CHP'li Tekin Suriyelilerin evine ayakkabıyla girdi

CHP'li Gürsel Tekin Balat'ın Ayvansaray mahallesinde Suriyeli bir ailenin evini ziyaret etti. Eve ayakkabıyla giren Tekin'in fotoğrafı büyük tepkiye neden oldu.

CHP'li Tekin Suriyelilerin evine ayakkabıyla girdi
Eklenme: 09 Mayıs 2017, 12:00

5 çocuğun yerde yattığı görülen fotoğrafta, CHP İstanbul Milletvekili Gürsel Tekin'in ayakkabılarını çıkarmaması dikkat çekti. Sosyal medyada yapılan yorumlarda CHP'lilerin 90 yıldır halkı anlayamadığı gerçeine vurgu yapıldı.

 
Haber Tarihi: 09 Mayıs 2017, 12:00
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

anti çomar

İyimiş

Cevapla

Nur

Garsonkende böylemi yapıyordun a gürsel beyzade bitin kanlanmış chp iyice bozmuş seni müslüman bir ülkede yaşıyorsun o evde namaz kılınma ihtimali yüksek bu nasıl kafa yapısı belki bo.....a bastın eve neces taşıma hakkın varmı Allah esirgesin bu ülkeyi sizlerden şerrinizden Rabbimize sığınıyoruz

Cevapla

Aziz Kahraman

Onun yaptigı terbiyesizlik fakat senin yaptigin ahlaksızlık. Ayakabı ile Kemalistliği nasıl bir araya getiriyorsun? Yazdiklarin la senin Agizdan sadece Lağım akıyor. Şimdi yaylan buralardan provakatör Yozgatlı.

Cevapla

DENİZ GEZMİŞ

AAAA RESİME BAK GERÇEKTEN DE MAYMUNDAN GELMİŞİZ.

Cevapla

Seza

Bunlar ah bunlar.kaş yaparken göz çıkarır bunlar

Cevapla

Musa

İngiliz modeli olmuş.

Cevapla

Jurnal

TOPLUM MİKROPLARI BUNLAR.AĞAÇ KURDU GİBİ SARMIŞLAR HER YERİ.TÜRKİYE BAĞIRSAKLARINI TEMİZLEMELİ ARTIK....

Cevapla

murat taş

Bunlar evetçileri denize döktükleri gün o milletvekiliki bu milletin vergilerinden, alın terinden alınan vergilerler maaşı veriliyor.Ogün demokratik tepkilerle her yer ona dar edilseydi bu gün bunlar ayaklarını uzatmazdılar.

Cevapla

süleyman arslanhan

adamlarin ayaklari ayak oyunlarindan dolayi dayanilmaz derece kokmus galiba bu pis kokunun ortaya cikmasindansa ayakkabı ile içeri girip bu rezaleti kokma rezaletinden uygun görüyorlar demekki

Cevapla

Abdullah

Gürsel Tekin in hareketi günah mıdır. Eğer aile izin verditse hayır. 5 askerimizi bilerek vuran Rusya'yı kınamamak günah mıdır. Bilmiyorum ama en azından dilsiz şeytanlıktir. 

Cevapla

Vatandaş

Necis adamlar.

Cevapla

Ahmet

Çorapların yırtık olduğundan çıkartmadıysa o zyakkabılarını, adresini ver de, sana kargoyla bir çift çorap göndereyim

Cevapla

diyarıbekirli

94 yıldır nezaketi öğrenemediler,bi 94 yıl daha öğrenemeyecekler herhalde.Zira bunlar halka hep tepeden baktıkları için kibarlık hiçbir zaman akıllarına gelmiyor.Yuh sana düşünemiyormusun ya o halının üzerinde namaz kılınıyorsa?

Cevapla

yozgatlı

Levent 15. Kardeşim ALLAH Cellecelâluh bunlara önce Hidayet nasib etsin, bu ğayrimüslimlere Akılkabı verirse bunlar başımıza daha çok bela olurlar. Bunların ğayrimüslim olduğunu nerden biliyoruz dersen Kuran Ayetlerine bakalım 3- Âliimrân / 118 ve 5- Mâide / 82 ve Peygamberimiz Muhammed Mustafa sallallahu aleyhi vesellem hadislerinde diyorki kim bir ğayrimüslim'e benzerse, severse, desteklerse onlardandır yani ğayrimüslim'dir.

Cevapla

yavuz selim han

abdestsiz taharetsiz insanlardan ne beklenirdi ki, onlar namaz kılınan eve ayakkabı ile girilip girilmeyeceğinden bihaber yaşayan ve hatta dünya denilen bu durakhanede nasıl yaşanacağını dahi bilmeyen, ve hatta hatta dünyaya niçin ve ne amaçla geldiğini bilmeyen insanlardan ne beklenebilir ki?

Cevapla

Ahmet Ali

Bizim bölgede eve ayakkabı ile giren veya girmeye çalışan kişiye" Burası ahır mı?" diye sorarlar, Ayakkabısını çıkartırlar.

Cevapla

Abdullah

Osman adlı yorumcu. Allah ozenerek yarattı demek büyük günahtır. Haşa Allahı insani sıfatlarla değerlendiremezsin.

Cevapla

H.Ö.H

Beyinsiz hırsız domuz

Cevapla

Abdullah

Ayakkabısız girmek farz mı. Adam ziyaret etmiş. Sizin yorumunuz hep böyle. Bırakalım şimdi Gürsel Tekin i. Neden İsrail'i yazamıyorsunuz.

Cevapla

yozgatlı

Allah Cellecelaluh bütün CHP'lileri ve onlara rey (oy) verenleri onları seçenleri onları sevenleri içlerinden hidayet nasip olacak olanlar hariç hepisini külli'sini Ebediyyen Sustursun o hidayet nasip olacak olanları'da hidayet gününe kadar Sustursun Âmîn Âmîn Âmîn Yâ Rabbim.

Cevapla

yozgatlı

Allah Cellecelâluh bütün (külli) CHPcileri ve onlara matti, manevi destek verenleri bir'an'evvel İslah etsin. Yâ Rabbî Âmîn Âmîn Âmîn

Cevapla

CEMALETTİN ÖZPERK

Çocukların yatak odasına ayakkabı ile girilmemesi gerektiği, bu şahsa, birileri tarafında öğretilmeli.

Cevapla

yozgatlı

Dünyanın en büyük ülkesi olma yolundayız ELHAMDULİLLÂH !!! EYYY GERİCİ, YOBAZ, BETONKAFA KAMALİSTLER, SÖYLEYİN BAKALIM SİZ BU MÜSLÜMAN TÜRK HALKINA ZULÜM ETMEKTEN, İSLAM DİNİYLE UĞRAŞMAKTAN, KÖTÜLEMEKTEN, TARİHİMİZİ, KÜLTÜRÜMÜZÜ AVRUPALILAŞTIRMAYA GÂVURLAŞTIRMAYA, SAPTIRMAYA ÇALIŞMAKTAN, YALANDAN, DOLANDAN, İFTİRADAN, DİKTATÖRLÜKTEN, HIRSIZLIKTAN, GÂVURSEVERLİKTEN, TERÖRİSTSEVERLİKTEN, MÜNÂFIKLIKTAN BAŞKA TAM NERDEYSE 100 YILDIR NE YAPTINIZ ??? hiç bir şey...

Cevapla

Kemal yılmaz

SA TEMİZLİK İMANDANDIR.

Cevapla

saffet arslan

bunlarda liderlik vasfı yok ki,bunların tek amacı rant peşinde olalım,küfür edelim,iftira atalım,allah aşkına bunlar türkiye nin gücüne güç katabilirlermi..... adamın tipine baksanıza suratında içinizde bu şahsa karşı sevgi ve ufuk açıcı vizyon sahibi bir his uyanıyormu yok yok yok,siyasettede yok olmaya mahkumlar zaten.....

Cevapla

emirhan emir

AYAKKABISIZ GIRILSE NE OLUR KI,BOYLE SIZIN GIBI EDEPSIZ DUSMAN TAVRI OLDUKTAN SONRA ISLAMIYET GORGU KURAL TERBIYE TEKELINIZDE ZANNEDIYORSUNUZ ONCE AYNAYA BAKIN TC DUSMANI akit VE yorumcularin COGU OLDUMU

Cevapla

birinsan

laiklik-demek-ayakkabi-ile-eve-girmek-kicini-su-degmemesi-evliyse-avred-yerlerini-baskalarina-göstermek-onunla-gurur-duymak-ayrani-kücük--görmek-alkolu-met-etmek-milli-ve-manevi-degerleri-asagilama-hatta-hakaret-etme-ezani-yasaklama-kuran-ögrenen-cocuklari-suclu-gösterme-köylüyü-bidon-kafili-cahil-görme-vel-hasil-laiklik-kisacasi-dinsizligin-ta-kendisi

Cevapla

Cundul hilafet

Kafir chpliler müslümanın halinden ne anlar , milletvekili olmuşsun ama adam olamamış Gürsel Tekin , o pis ayakkabısında evinöiçine giriyor tevbe estağfirullah o halının üstünde belli sofra kurulup yemek yeniyor belki namaz kılınıyor bu kadar edepten yoksunlar ama lafa gelince çağdaşlık medeniyet ağızlarından düşürmüyorlar tam kafir bunlar...

Cevapla

turgut

Ayaklari mikrop kapmasin diye giyinmistir... keske maske de taksaydi...

Cevapla

Ana

Anlıyamıyacaklarda nasıl halkçılarsa

Cevapla