İMSAK 03:36 GÜNEŞ 05:30 ÖĞLE 13:08
İKİNDİ 17:04 AKŞAM 20:33 YATSI 22:18
İstanbul Oruç, sizden öncekilere farz kılındığı gibi size de farz kılındı.
Hoşgeldin Ya Şehr-i Ramazan
İstanbul Silüeti

CHP'de ortalık karıştı! Böke'den hesap sorulacak

CHP Parti Sözcüsü Selin Sayek Böke’nin "Meclis’ten çekiliriz" açıklaması partiyi karıştırdı.

CHP'de ortalık karıştı! Böke'den hesap sorulacak
Eklenme: 21 Nisan 2017, 14:00

Referandum sonuçlarını hazmedemeyen CHP’den yapılan kontrolsüz açıklamalar parti içi çatlağa yol açtı. Özellikle CHP Sözcüsü Selin Sayek Böke’nin kameralar karşısında "Meclis'ten çekilebiliriz" sözleri gerilimi tırmandırdı. Böke’nin Genel Başkanı'na ve partisinin yetkili organlarına danışmadan yaptığı açıklamaya tepki gösteren CHP'li birçok vekil, duyulan rahatsızlığı Kılıçdaroğlu ile paylaşarak konunun değerlendirilmesini istedi. Bu yöndeki taleplerin yükselmesi üzerine, Parti Genel Merkezi'nde yarın saat 14.00'de kapalı grup toplantısı yapılmasına karar verildi. 

Böke yarın hesap verecek 

Akşam'ın ulaştığı kaynaklar, "Meclis’ten çekilebiliriz" açıklaması üzerine partililerin Böke’ye "çekilmek nereden çıktı" diye tepki gösterdiklerini vurguladılar. Böke'nin, yarın yapılacak kapalı grup toplantısında eleştirilere ne yanıt vereceği merak ediliyor. Toplantıda ayrıca, CHP'nin "Referandumun iptali" talebiyle yaptığı başvuru üzerine YSK tarafından verilen "ret" kararı ve bundan sonra izlenecek yol haritası da değerlendirilecek. 

Kılıçdaroğlu: Meclis'ten neden çekilelim 

CHP'yi Meclis'e milletin gönderdiğini söyleyen Kılıçdaroğlu, Meclis'i terk etmeyeceklerini belirterek ‘hayır’cıları yine sokağa çağırdı.

CHP Merkez Yönetim Kurulu (MYK), 16 Nisan referandumunun ardından dün Genel Başkan Kılıçdaroğlu başkanlığında toplandı. Önce sine-i millet açıklaması yapan parti 2 saat sonra kararından vazgeçti. 

Öneri reddedildi ama...

Toplantıda, referandum sürecinde atılacak adımlar masaya yatırıldı. Basına kapalı olarak yapılan toplantıda, edinilen bilgiye göre bazı parti yöneticileri Sine-i Millet’e gidilmesini önerirken, “O nasıl olacak” diyerek tepki gösteren Kılıçdaroğlu başta olmak üzere, MYK’nın bu görüşe karşı çıktığı ve önerinin reddedildiği öğrenildi. Kılıçdaroğlu çıkan tartışmalar sonrası şu açıklamada bulundu: 

Sokak çağrısı yaptı

Meclis’ten neden çekilelim. Bizi millet gönderdi. 50 milyon kişinin oyu var. Bunların hesabını soracağız. Anayasa Mahkemesi’ne gideceğiz. Netice alamazsak AİHM'e kadar taşırız. Hukuku önemseyen herkesin YSK kararını protesto etmek hakkıdır. 

YSK Başkanı'ndan CHP'ye net yanıt: Ben siyasi değilim!

YSK Başkanı Sadi Güven, referandumun iptali başvurularının reddedilmesi üzerine CHP tarafından kurul hakkında yapılan eleştirilerle ilgili, "Ben siyasi değilim, hakimim. Cevap vermeyeceğim" şeklinde konuştu. 

'Güroymak' örneği gerçek dışı

Bağımsız denetçi İsmail Taşpınar, Kılıçdaroğlu'nun, partisinin grup toplantısında anlattığı, AYM’nin 2014'teki Bitlis'in Güroymak ilçesindeki seçimlerde mühürsüz oy pusulalarını geçersiz saydığı yönündeki kararın Mersin Serbest Muhasebeci Mali Müşavirler Odasının seçimine ait bireysel başvurusu olduğunu, bunun da o dönem zaten reddedildiğini söyledi. Taşpınar, “Duyunca çok şaşırdım" dedi.

Yeni dönem yeni tüzük

TBMM Ekim'deki yeni yasama yılına, Anayasa değişikliğine uyumlu yeni tüzükle başlayacak. 6 ayda tamamlanacak olan değişikliklerin, uyum düzenlemesi ile sınırlı kalmayacağı, Meclis faaliyetlerinin daha aktif hale getirilmesine ilişkin düzenlemeler de yapılacağı öğrenildi. 

 
Haber Tarihi: 21 Nisan 2017, 14:00
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Hamido

Aha bu chp de memlekete devlete ve millete hizmet etmek isteyen vekil varmı acaba ya??? ben olduna hiç inannamıyorum

Cevapla

asim keskin

CHP li Böke, MHP li Sinan Ogun, MHP li Meral Aksener, CHP li umut oran ve AKPartiden eski bir kac milletvekili ayni merkezden yönetilen yabanci bir krumun elemanlari. hainleri.

Cevapla

mustafa

Sami kardeşim ben akitçileden değilim yanlış anlama tepki olsun diye değil öğrenmen için yazıyorum. Hıristiyanlık yahudilik vs Allahın dini değildir. İnneddine indellahil islam. Allah indinde tek din islamdır. Diğer saydıkların ise inasanların Allaha isnat ettikleri öğretilerdir. Uydurduklarıdır yani. O yüzden onlara Allahın dini olarak bakmamak lazım. Hernekadar akitçiler hükümeti eleştirenleri terörist hain işbirlikçi saysalar da. İbadetimizi imanımızı muhafaza ediyoruz elhamdülillah.

Cevapla

Vatan

Sami kardeş: şunu öncelikle bilmemiz şart. İslam geldi diğer dinlerin hükmü kalktı.tek din islam dır

Cevapla

mehmet

Sahi biz niçin evet dedik şu Türkiye cumhuriyetindek Kuruluşundan beri chp zihniyeti bu ülkeden yok olsun diye evet dedik..halk arasında ayrım yapan.dindarlara saldıran..dindarları garibanları köylüleri hor gören şu zihniyet bitsin istiyoruz ..bunuda evet oyuyla yaptık lütfen bunu görün bagırmalar yırtınmalar bunu sebebnidir...

Cevapla

HaRuN

Allah aşkına çekilin ya, sizden 100 senedir çektiğimiz nedir. Siz ne vatan hainlerisiniz ya, şuan türkiyenin gündeminde siz olmamanız lazım bu gün dolar düşmüyorsa piyasalar rahatlamıyorsa chpnin yüzüne. Size oy verenlere şaşıyorum. Bu gün hdp + chp = pensilvanya

Cevapla

Şarlatan

Ha akşam ha akit bu iki gazete de gazete değil şarlatan.

Cevapla

memo

siz meydanları dolduramayız düşüncesiyle salon toplantıları yapan 16 nisana kadar meydanlardan kaçan kılıçtaroğluna hesap sormayında gidin bir günah keçisi bulun öylemi fıssolar.

Cevapla

kapadokyali

Sami. acaba dünyanın her yerinde müslümanlar katledilirken aynı duyguları paylastin mı acaba.sen de ki biraz kuyruk acısı gibi

Cevapla

JURNAL

MEZHEPÇİ BİR BAŞKAN..HIRİSTİYAN BİR PARTİ SÖZCÜSÜ VE DAHA BİLMEM NELER...KENDİ ARALARINDADA BÜYÜK BİR BÖLÜNMÜŞLÜK VAR...CHP AZINLIKLAR PARTİSİ...NE BU YAA...TAM BİR KOMEDİ..

Cevapla

Türkoğlu

Ya şu CHP lilerin kafaları hepsinin aynı çalışıyor,al birini vur ötekine

Cevapla

Türk

Cekilmesseniz yedi sulalenizi

Cevapla

Abdulcabbar

Yavrucum sizi kasetle getiren güçler bu sefer de bu kadını getirmek istiyor sizin bu kadına gücünüz yetmez boyunuzun Ölçüsünü bilin ...

Cevapla

Mali

VİCDANI OLANLARA SORUYORUM. HAYIR ÇOĞUNLUKTA OLSAYDI AKP SONUCU KABULLENİR Mİ..? YOKSA MÜHÜRSÜZ ZARFLAR NEDENİYLE İPTAL YOLUNA MI GİDERDİ..???

Cevapla

CİHANGİR SELCUK OSMANLI

CHP'LİLER ÖNCE DÜRÜST OLMALI !..DEMOKRASİYİ HAZMETMEK HERKES İÇİN LÂZIM!... ARTIK DEVİR TEK PARTİLİ ASTIĞI ASTIK..KESTİĞİ KESTİK DİKTATÖR FAŞİST MİLLİ ŞEF İNÖNÜ DEVRİ ÇOKTAN BİTTİ !HALKIN İRADESİNE SAYGI GÖSTERMEYENE HALK DA ONLARA SAYGI GÖSTERMEZ !İTİBAR ETMEZ.VESSELÂM.

Cevapla

Yener

chpliler referandumda , 23 nisanı çocuklarımız özgürce kutlaması için hayır diyoruz diyerek milleti kandırmislardi,,,,

Cevapla

abdo

boke içimizdeki vatanı çok sever yahudilerin adamıdır. kimse hesap soramaz. keMAL bile soramaz

Cevapla

Faik

Size matematik öğreten öğretmen çatır çatır çatlamıştır biri ikiden büyük gören şaşı beyinli penguen ayaklı deve kuşları sizi bir birinizi yiyin halkı karıştırmayın

Cevapla

misafir

böke ağzını doldura doldura yapılacak eylemlerin içinde meclisten çekilmek de var dedi,bu eylemden genel merkezin haberi yokmuş,tahmin edildiği gibi chp de bazılarının bazılarından habersiz bazı mahfillerden talimat alarak beyanatlarda bulunduğu aşikar değilmi,biri çıkıyor kamu malına içindeki canları düşünmeden molotof atanların önünde elinde çeket eylemde bulunuyor,devletin güvenlik mensuplarına hakaret ediyor,yahu bunlar halktan oy alarak meclise giren insanlar,ey millet hayırcılar oyunuzun nereye gittiğini görün bu ülke hepimizin, uyanın

Cevapla

kiowa

böke din ve devlet düşmanıdır, terör yandaşıdır, cehapa nin şimdiki vekillerinini

Cevapla

emin

bu adamlar yıllardan beri siyasetle uğraşıyor fakat sıradan insanlar seviyesinde dahi siyasetten anlamıyor. "sine-i millet" öyle bir seçenektir ki, ya hiç telaffuz edilmeyecek, edilirse de yerine getirilecek. aksi halde itiraz ettiğiniz durumun abartılacak bir şey olmadığı mesajını vermiş olursunuz! CHP de hızını alamayarak bu hamakati sergilemiştir, şov peşinde olduğunu ispatlamıştır.

Cevapla

Sami

Hıristiyan olabilir,Yahudi olabilir.İnsan önce insandır.Lütfen Bu dinler de Allah'ın dini değil mi ?

Cevapla

zafer

Çekilemezler O zaman milyonluk telefon faturalarını kim ödeyecek

Cevapla

Hadi Ordan

Siz kimsiniz ki selin'e hesap soracaginizi saniyorsunuz, ondaki bağlantı CIA ajanı sezgin'de yok.

Cevapla

Boran

Kimin ne dediği ne yaptığı belli olmayan partimi pırtımı şunlar gelipte memleket yönetecek ha iki günde batırırlar ne idüğü belirsizler

Cevapla

mniksek

KILIÇDAROĞLU EMSAL TEŞKİL EDECEK DİYE ANAYA MAHKEMESİ TARAFINDAN VERİLMEMİŞ BİR KARARI AÇIKLADI, ONUN HESABINI KİM VERECEK, KILIÇDAROĞLU'DA KENDİSİNİ YANILTTIKLARI İÇİN DANIŞMANLARINDAN HESAP SORSUN, CHP KENDİNİ BOŞA KÜÇÜK DÜŞÜRÜYOR BU MİLLET MİLLİ OLMAYAN DAVALAR İÇİN SOKAĞA ÇIKMAZ, ŞAYET ÇIKARLARSA 2019 SEÇİMLERİ İÇİN RAKİPLERİNE BÜYÜK KOZ VERMİŞ OLURLAR,

Cevapla

besim alkanlı

kendisinin hiristiyan olduğunu zannediyorum hafızam beni yanıltmıyorsa,selin sayek böke denilen bu kadın bence haclıların maşasıdır ve onunla ilğili devlet büyüklerimizin gereğini yapmasını bekliyoruz ve umuyoruz.

Cevapla