CHP'li Engin Altay'dan güldüren sözler: Erdoğan'ı sevenler...

CHP Milletvekii Engin Altay, anayasa değişikliğine yönelik güldüren açıklamalarda bulundu.

CHP'li Engin Altay'dan güldüren sözler: Erdoğan'ı sevenler...
Eklenme: 20 Şubat 2017, 15:20

CHP Grup Başkanvekili Engin Altay, anayasa değişikliği referandumunda, 'Evet' oyu kullanacak olan AK Partililere seslenerek, "Erdoğan'ı seviyorsanız siz de 'Hayır' deyin. Erdoğan'ın hayrına, 'Hayır'da fayda var" diyerek komik açıklamalarda bulundu.

 
Haber Tarihi: 20 Şubat 2017, 15:20
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

eses41

dibine kadar HAYIR

Cevapla

dadaş

bu komik bir durum deyil tehtitdir.evvvvvvveeeeeeet.

Cevapla

Mustafa Çılgın

En azından p..... müjdat gezenden bile daha komiksin

Cevapla

i.keskin

Ne !Güldüren sözler' i adam bas bayağı tehdit ediyor.

Cevapla

Metindemirci03

AKP yi sevenler evet desin chp yi sevenler hıyar yesin

Cevapla

Metindemirci03

Chp yi sevenler hıyar yesin

Cevapla

mnikaek

BİRDE CHP LİLERE SORMAK LAZIM KILIÇDAROĞLUNU SEVİYORMUSUNUZ DİYE, 16 NİSAN YAKIN GÖRECEĞİZ, ERDOĞANI SEVENLERİ, KILIÇDAROĞLUNU SEVENLERİ, 16 NİSANDAN SONRA NASIL AÇIKLAMA YAPCAKSINIZ, ÇOK MERAK EDİYORUZ...

Cevapla

Levent 15

Ömürleri hayra engel olmakla geçmiş olanların bu hayır muhabbetinin keyfini çıkarın. Bir daha zor görürsünüz. .

Cevapla

yazıcı

Cumhurbaşkanımızı seviyorum ve EVET EVET EVET diyorum. Komik olma Enginnnn

Cevapla

Nur

EVET EVET EVET kapak olsun bu millet sizden akıl mı alacak bu millet uyandı siz hala uyuyorsunuz

Cevapla

Cafer

Inanın sirkte bu chplilerden akıllı maymun gördü.

Cevapla

hıdır dikerileriyiter

hele şu vatan haini d.. ...lerine kamalın ...lerine bakın hele .kendileri çok akıllılarya bizleri kandıracaklar ..belirsiz ..bunların.

Cevapla