CHP'nin ithal reklamcısı şaşkına döndü: Bir şey anlamadım

CHP'nin 16 Nisan’da yapılacak tarihi referandumda ‘hayır’ propagandası için ithal ettiği Şilili reklamcı Ferrada, 'Ben bir haftadır buradayım, 'Hayır' oyunun ne önerdiğini anlamış değilim.' İfadelerini kullanarak şaşkınlığını gizleyemedi.

CHP'nin ithal reklamcısı şaşkına döndü: Bir şey anlamadım
Eklenme: 25 Şubat 2017, 08:11

CHP'nin referandum için davet ettiği Şilili reklamcı Francisco Garcia Ferrada, CHP Gençlik Kollarınca Kadıköy'de düzenlenen etkinliğe katıldı.

"HAYIR" OYU KARŞILIĞINDA NE VAAT EDİYORSUNUZ?

Tasarım Atölyesi Kadıköy'de düzenlenen programda konuşan Ferrada, referandum sürecine değinerek, burada önemli olanın "Hayır" oyu vermek değil, bunun sonunda neyin inşa edileceği olduğunu söyledi.

Hükümetin değişiklik önerdiğini dile getiren Ferrada, "Şu anla aynı olmamak için 'hayır' oyu vermemek lazım. 'Hayır' oyu verdikten sonra olacaklarla bir gelecek inşa etmek lazım. Kampanyayı kazandıracak şey budur." dedi.

"BİR HAFTADIR BURADAYIM, 'HAYIR' OYUNUN NE ÖNERDİĞİNİ ANLAMIŞ DEĞİLİM"

Ferrada, "Ben bir haftadır buradayım, 'Hayır' oyunun ne önerdiğini anlamış değilim. Eğer bundan emin olmazsanız, ülkeye politik mesaj, hayal üretemezsiniz. Şahısların bize söylediği 'Hayır oyu verin' cinsinden. Bizim (Şili'de) yaptığımız 'mutluluğun ülkeye tekrar döneceği' şeklindeydi." diye konuştu.

Şili'de kendisinin yürüttüğü kampanyanın diktatör Pinochet'e karşı olduğunu, ülkesindeki durumun Türkiye'deki durumla aynı olmadığını vurgulayan Garcia Ferrada, "Benim yaptığım, bir diktatöre karşı tanıtım kampanyası gibi bir şeydi, buradaki durum biraz daha farklı." ifadelerini kullandı.

Daha iyi bir Türkiye için fikre sahip olmak gerektiğini vurgulayan Ferrada, şunları kaydetti:

"Bir hafta boyunca Türkler hakkında öğrendiğim şey, bir yola ulaşmak için çok fazla tartışıyorsunuz. Sonuç olarak güzel bir şey bu. Bir anda kayboluşa sebebiyet verebilir, öncelikle bir yere gitmek için yapacağınız şeyin hükümete oy verenler için de güzel olması, farklı kültürleri çağırması lazım."

Ferrada, "Bu kampanyalar duygusal kampanyalardır. Türkiye'de farklı insanların birlikte, huzurla yaşamasının sağlanması, birlikte mutlu şekilde yaşamasının anlatılması lazım, korkudan kurtulmak lazım. Kişisel hırslar ve egodan kurtulmak lazım." dedi.

Etkinliğe, Kadıköy Belediye Başkanı Aykurt Nuhoğlu, CHP Gençlik Kolları Genel Başkanı Emre Yılmaz ve partililer katıldı.

 
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Fatma

Türkiyede reklamcı yokmuki hani birzaman ali vardıyaonu yapsaydıykaa hain herif

Cevapla

xenon759

Bunca yıl reklamcıyım böyle m.llara ilk defa denk geliyorum demiştir..be...sizleri.

Cevapla

Kml

Biz 90 senedir bu herifler ne ister anlamadık ferrara emmmi, 1haftada sen ne anliycan...yap reklamını al paranı git .!!!

Cevapla

Bedri

Zafer kardeş Allahına kurbanchp böyle anlatilir vesselam Beyinine sağlık

Cevapla

Seza

Payitaht trt1 de on numara beş yıldız

Cevapla

yavuz meray

seni çağıran niye çağırdığını biliyor mu ki,senbilesin birader

Cevapla

E.Özdemir

Ah ferrada biz chp yi 90 yıldıranlayamadikda sen dün geldin nasıl anlayacaksın??

Cevapla

Cafer

CHP yi 93 yıl milletin anlayamadı. Sen 1 hafta da nasıl anlıyacaksın. Kendileri de bilmiyor neden hayır dediklerini. EVET bilmiyorlar.

Cevapla

Sami Kiper

Demek ki CHP'nin siyasetten bir şey anlamadığını anlamış adam.

Cevapla

Nur

Chpyikim anlamışkisen anlayasın

Cevapla

Beran Subatan

Yahu bu habere önemli değil diyorsunuz ya, ne kalın kafali adamlarsiniz siz ya. Referandum önemli, söz konusu parti ana muhalefet partisi ve hayır kampanyasinin en güçlü kanadı, Şili den adam getirtmissiniz, adam da sizden ota boka muhalefet dışında bişey duyamamis ve bunu belirtmis. Mal misiniz siz, bu durum haber niteliği taşımıyor mu?

Cevapla

Selo

Vallahi de bu haber cok guzel bir haber. Disardan birisi gelmis diyor ki muhalefet sapkayi onune koy bir dusun bakalim. Sizin iktidar secmenine ne faydaniz oldu ne zarariniz oldu. Kisaca hicbir faydaniz olmadigi gibi hep zarar verdiniz asagiladiniz hor ve hakir gordunuz bidon kafali gobegini kasiyan adam dediniz. Madem hayir diyeceksiniz onlara ne vaadediyorsunuz eski guzel gunlerinize geri doneceksiniz! Pardon da hangi guzel gun hani bizlere kan kusturdugunuz gunlere mi. O gunler bize degil size guzeldi. Hadi o zaman Allaha emanet biz evet diyecez bize vaadedebileceginiz hicbirsey ama hicbirsey yok...

Cevapla

isüzgen

işte doğru tespit tarafsız hemde hayırın saçmalığını söylüyor chp ye söyle git

Cevapla

Yunusemre

La ..sanki genel seçim olyorda ne vadetyorsunuz diye şaşırmımışmışş bak hele bak bak chp mi seçime giryor .

Cevapla

Yunusemre

Bu gazeteyi sadece biraz gülmek için okuyorum bakıyorum acaba .

Cevapla

Levent 15

Senelerdir ne çektiğimizi bir Allah biliyordu. Şimdi bir de Şilililer :) öğrendi!

Cevapla

Levent 15

:)))))

Cevapla

kırkayak

Adam 3 günde chp yi çözmüş. Keşke chp lilerde farkında olsalar,

Cevapla

fatih

Nijerya'da tükürüğü kuvvetli bir hoca var diyorlar,bir de onu mu deneseniz...

Cevapla

Mustafa

Chp vesayet sistemi devam etsin istiyor. Yeni sistem chp yi yok edecek bunu biliyorlar. Tek dertleri kendileri. Ama kara göründü deniz bitti yalan mi. Evet e karşı olanlara bakın olay gayet net. Hiçbirvaatleri yok. Fikir dahi üretemez haldeler. Evet evet evet...

Cevapla

Uh-1

Bu adam bile gerçeği görmüş.

Cevapla

zafer

Bu ulke chp den 80 yildir bir sey anlamadi sen bir gun de mi anlayacaksin aksam yatar baska sabah kalkar baska cok kaypak bir yapisi var

Cevapla

Mâlum

O yorumları tek yapan sizsiniz galiba...

Cevapla

İso

Chp de anlamadi zaten Evet anlamadı

Cevapla

cemaleddin

Bir sey anlamaiyacaksin, sadece Tayyib düsmanligi icinde olacaksin, zatende baska karsit Argument yok. KK nin icindeki kini okuman yeterli olacaktir. Veya git Tunceliye sana bir haftada ögretirler. O kültüre sahip ol yeter.

Cevapla

zafer

Bu chp nin her seyi ithal beyinleri dusunceleri kendileri dusunemez bunlarda milli bir sey bulamazssiniz bak adamlar o kadar acizki reklamciyi bile disardan getiriyorlar yarin itidar olsalar bakanlar hep disardan gelir bunlar ulke yonetecek capta degiller

Cevapla

Avini

ELİN / . / G... / GİRMEK BUNA /denir

Cevapla

Murat

Pkk.CHP.İtifakini. Bir.Yabanci.Ajan. chp.Tam.Bir.Takim. Oldu.Hadi.Gidin. Kandile. Arkadan. F-16. Gönderelim. Sizi. Hep. Braber. Kökunuzu.Temizleyelim Topunuzu. Çetinizi.Alin. Gidin.Gitmezle.İş. Bankasi.Devleti.Milleti.Telefon opretölerinden. Haraç.Alacalar. , bu. İt. Durusunden.Melmeket.Çok. Ama.Çok. Çekti

Cevapla

ihya

kendimi tutamıyacam..muhahaahaahahahhaaa

Cevapla

uykucu

Onlar da ne vaad ettiklerini bilmiyor zaten.

Cevapla