeken Çölaşan "Terörist olsam eylemimi iftara yakın koyarım" ifadelerini kullanarak teröristlere yol göstermişti.

www.yeniakit.com.tr

 
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Capa3403

Bunda zerre kadar şeref, haysiyet olsa yediği dişlerini gösterip insanların midesini bulandırmaz. Şerefsiz vatan haini.

Cevapla

25haloday

Emill Çölajanı Ramazanı Bekle, yada Recep, Ama Recep sana ters gelir, Tayyip hepiniz bir kazığa bağladı. sırayla azraile teslim ediyor.İstersen tövbe et yüzünde nurda kalmamış.

Cevapla

Numan

Söz konusu devletin bekası palpal. Gerekirse 365 gün geceleriz meydanlarda. Sen vatan kavramının henüz ne anlama geldiğini kavrayamamışsın. Bak Suriye'ye, bak Irak'a ondan sonra konuş. Sapla samanı karıştırma. Sapını ayırıp, samanını yiyeceksin.

Cevapla

maraşlı

Biri artık şu bunak , ayyaş ve şomağızlının ağzını kapatsın , köpek bile yemek yediği kaba pislemez , insanlıktan nasibi olmayan mahluk

Cevapla

Yakup

Bir tane kahraman SAVCI aranıyor.

Cevapla

hasan aşkın

Teröristlere akıl veren de terörist zaten

Cevapla

dsf

Chp zombi kolları başkanı Çöşlaşan

Cevapla

mürüvvet veziroğlu

Anlamıyorum neden soruşturma olmuyor neden içeri alınmıyor kanunda boşluklarmı var biliyordur yoksa böyle konuşup hala dışarda bir kanunda bu kadar boşluk varsa hala başkanlık niye baharda bunlarlamı uğraşılıcak arakana ve diğerlerine ne zaman gidilecek

Cevapla

Nzf

Asaaglık komplocudüzenbaz ikiyüzlü sosyal demokrat

Cevapla

Hasankorkmaz

Emin! Köpeklik sana yakışıyor.devam!!!

Cevapla

Alphan

Ulan emo,ulan emo,yine saçmaladın be oğlum.

Cevapla

cemaleddin

Bu adamcik hic dish doktoruna gitmiyomu ?, Birileri hayrina bunun dishlerini bir temizletse iyi olur.

Cevapla

Ramazan gürbüz

Bu adi şahısın hakkında yazmayın sonra kendini çok önemli biri zanneder

Cevapla

Beto

..bunun sonu da ALKOL..!

Cevapla

Hakan Temür

Bu sülüğün çok dan gazetesi kapatılıp kendisinin içeri alınması lazımdı.Hüsamettin Çindoruk bu sülüğün kuzeni ve kollayıcısı dokunamıyor bu hergeleye kimse

Cevapla

Sülo

Seni Allah kahretsin ,resmen Vatan haini ,kalem tutan o elin yürüyen o ayaklarin carpilir insallahhhhhh insallah

Cevapla

Hamza kefelioglu

senin Allah belani versin Dunyanin neresinde senin gibi hem bu memlekette yasiyacaksin hem elinden gelen kotulugu o ulkeye yapacaksin Hasan cemal ve sen Allah size ve neslinize turkiyemde huzur nasip etmesin yuva kurdurmasin nankorler.

Cevapla

palpal

hükumet,vatandaslara geceleyin sokaklara dökülüp nöbet bekleyin yeni bir darbe olmasin diye,vatandaslar uygulanan darbe yasaklarini delmek icin nicin sokaga cikmasin.cölasan haksiz mi?

Cevapla