İMSAK 03:33 GÜNEŞ 05:28 ÖĞLE 13:09
İKİNDİ 17:05 AKŞAM 20:36 YATSI 22:22
İstanbul Oruç, sizden öncekilere farz kılındığı gibi size de farz kılındı.

CHP'li eski belediye başkanı önce 'evet' dedi sonra istifa etti

Adıyaman'ın Besni eski Belediye Başkanı Fahri Serter, 16 Nisan'da yapılacak olan referandumda 'Evet' diyeceğini belirterek, CHP üyeliğinden istifa ettiğini açıkladı.

CHP'li eski belediye başkanı önce 'evet' dedi sonra istifa etti
Eklenme: 13 Mart 2017, 10:47

İstifa dilekçesini CHP Besni İlçe Başkanlığına ilettiğini belirten Fahri Serter, ülkemizin büyüyüp güçlenmesini istemeyen, iç ve dış güçlere karşı bugün daha da kenetlenip bir ve beraber olunması gerektiğini kaydetti.

Referandumda ‘evet’ diyeceğini ve bundan dolayı partisinden istifa ettiğini açıklayan eski Belediye Başkanı Fahri Serter, AK Parti Yerel Yönetimlerden Sorumlu Başkan Yardımcısı Mehmet Erdoğan ile görüştüğünü sözlerine ekledi.

Fahri Serter yaptığı açıklamada, “Bölgemizde sınırlar yeniden çizilmeye çalışılıyor. Bu durumdan güçlü olarak çıkmak için güçlü bir devlete sahip olmamız gerekiyor. 16 Nisan'da yapılacak olan referandum bir seçim veya parti meselesi değildir. Güçlü ve bağımsız bir Türkiye için 23 ve 24. dönem Adıyaman Milletvekili ve AK Parti Yerel Yönetimlerden Sorumlu Başkan Yardımcısı Sayın Mehmet Erdoğan bizden destek istedi. Ben de sayın vekilimle aynı görüşleri paylaştığımı belirttim. 16 Nisan'da yapılacak olan ve ülkemizin geleceğine yol gösterecek referandum öncesi, millet ve devletten yana tavrımızı göstermek için şahsım ve dostlarımla devletimizin, milletimizin ve Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan'ın yanında olduğumuzu belirtmek istiyorum. 16 Nisan sabahı koalisyonsuz, istikrarlı ve güçlü bir Türkiye için 'evet' diyeceğimizi kamuoyuna açıklıyorum” dedi.

 
Haber Tarihi: 13 Mart 2017, 10:47
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

HALİL ZAFER DEMİRKAYA

EVET ! MİLLETİMİZ KARARINI VERDİ !.. ; BU SİNSİ ABD ve NAZÎ ARTIGİ FAŞİST BATI AB ' NİN fino köpeği GÜLEN maşasıyla yaptırdıkları eli kanlı 15 TEMMUZ Darbe Tesebbusünden sonra BU GAZİ MİLLET REİSİYLE KARARINI VERDİ ! 1- DARBECİ TERÖRİSTLER İÇIN İDAM YASASI GERİ GETIRILECEK 2. " AB BIRLIGINE GIRMEK İSTEMIYORUZ " çağrısıyla HALK OYLAMASINA ( REFERANDUMA) GİDİLECEK. 3- BÖYLECE 150 YILLIK BU SEFİL SİNSİ-NAZİ ARTIĞI AB 'NIN GIZLI VESAYETİ (PRANGALARI) KIRILACAK.ALLAH'IN LUTF'U İNAYETİYLE.

Cevapla

BEDIUZZAMAN ; ZAFER İSLÂMIN DİYOR !

EVET ! MİLLETİMİZ KARARINI VERDİ !.. ; BU SİNSİ ABD ve NAZÎ ARTIGİ FAŞİST BATI AB ' NİN fino köpeği GÜLEN maşasıyla yaptırdıkları eli kanlı 15 TEMMUZ Darbe Tesebbusünden sonra BU GAZİ MİLLET REİSİYLE KARARINI VERDİ ! 1- DARBECİ TERÖRİSTLER İÇIN İDAM YASASI GERİ GETIRILECEK 2. " AB BIRLIGINE GIRMEK İSTEMIYORUZ " çağrısıyla HALK OYLAMASINA ( REFERANDUMA) GİDİLECEK. 3- BÖYLECE 150 YILLIK BU SEFİL SİNSİ-NAZİ ARTIĞI AB 'NIN GIZLI VESAYETİ (PRANGALARI) KIRILACAK.ALLAH'IN LUTF'U İNAYETİYLE.

Cevapla

NUR TALEBELERİ " EVET " DİYOR !..

EVET ! MİLLETİMİZ KARARINI VERDİ !.. ; BU SİNSİ ABD ve NAZÎ ARTIGİ FAŞİST BATI AB ' NİN fino köpeği GÜLEN maşasıyla yaptırdıkları eli kanlı 15 TEMMUZ Darbe Tesebbusünden sonra BU GAZİ MİLLET REİSİYLE KARARINI VERDİ ! 1- DARBECİ TERÖRİSTLER İÇIN İDAM YASASI GERİ GETIRILECEK 2. " AB BIRLIGINE GIRMEK İSTEMIYORUZ " çağrısıyla HALK OYLAMASINA ( REFERANDUMA) GİDİLECEK. 3- BÖYLECE 150 YILLIK BU SEFİL SİNSİ-NAZİ ARTIĞI AB 'NIN GIZLI VESAYETİ (PRANGALARI) KIRILACAK.ALLAH'IN LUTF'U İNAYETİYLE.

Cevapla

Okur-yazar

Simdi neden evet dedigini gezip dolasip anlat kardesim o zaman

Cevapla

Trabzonlu memed

İnsanlar evet diyebilir sıkıntı yok görüşe saygı duymak lazım ama gel gör ki ak partinin kurucuları ile beraner abdullah gül hayır davudoğlu hayır arınç hayır daha niceleri buna yüreğiniz yetmiyor yazmaya değilmi .

Cevapla

ATAKAN

akapeli çok eski vekil bakan hayır diyor onlarıda haber yaparsanız okuyalım.Saygılar

Cevapla

Turkiyem için EVET EVET EVET

(Rahman ve Rahim olan Allah'ın adıyla) "Dinlerine uymadıkça yahudiler de hıristiyanlar da asla senden razı olmayacaklardır. De ki: Doğru yol, ancak Allah'ın yoludur. Sana gelen ilimden sonra onların arzularına uyacak olursan, andolsun ki, Allah'tan sana ne bir dost ne de bir yardımcı vardır." (Bakara, 120) "Ey iman edenler! Yahudileri ve hıristiyanları dost edinmeyin. Zira onlar birbirinin dostudurlar (birbirinin tarafını tutarlar). İçinizden onları dost tutanlar, onlardandır. Şüphesiz Allah, zalimler topluluğuna yol göstermez." (Maide, 51) kafir ve munafiklar birleşti hayır demek için BİZ MUSLUMANLARDA EVET EVET EVET DİYEREK ALLAHIN RIZASINI KAZANALIM INŞAALLAH LİDERIMIZ MÜCAHİD R.T.ERDOĞANDIR.

Cevapla

Selcuk

Chpede bi tane adam varmis.oda istifa etmis.chp gene asalak grubuyla basbasa kaldi....

Cevapla

isüzgen

iş parti işi değil hala anlamadınızmı istikbal ve istiklala işi bu chp li anlamış tebrik ederim

Cevapla

Sungur

Tebrikler sayın başkan, aklın yolu birdir.

Cevapla

Evet Evet Evet

Helal olsun işin ciddiyetini kavramiş mesele vatan meselesi degerli c.baskanim Rte bunu anlata anlata dilinde tuy bitti

Cevapla

Mehmet Türk

Helal sana başkan hayırdan Hayır gelmez.

Cevapla

Chp

Nedense Hepsi eski belediye baskanlari. Gerisi Hepsi Hayir diyormus he. O zaman Hayirli olsun.

Cevapla