CHP'den flaş referandum hamlesi!

CHP, Yüksek Seçim Kurulu'nun mühürsüz oy pusulalarının geçerli sayılması kararıyla ilgili Danıştay'a başvurdu.

Eklenme: 21 Nisan 2017, 17:01

CHP referandum sonuçları için Danıştay'a başvurdu. Başvurusa sonuçlar için yürütmeyi durdurma talebi de var.

DANIŞTAY'A BAŞVURDU

CHP ''Mühürsüz oy ve mühürsüz zarfların da geçerli kabul edilmesini'' öngören kararı için, Danıştay'a başvuruda bulundu. CHP adına başvuruyu Avukat Atilla Kart yaptı.

"YÜRÜTMENİN DURDURULMASINI TALEP ETTİK"

Avukat Atilla Kart başvuru sırasında yaptığı açıklamada, yürütmenin durdurulmasını da talep ettiklerini açıkladı.

 
Haber Tarihi: 21 Nisan 2017, 17:01
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Boran

Yav bu partideki yöneticiler gerizekalimi secim kurulunun kararı kesin deniyor bunlar kapı kapı geziyor ne yaptıklarını kendileride bilmiyor

Cevapla

Hatice

Oy kullanan sayısı sandıktan çıkan oy sayısına eşit olduğu sürece mühürsüz oyların geçersiz sayılmasını gerektirecek mantıklı bir sebep yok.

Cevapla

zafer

Lan trafo okuzu birdaha refarandum olsa bu sefer daha yuksek cikar siz yine kaypaklik yaparsiniz ak partinin kazandigi hangi secime itiraz etmediniz soyle bir gecmis secim sonu haberlerine bak derim

Cevapla

Ismail

Asıl korkak sen ve chp lilerdir. Allah bilir sırf iptal olsun diye CHP'li gözlemci mühür suz zarfı bilerek vermiştir. Çünkü anketler de evet çıkacağım belliydi. Bü oyuna baş vurdular .yapanın Allah onun belasını versin ki milletin karşı karşıya getirdi.

Cevapla

Toruk

O fligram dediginiz seyi belli kapasitedeki her matbaa basabiliyor. Mesela, kagit para gibi, bircok detayli noktasi olan cok komplike bir olay degil.Ki dusunun, paranin bile sahtesi basiliyor. Kurul muhru, isin garantisi. Ve kanunun da dedigi. Gerisi, sanki harami oyunu, oldu bitti gibi geliyor, bitti bu is diye bastirdikca.

Cevapla

Rmzn

BU İDDAYI ORTAYA ATIP ŞİKAYETÇİ OLANLAR, ORTAYA ATILAN İDDANIN FAİLLERİDİR.

Cevapla

Adanalı

Sen kesin yunan torunusundur franzi

Cevapla

Kocasolak

Hukumet geregini yapmali, abdul hamid cennet mekan in yanlisini tekrar etmeyelim. Zalimlere HADDINI bildirelim. Chp nin gundem belirlemesine firsat vermeyelim.

Cevapla

Trafo Kedisi

Evetciler niye referandumun yenilenmesini istemiyor? Çünkü hile yapıldı, bir daha 50% i geçemiyeceklerini biliyorlar!!!! Herşeyiniz, hile, yalan ve üçkağıt.

Cevapla

Huseyin

Bi Ganyan bayii leri kaldı basvurmadiklari...oraya da yakinda basvururlar

Cevapla

Zekeriya gökçe

Acaba bir yerlerde fetö Hale'n güçlü mü? Bayram değil seyran değil chp neden oranın kapısını çaldı?

Cevapla

özkan hatipoğlu

chp nin futbol federasyonu hakem heyetine başvurudan başka seçenegi yok

Cevapla

Ahmet

Yani cehape kendisini haklı çıkaracak bir kurum buluncaya kadar sağa sola itirazlarına devam edecek. Bence nakliyeciler derneğine, hamallar derneğine, bakkallar bayiler odasına, işçi bulma kurumuna falan itirazını iletsin belki bir tanesi haklı bulur oradan saldırırlar

Cevapla

Derviş

Kardeşim sandık başkanı nereden zarf veriyor kamera kayıtları yok mu? En çok bu nerede yapılmışsa orada incelensin kabak gibi ortaya çıkar.

Cevapla

Franzi

referandum teklarlanirsa bu sefer her tanidigim kisinin kolundan tutara sorlar götürüp evete oy verdirecegim vermeyeni de aile ile baglarini koparacagim yeter lan kukla kemal saten bir boka yaramiyor usandim onun ahmak suratini görmekten

Cevapla

sami

Yau Kemal usta sen anlarsın FIFA yı da mahkemeye versen de şu Lyon un penaltı larını iptal ettirsen

Cevapla

muhsin

dikkat etmek gerekir. nasıl anayasa mahkemesinde fetöcü üyeler varsa, ki hatırlayın jet hızıyla john dündarı serbest bırakmışlardı. danıştay da aynı hamleyi yapabilir.seçimde son merci YSK'dır. referandum bu saatten sonra iptal olmaz ama kendi alanı olmadan hukuksuz bir iptal kararı çıkarmaya çalışabilirler. bu kararı kullanarak ülkeyi zor durumda bırakabilirler. Allah zalimlere fırsat vermesin. onları kendi tuzaklarında boğsun. başlarına geçirsin.

Cevapla

tuğrul

Ulan Kart zambara Oy zarfları orijinal filigranlı, Oy pusulaları keza, Vatandaş demokratik görevini yerine getirip oyunu sağlam olarak kullanmış. Eee! Neymiş zarf mühürsüzmüş, yahu bu zarf ysk zarfı. Hangi hakla vatandaşın oyunu geçersiz sayarsınız ?

Cevapla