CHP'li vekil de 'iç savaş' demiş!

Manisa'da, AK Parti il başkan yardımcısının istifası ile son bulan "iç savaş" polemiğinde yeni bir boyut ortaya çıktı. Daha doğrusu bir skandal. Yine aynı kentte, bundan üç buçuk ay önce dile getirilen bir "iç savaş" açıklaması daha var. Açıklamanın sahibi ise bir CHP'li vekil. Şimdi gözler ana muhalefette...

Eklenme: 17 Şubat 2017, 18:11
Haber Tarihi: 17 Şubat 2017, 18:11
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

SADİ

TUR YILDIZ BİCER HANIM HADİ SENDE İSTİFA ET BAKALIM HA AYNI ZAMANDA ŞU 2 MİLYONLUK FATURADA GÜME GİTMESİN EY KILIÇDAR EFENDİ

Cevapla

isüzgen

bu manisadaki akp li densiz fetö kriptosu olmalı karışıklık çıkaracak

Cevapla

mustafayıldır

siz söylerseniz bir şey olmuyor.başkası söylerse niçin korkunç oluyor.

Cevapla

ali kalın

ke mal daha once soylemı mı kardeşim kanlı olur dıye ısyan cıkar dıye ötesı var mı ?....

Cevapla

HV

11.05.2016 - 13:32 | Son Güncelleme: 11.05.2016-14:43Kılıçdaroğlu: Kan dökmeden gerçekleştiremezsinizCHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu başkanlık sistemi ile ilgili "söylemedi mi?Milliyet Gzt.

Cevapla

Cafer

Chp Türkiyenin yüz karası.ne kadar lüzumsuz varsachp ye dolmuş.

Cevapla

Ibrahim ak

Yuz yuz degil ...derisi

Cevapla

Dürüst olun

Siz.habere bakin. Orda kadının hangi konu uzerine soyledigine bir bakin sizin baskaninizin hangi konu uzerine soyledigine bakin. Sonra orda kadin ne diyor uzulerek soyluyorumki inşAllah olmaz diyor ic savasin arifesindeyiz diyor. Sizin baskan hazir olun hayir cikarsa icsavas var diyor. Sizin baskan halki resmen orgutluyor. Bu kadin ise secimler icin bile degil baska konular uzerine soyliyor ve farkli bicimde soyluyor.

Cevapla

ismail

Bunlarin gozunu kan burumus ic savas cikacakta ne olacak bu vatan sana yarmi olacak millet ozgur iradesiyle yasiyor ne kadar kan icmeyi seviyorsunuz Savcilarimiza ne oldu bu meydan bu kadar bosmu Bu tur insanlari vatandasliktan cikarinki kendine vatan arasin burasi bunlara batiyor anlasilan

Cevapla

Sıradan bir vatandaş

Kılıçdaroğlu değilmiydi bu iş kan dökmeden olmaz diyen

Cevapla

Mustafa

Bunlar söyleyince kimse sesini çıkarmıyor ama akp başkan yardımcısı söyleyince güçlerini yırtıyorlar adam istifa etti o milletvekili ne yaptı pekiyi delikanlılık yapısında oda istifa etsin

Cevapla