İMSAK 03:34 GÜNEŞ 05:29 ÖĞLE 13:09
İKİNDİ 17:05 AKŞAM 20:35 YATSI 22:21
İstanbul Oruç, sizden öncekilere farz kılındığı gibi size de farz kılındı.

CHP'li Tanal'ın minibüsteki paylaşımı alay konusu oldu!

CHP İstanbul Milletvekili Mahmut Tanal'ın Twitter'dan paylaştığı "Minibüs ile Kadıköy'e gidiyorum" mesajlı fotoğrafı sosyal medyada olay oldu.

CHP'li Tanal'ın minibüsteki paylaşımı alay konusu oldu!
Eklenme: 05 Mayıs 2017, 15:13

CHP İstanbul Milletvekili Mahmut Tanal, Twitter'a minibüste çekildiği selfie'yi yükledi.

Tanal fotoğrafı "Minibüs ile KADIKÖY'e gidiyorum!!!!" mesajı ile paylaştı. Sosyal medya kullanıcılarının ilgisini çeken fotoğrafa bazı kullanıcılar Tanal'ın "halktan biriyim ben" mesajı vermeye çalıştığını ileri sürerek tepki gösterdi.

 

 

 
Haber Tarihi: 05 Mayıs 2017, 15:13
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Bilal

Bu chp li vekiller ya gercekten cahil ya da aptal,milletle 90 sene dalga gectiniz ancak size oy verenler pisman olcak.

Cevapla

Devleti Aliyye

Adinda halk olupta halkin takmadigi tek parti :)

Cevapla

hmz

yakında ben tuvalete banyoya gidiyorum diye twitt atar

Cevapla

JURNAL

MÜNİBÜSTE HOOOORTTLAAKK VAAAARR KAAAAÇÇIIN!!!!!!

Cevapla

Vatan için

Halk büyüktür bugün arkasını döner yarın suratlarına tükürür bunların

Cevapla

Fatih Akyol

Insanlar pek gidip ugrayamadigi yerlerde fotograflarini cekerler. Adam da oyle yapmis :)

Cevapla

Hasan

Evet o yüzden halk sana sırtını dönmüş samiyet sizler.

Cevapla

fetonun kopegi

Su adamda zerre kadar nuryok tum chp li cahillerde oldugu gibi.dinsiz keferelerde az iman olsa ya

Cevapla

Sahin

Aynı hiyaroğullarina benziyor.Boze reş.

Cevapla

Mmmmm

Ya kesin bakirkoye gidicegine yanlislikla bakirkoye gitmis

Cevapla

Mehmet

Daha cok wc de gibi gozukuyorsun:)))

Cevapla

Tekin

Malak

Cevapla

Avini

Bunda her ayak var ya / ne biçim dönek biri Dr dedi fazla itibar etmeyin dedi

Cevapla

Tayfun atmaca

Bu herif pkk cenazelerinde değil miydi? Allahım aklına mukayet ol. Milletle alay ediyor bu terbiyesiz hain..minubuse binse ne olur, binmese ne olur.yedi cihan biliyor senin ne olduğunu.. cumhuriyetçiymiş, atatürkçuymüs,falan ış filanmıs..ancak senin gibileri kandırırsın sen.onlar da kalmazlar da......

Cevapla

MEHMET ŞEKER

NE YAPSIN GÜNDEME GELECEK FİKİRLERİ OLMAYINCA , SANIRIM KOMİKLİK YAPARAK GÜNDEME GELMEYİ DENMİŞTİR

Cevapla

Sahin

Halkçı tabak bizde yedik .Dıııırt.

Cevapla

Erhan

Harika bir tespit tebrik ederim.

Cevapla

Eo

Ne kadar yazik adam yerine koyup da donup bakan bir slm veren dahi yok bulunduklari durumum cok vahip Adamdan sayan yok bunlari yakinda kisir donguye girip timarhaneyi boylarlar

Cevapla

mustafa

Doğru söylüyorsun kardeş, CHP'de insan bulmak kolay olmuyor, bu bakımdan nadir bir insan sayılabilir.

Cevapla

nadir aydemir

başkanı mal olandan ne beklersin biri yürüyen merdivene ters biner bu malda otobüsü minibüs zanneder mallık bunların karakterinde var heralde

Cevapla

yavuz

Bu numaralar halka sökmez biz seni pkk leşlerinin cenazelerinden leş tabutlarını omuzlarken çekilmiş fotoğraflarından yakinen tanıyoruz bizlere rol yapmayı bırak artık....

Cevapla

Ali candan

Halk görmemiş gundi hey yavrum hey

Cevapla

murat

Tanal, özel halk minibüs ümü,yoksa belediye minibüsü mü? Aklıma birden, Ahmet Kural ın minibüs te sigara sorması geldi:))

Cevapla

Akıncı

Lan kıro Abdulla pkk cenazelerine katılan adiler ne zamandan beri halk oldu

Cevapla

memo

Ben senden biri degilim maalesef ...

Cevapla

Akin

Bizde enayiyiz hemen inandik. Hayatiniz uc kagit. Hadi ordan hadi ...

Cevapla

Ahmet Ali

Halktan birisi olmak için, vatandaşı ziyarete gittiğinizde, ahıra girer gibi vatandaşın evine ayakkabı ile girmemelisiniz. Siz artık vatandaştan kopalı 70-80 yıl oldu. Avrupada evlere ayakkabı ile giriliyormuş. Siz orada seçmen bulabilirsiniz.

Cevapla

HACI

Git ve orda kal.Bidahada gelme.

Cevapla

HALİT

Hadi yaa CHP ve halk birbirinden çok uza kelimeler CeHalet Partisi

Cevapla

afyonlu

bize eğitimsiz diyen chp genel başkanının, millet vekillerine bir bakın heleeeeeeee. haaaa haaa haahaahahahahahaha.

Cevapla