Çift başlı yönetimi en iyi anlatan video!

Anayasa değişikliği referandumuna sayılı günler kala sosyal medyada çift başlı yönetimi anlatmak için hazırlanan video paylaşım rekorları kırdı.

Eklenme: 20 Mart 2017, 11:05
 
Haber Tarihi: 20 Mart 2017, 11:05
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Adnan altiparmak

Iki sene once bir ucak ispanyadan havalandi Fransa semalarina geldiginde pilotun birisi tuvalete gitti . Tek kalan pilot kapiyi arkada kilitledi . Ucagi yanliz kullanmaya basladi . Uzun surmedi ucak alp daglarina cakildi 160 kiside hayatini kaybetti . Tek adam yonetimi cok sakincalidir ucakda oldugu gibi TEK PILOT YONETIMINE HAYIR.

Cevapla

haydar

Ondan mı sezerin veto ettiklerinin hepsi FETO cu çıktı.demekki bir bilinen varmış rte nin bilipte işine gelmediği için israr ettiği

Cevapla

sacma

cok sacma yaklasimlar bunlar. Madem oyle o zaman tek pilotla ucmak icin havayollarina basvurun ve tek pilotla cesaretiniz varsa ucun. Alakasiz seyle ispat abesle istigaldir

Cevapla

a.ş

Şu an öyle gözükse bile ilerde ne olacağını bilemeyiz ahmet davutoğlu içinde öyle diyorlardı.bütün riskleri kaldırmak için EVET diyoruz sizide bekleriz.

Cevapla

Mücahid kiraz

Çok doğru ve guzel bir tesbit.

Cevapla

Mehmet YILMAZ

Baba Vanga saçma olan senin yorumun. Bugün için başbakan aynı partiden olduğu için karşı karşıya gelmiyorlar yarın halk farklı bir partiden birini seçerse yine ecevit-sezer çatışması kaçınılmaz. ....

Cevapla

Olmamış

Uçaklarda ikinci pilota gerek yok mu yani?

Cevapla

hayri

Eski Cumhurbaskani Sezerin, zamanin Basbakani Erdoganin uygulamak istedigi bircok seyi Veto ettigi günleri hatirlamak yeterli!

Cevapla

murat ak

yeterlımı evet ıcın:)EVET..

Cevapla

Evt

Bu yüzden evet ileride iki kafalılık olmasın diye

Cevapla

ATAKAN

Biraz da hayır videosu paylaşın(padişahlık videosu) komedisiniz vallahide billahide ..Amin. Saygılar

Cevapla

Muhammed

Çift başlı yönetimi en iyi anlatan video buysa işimiz var :)

Cevapla

Baba Vanga

saçma bir video olmuş zaten bir kişinin dediği olmuyor mu :D ? başbakanın ben ne istersem yaparım gibi bi havası var mı adam zaten rtenin emrinde :D

Cevapla

alev araslı

aaaa ruslar Amerika daki gibi seçimleri mi etkiliyor?

Cevapla