CHP'li vekil Mustafa Balbay anket açıkladı, partililer çıldırdı

CHP İzmir Milletvekili Mustafa Balbay'ın açıkladığı referandum anketi partilileri çıldırttı. Balbay’ın açıkladığı ankete göre İstanbul'da "evet" oyları yüzde 51 ile önde gidiyor.

CHP'li vekil Mustafa Balbay anket açıkladı, partililer çıldırdı
Eklenme: 21 Mart 2017, 10:10

CHPİzmir Milletvekili Mustafa Balbay'ın referandum anketi tartışmalara neden oldu. Anketi yapan firmayı açıklamayan Balbay, İstanbul'da "evet" oylarının önde gittiğini söyledi.

CHP İzmir Milletvekili Mustafa Balbay, referandum çalışmaları kapsamında geldiği Bursa'da, ilçelerde gerçekleştirilen programların ardından İl Başkanlığı'nda basın toplantısı düzenledi.

İSTANBUL'DA EVET OYLAR YÜZDE 51

CHP İzmir Milletvekili Mustafa Balbay, 16 Nisan'daki referandum da İstanbul'da "evet" oylarının yüzde 51 olduğunu ileri sürdü. Birçok kişi anketi yapan firmanın açıklanmasını istedi. Ancak cevap alamadı. Kaynak belirtilmediği için Mustafa Balbay'ın bu yaptığı kendi partililer tarafından bile 'saçmalık' olarak değerlendirildi.

 
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Yusuf

İstanbul % 70 ama Balbay a göre 51 tabiki 7 demeye götü yemez

Cevapla

onur

insallah 70 porsent evet

Cevapla

Temel

"Ümmetin gücü" sen ne içtin yav..!Ne ümmetin gücü sakın FETÖ nün gücü olmasın..!Ne yanlışı yav..!Başkanlık sistemin de ne yanlış onu söyle!Yuvarlak laflar etme..!

Cevapla

Serhat

Adam feto maduru,fetoya hizmet ediyor.Bunlar harbiden hashasi

Cevapla

Tarafsız medya

Akit haberin tümünü versr nerde hayır oayları yüksek onu da öğrenirdiniz.

Cevapla

Baybars

Istanbul türkiyenin aynasi olduguna göre referendumda evet cikacak

Cevapla

cetin

vatandaş rumuzlu arkadaş. tıpkı kılıçtaroğlu gibi tuhaf mantık üzerinde hayali senaryo yazmışsın. samimi söylüyorum kimse yemez bu senaryonu.

Cevapla

Hakan Ulu

Q sadece İstanbul, 7 bölgeden 5'inde hayır oyları fark atmış durumda,.

Cevapla

Betül

Ha ha ha kudurun gerçek bu işte Evet Evet Evet

Cevapla

Muhammed

AKP+MHPve en güçlü olunan yerlerden biri ve %51 e seviniyorsunuz demekki hayır çıkacak :):):):)

Cevapla

orhan

O tip tezkereyi yine meclis veriyor rahat ol

Cevapla

Engin Su

Bir dosttan çok Rockfeller bursu almış birinin ağzından konuşuyorsun daha çok

Cevapla

Ümmetin Gücü

Saygıdeğer milletim biz bu adamlar ne derse şer dedik ama şer dedikleri ne sonra dan hayır çıktı. Fetullaha dinbaz amerikancı dediler doğru çıktı... 2010 referandumuna evet deme fetö çarşaf liste getirecek dediler doğru çıktı... Başbakana yaşta ihraçları engelleme dediler sonra akın öztürkler general oldu... Rusyayla didişme dediler sonra özür dilemek zorunda kaldılar... Bak bu sefer yine hayır diyorlar biz hemen bu dinsizlere uymayın diyoruz. Ya bu sefer de haklılarsa bak bu sefer geri dönüş yok be güzel kardeşim elimizi vicdanımıza koyalım. Reise de seslenelim bu sefer yanlıştan erken dönsün

Cevapla

S Gül

Büyük ortadoğununprojesinin bir ayağı bu..

Cevapla

ziya yılmaz

yok yawwesahmı dersin :))

Cevapla

Temel Karalahana

Ne deseniz boşuna uşaklar.EVET başkanlık sistemi olacak.Artık;Türkiye deki işlere onun bunun adamı burnunu sokamıyacak..Milletin dediği şeyler haya ta geçecek.FETÖ benzeri hain örgütler bu ülkede hayat hakkı bulamayacak.Kumarbaz, iki kazı güdemeyecek, kişiler artık Türkiyeyi de cumhurbaşkanı olamıyacak.Türkiye kalkınacak. Kalkındıkça askeri ekonomik olarak büyüyecek..Eskisi gibi 50 sente muhtaç olan, Lüksemburg dan bile 1 milyon dilenen ülke asla kat a olmıyacak. Eğer Frengistan daki ülkeler hayır kampanyasına canla başla destek veriyorsa Başkanlık sistemi Türkiye için ELZEM demektir.

Cevapla

asiye

hayal icinde perişan olma.

Cevapla

saban

yemezler.

Cevapla

ATAKAN

Şuan oylar eşitgörünüyor. BOPeşbaşkanrte nin , TürkiyedeizlediğiHayıroyukullanacaklara. ters tepti...Saygılar

Cevapla

Mehmet Türk

Alman muhabir hayırın önde olduğunu söylemiş hayırcîlar sevinebilir.

Cevapla

bayram barmak

ne saçmalıyor buya

Cevapla

vatandaş

referandumda evet demek yapılacak en büyük hata. cumhurbaşkanına fetö benzeri tuzak kuruluyor. 15 temmuzda başarısız olan girişimin 2.perdesidir bu !!! eğer parlamenter sistem olmasaydı 4 mart tezkeresi meclisten geçecek ve süreç hızlanacaktı. abd ülkemizi işgal edecekti. şimdi emperyal güçler aynı oyunla yine geldiler. fetö tarafından kandırılan cumhurbaşkanı ve ekibi şimdi de emperyal güçlerce kandırılıyor. bu sadece TR nin değil aynı zamanda kendilerinin de sonu olacak. dost acı söyler !!!

Cevapla

isuzgen

EVET b tamamdır

Cevapla

Secih basaran

Tabi çıldıracklar! Onların öfkesi %51 e değil, evet in önde olduğunu onlarda biliyor hatta oranın daha fazla olduğunda.sorun bir cahepe linin dillendirmek, "alma şu adamın adını ağzına sendromu"

Cevapla

Jurnal

HA FETÖ-HA ERGENEKON-HA BALBAY YADA CHP...YOK BİRİBİRİNDEN FARKLARI..TEK FARKLARI ADLARI...

Cevapla

Volkan gurses

Hani %60 idi?? %51 e sevinir oldunuz:))

Cevapla