CHP'den 'AKP değil AK Parti deyin' oyunu!

CHP Genel Başkan Yardımcısı Bülent Tezcan, anayasa değişikliği referandumunda AK Parti'ye oy veren seçmenin en az yüzde 20'sinin oyunu almak için 'AKP' dememelerini, 'AK Parti' ya da 'Adalet ve Kalkınma Partisi' ifadelerini kullanmalarını istedi.

CHP'den 'AKP değil AK Parti deyin' oyunu!
Eklenme: 17 Şubat 2017, 00:42

Partililerle bir araya gelen CHP Genel Başkan Yardımcısı Bülent Tezcan, anayasa değişikliği referandumuna ilişkin değerlendirmelerde bulunarak nasıl davranmalı gerektiğini anlattı.

Parti olarak referandum kampanyasını kutuplaştırıcı ve ötekileştirici bir dile teslim olmadan yapacaklarını belirten Tezcan, şunları kaydetti:

"Alışılagelmiş üslubumuzu ve yöntemimizi bırakacağız. Çok açık. Adalet ve Kalkınma Partisine oy veren en az yüzde 20 seçmenin oyunu almaya ihtiyacımız var. Başka çaresi yok. Alamazsak bir anlamı yok. Konuştuğumuzun da bir anlamı yok. Çaba harcamamızın da. O zaman onların önem verdiği değerleri, onları rahatsız edecek şekilde sarsmayacağız. Mesela 'AKP' demeyeceğiz arkadaşlar. Diyebiliyorsanız konuşurken 'AK Parti' diyeceksiniz, diyemiyorsanız 'Adalet ve Kalkınma Partisi' deyin. İrite oluyor. 'Evet' diyecek olan Adalet ve Kalkınma Partiliyi 'hayır'a ikna etmek için konuşmaya başladığında neye ihtiyacın var? Dinletmeye ihtiyacın var. 'AKP' dediğin anda dinlemiyor."

 
Haber Tarihi: 17 Şubat 2017, 00:42
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Hasan

Tabiikiii bizde zaten chpkkdan bu söylemi bekliyorduk ki kendi seçmenleri gibi ülke düşmanlığı yapalım!!!!!!!.......

Cevapla

RTE

acaba reisiniz bu dünyadan ayrılınca ne olacak onu çok merak ediyorum.sizler reisiniz ebediyen yaşayacakmış gibi düşünüp "fanatiği" oluyorsunuz.O reis dediğiniz gidip yerine başka birisi geldiğinde bide vereceğiniz eveti düşünün.Ya ülke daha karanlığa giderse?

Cevapla

selami41

Valla ne yalan söyliyeyim mütttiş bir fikir artık hıyar derim

Cevapla

Ekrem

Adam kutuplastirmamak için böyle yapıyor siz de medyamısiniz Allah aşkına

Cevapla

ali

İnşallah burada Evet çıkacak tüm terör odaklı partiler in karnı deşilecek sosyal) demokrat din düşmanı chppkk dan istifalarda beklenmekte

Cevapla

Selcuk

Sen millete donup . yirtsan EEEEEEEEVEEEEETTTT.. Der bu MILLET.asalaklar zaten sizde kafa olsa anlayacaksinizda yok.kafanin icinde beyinde yok sizin...

Cevapla

katalan

ne desin arkadaş ayıp ya.. soruyorum akit ne desin sen söyle.. akp diyo adımız ak parti diyorlar.. ak parti diyelim deyince de oyun oluyor.

Cevapla

AliAltun

Yoksa akıllanıyorlar mı

Cevapla

alex

nederseniz deyin reis başkan olacak ,siz ... tirena bakdığı gibi bakacaksınız

Cevapla

ATAKAN

rte, Cumhuriyet Halk Partisine , CEHAPE diyor ya , bizim halkımız da daha çok seviniyor...Bende bu yüzden akape diyorum... Hayır diyorum.

Cevapla

Kocasolak

Irite olmuyoruz biz Turkce RENCIDE oluyoruz. ABD de koleler sahibi hasta olunca hastayiz, kizgin olunca kizginiz derlermi yani sahipleri ne ise o olurlarmis, chp de sahipleri gibi IRITE oluyorlarmis ki AK partili lerin milli suurunun farkinda degil. Yazik !

Cevapla

Evt

Ben senin geçmişini bilirim chp okadar.

Cevapla

*****

..kuranın ifadesiytle diyorum ki kul mutuu biğayziküm küfrünüzle öfkenizle geberin .

Cevapla

ismail

Ha AKP ha AKPARTİ siz milleti kendiniz gibi aptalmi zannediyorsunuz bu sizin son cirpinisiniz sonsuza kadar yok oluyorsunuz

Cevapla

Efsane

Anlat anlat heyecanlı oluyor. Birde günler şıp diye geçip seçim günü olsa, evetlerin ezici üstünlüğü karşısında ne diyeceginizi merak ediyorum

Cevapla

Şener

Çarşaflılara rozet de takın akıllılar.

Cevapla

Osmnshn

Yırtının,biraz daha zorlayın,ha oldu olacak, sabır,bekleyin,durun,sakın bir yere canlanmayın!siz canlandıkca milyonların gülesi geliyor.Sahte partinin yiyicileri sizi...

Cevapla

Ömer

Allah istemezse olmaz. Allah dillerine söylemekde zorlandiklari seyleri de söyletmeyi ögretiyor. Buna da sükür. Arkasi gelir insAllah.

Cevapla

yavuz

doğru demiş

Cevapla

kapadokyali

ALIRLARR.:)

Cevapla

Akp

Ya beyler sin adiniz Ne?? Ak partimi? Akp mi? Ak partiyse Adam Ne yanlis demis. Ama Siz akp yi Daha uydun görüyorsunuz. No problem.

Cevapla

huseyin

akp ye evet .ak partiye evet. adalet kalkinma partisine evet .uzun adama evet .reise .evet recebe evet. tayyibe evet. erdogana evet. varmi otesi evet evet evet

Cevapla

Evt

Daha dün bunlar. Değilmiydi bizi hor ve küçük gören unutmadık Chp unumayız

Cevapla

Adem

Ah kılıçdaroğlu ah senin yerinde olacağıma denize düşen bir kaka olmayı isterdim.,,

Cevapla

cemaledin

Aklinca kelime oyunlariyla yumusak davranip ilimli AKP lileri kazanmak. Insallah ters teperde chp lilerin icindeki kin azalir.Böylelikle siyaseten bir yumusama ortami olur. Yani chp 2019 za kadar epey dil dökecektir.

Cevapla

Cemil

Ya bu adamlar gercekten hanzo. Yahu bu millet sizin ne .. Olduğunuzu unuttu mu sandınız? Tatlı su kurnazlığıyla av peşinde zavallılar. Fakat dikkat edin de avcıyken kendiniz av olmayasınız. Bu necip millet ne yapacağını bilir. Aksi gibi biz de sizin cenahtan yalanlarınzla hayır deme hatasına engel olmayı planlıyoruz. Bu kadar yalan çarpıtmalardan hiç mi yüzünüz kızarmıyor?

Cevapla

Abdullah

Helal olsun adamlara.

Cevapla