CHP'den atılan Süheyl Batum üniversiteden de atıldı!

Bahçeşehir Üniversitesi Hukuk Fakütesi’nde Anayasa Hukuku dersleri veren eski CHP’li Süheyl Batum’un üniversitedeki görevine son verildi. Batum, aylar önce CHP’den atılmıştı.

CHP'den atılan Süheyl Batum üniversiteden de atıldı!
Eklenme: 17 Şubat 2017, 15:39

Süheyl Batum'un daha önce rektörlük görevini de üstlendiği Bahçeşehir Üniversitesi'ndeki görevine son verildi.

Batum, daha önce Hukuk Fakültesi Dekanlığı ve iki dönem rektörlük görevlerinde bulunduğu üniversiteden ayrılışını Twitter’dan duyurdu.

KENDİ İSTEĞİMLE AYRILMADIM

Batum, attığı tweette, “Çok sevdiğim üniversiteden, arkadaşlarımdan, öğrencilerimden ve derslerden yıl ortasında ‘kendi isteğimle’ ayrılmış olacağım düşünülemez. Tek üzüleceğim şey, öğrencilerimden, meslektaşlarımdan bu yönde bir talep gelmesi olurdu. Ama görüyorum ki böyle bir durum söz konusu değil. Ne mutlu ki mesleğimde 37 yılımı boşa geçirmemişim” dedi.

 

 
Haber Tarihi: 17 Şubat 2017, 15:39
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Semih Yılgı

İstenmiyorsunuz bu ülkede, çok yıkıcı, ortalık karıştırıcı konuşmalarınız var.Size tavsiyem tekaüt bir hayat yaşayın, giyin eşofmanı gezin parklarda, oturun evde çayınızı için, size Akademi, Fakülte camiasında da ,siyaset camiasında da ihtiyaç yok, tablo öyle.

Cevapla

Global Türk

Çok üzücü.. Egitimli, uluslararası donanıma sahip insanlara bu kadar zorluk çıkarılmamalı.. Kendisi TC vatandaşı ve ülkesini seven, riske giren birisi.. Kıymet bilinmeli.. Dilerim yaşamı eskisinden daha iyi olur..her şerde bir hayır vardır, gibi olumlu olsun, başarıyla yeni yol açılsın...

Cevapla

tuzcu

Ne mutlu sana evet haklısın sevilmiyorsun....Seni kimse sevmiyor değil mi? Bir yürüyüş bile yapmadılar anlaşıldı....Anlaşıldı hoca sana yol göründü gurbete....Moğolistan çok ilginç bir yer diyorlar git bence....Ben mesela bedava bile olsa şöyle bir gidip oralarda da çalışmak isterdim....Çok meraklıyımdır....Ya sen...

Cevapla

ihya

Bir düşün sana CHP bile katlanamamış!

Cevapla

boşnak hüseyin

tam bir kasaba politikacısıydın, bol bol demogoji yapar manipulasyonun kralını yapardın, hiçde bir profa yakışmayacak laflar ederdin, boş adamdın, nasıl prof oldun anlamış değilim,

Cevapla

Bana ne lan

Hocaaaaaaa bizi bırakma engin dehandan mahrum etme sen gidersen biz ne yaparız üniversitelerde bilim iflas eder ekonomi dibe vurur yunan gelir istanbulu işgal eder eğitim sistemi çöker hastahanelerde ilaç kıtlığı başlar ahali ikiye bölünür ... Kıyma bize senin kıymetini bilemedik bağışla bizi ! Sakın ha darılıp papua yeni güneye falan taşınma ha illa gideceksen de kutuplara git ki aradığımız her asır seni bulabilelim. Malum iklim dolayısı ile insanlar buzlaşarak daha uzun yaşıyor arada bir seni ışıtıp ısıtıp yüksek fikirlerinden istifade ederiz

Cevapla

Ali

Neden kovulmus keske onu da soyleseydi.

Cevapla

tuğrul

Meğer sen de "Kağıttan Kaplanmışsın" be Süheyl'im

Cevapla