Yeni Akit DÜNYA Sayfası

Dünya sayfamızı facebook'tan takip edin.

Cem Özdemir'i Alman televizyonunda rezil kepaze eden Türk

Alman kanalı ARD'de, yayınlanan Türkiye konulu bir tartışma programında Türk Demokratlar Birliği Genel Başkan Yardımcısı Fatih Zingal, verdiği cevaplarla vatan haini Cem Özdemir’i rezil kepaze etti.

Eklenme: 21 Mart 2017, 15:54
 
Haber Tarihi: 21 Mart 2017, 15:54
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Yusuf

Allah razı olsun. Yüzlerine iki yüzlülüklerini söyledi Tebrikler. Ancak bu hainlerde iki yüz yok ki, yüzlerce yüz var. Kısacası gavurdan dost olmuyor. Herkese düşman olacak halimiz yok ama kuzu sarması olmaya da hacet yok vesselâm.

Cevapla

Harun

Almanlar tayyip erdogana diktator diyorlar uc milyon siginmaciyi zorla diktatorun ulkesinde kalsin diye ugrasiyorlar kardesim sizde hic insan hakkina saygi yokmu bu uc milyon zavalliyi niye bir diktatorun insafina birakiyorsunuz acin kapilari kurtarin bu insanlari.....ne demek istedigimi anlayabildinizmi birisi bunu alman halkina anlatmali

Cevapla

Jurnal

KANI BOZUK OLAN NASILDA BAKAKALIYOR...KONUŞAMIYOR BİLE...IHANETİN VERMİŞ OLDUĞU SUÇLULUK DUYGUSU BÖYLE BİŞEY İŞTE....

Cevapla

yeniçeri1

Fatih Zingal Cemineyi sadece rezil etmedi. Aynı zamanda Alman Milletini uyandırdı. Geçen haftasonu Frankfurt'da 30bin PKK'lı yürüyüş yaparken her zamanki gibi PKK paçavraları ve Öcalan Fotorafları vardı. Alman Polisi ilk defa soruşturma başlattı. Caviit denilen zavallı. Fatıh Zingal UETD (United European Türkish Democrats = Birleşmiş Avrupalı Türk Demokratları) Başkan yardımcısıdır. O Programda sadece Cemineyi değil, üstelik Alman içişleri Bakanı Thomas de Maiziere'yide rezil etti. Duydunmu Mike denilen öteki zavallı?

Cevapla

veysel dagdelen

Allah milete devlete askere ve canimiz basimiz gururumuz olan sayin erdogana zeval vermesin yasasin islam yasasin ezanlar kahr ola deccalin evlatlari

Cevapla

Berlinden Gurbetci

Feto dan da

Cevapla

Faruk Bozkurt

İnşallah inşallah nerde o günler

Cevapla

Ümit

İnşallah enkısa zamanda ..

Cevapla

ALİ

ADIN GİBİ YİĞİTSİN.ALLAH'A EMANET OL. ALLAH GÜCÜNÜ ARTIRSIN VE KORUSUN.

Cevapla

Tsnk

Satılık haçlı uşağına destek veren aynı kenefin yolcularıdır. Hainlikte nasıl da birbirine destek olurlar modern ebu cehiller

Cevapla

karahan

Hakkın gür sesi olanlardan Allah razı olsun. Fatih Zingal varolasın. Yüreğine, diline sağlık.

Cevapla

cavit

haydi len Zingal Bingalda kim. Onu adam yerine koymak bile hata. kendi ekseninde kudurup duruyor Zingi Bingi

Cevapla

garıban vatandas

hehehehe helal be !!! VATAN HAİNİ ALMAN GÂVURU İT'İ OLAN CEM'İ YERİN DİBİNE SOKTU ASLANIM BENİM !!! BEN BU CEM'İ ELİME GEÇİRSEM HİÇ KONUŞMÄM ONLA, ZİRA KANCIK İT'' LERLE KONUŞULMAZ !!! ONUN ELLERİNİ AYAKLARINI AĞZINI BAĞLAR, BODRUM KATINA SAKLARDIM VE HER GÜN FALAKAYA YATIRIRDIM..BİR HAFTA SONRADA GÖTÜRÜR GECE BİR ORMANDA AĞACA BAĞLAR SONRADA ÇEKER GİDERDİM EVE...

Cevapla

Yuksel

Helal olsun.Allah sayılarını artırsın.

Cevapla

Yurtsever

Cem Özdemir denen kişınin ne Mal oldugunu uzun zamandir biliyoruz.Buna Vatanhaini demek biraz az gelir.Zira bu Adambenim Vatanim bir ferdi hic bir zaman değildi.Ne mutlu Türküm diyen bir HAYIR cı

Cevapla

MeMoCaN

Video yu defalarca dinledim ve tüylerim diken diken oldu. Eger avrupanin yüregi yetiyorsa cikarsin Fatih Zingal gibi yigitleri, ondan sonra tartisalim dogrulari yanlislari. Dogrunun önünde birak insani tas bile duramaz catlar. Bekleyin dirilisin ayak sesleri bunlar.

Cevapla

Hamit

Avrupa kürd hainlerden öyle bir sırtına bıçak yiyecekki, Türkler bizi kurtarın bunlardan haykıracaklar.

Cevapla

Tuva

O rezil olmaz. Utanmak için haysiyet ve onur gerekir.

Cevapla

Mike

Ne rezili.. siz yayını herhalde aydan izlediniz

Cevapla

YAVUZ SELİMDOĞRUSÖZLÜ

EVET!..NEYAPARSABOŞ!İSTERPETROL,İSTERDOLAR,İSTERALTINKRALIOL !İNSANLARIKANDIRMAK3GUNLÜK DÜNYA'DAMÜMKÜN.SONRA....101YAŞINDABAŞYALANCI, NİFAKVEŞİKAKVEDARBELERINTAKTİKSELVE FINANSALPATRONUROKFELLER 101YAŞINDA " TAŞ" GİBİCEHENNEMEYUVARLANDIGEBERDI. GERİDEKALAN İÇVE DIŞYALAN-TALAN VE NİFAKORTAKLARISIRASİZEGELİYOR.ÖLÜMDENİLAHİ HESAPTANKAÇISYOK BEYLER!....

Cevapla

Hasan şahin

Bu cem karaköy .dir

Cevapla

L Erguzen

Vatani Satandan Rezil Olmasini Beklemek Beyhude

Cevapla

tuğrul

Satılık dışardaki bu hain için rezillik payedir. Canınız cehenneme satılmış alçaklar, kanı-nesebi-sütü bozuklar. Vatan hainliğinin birinci göstergesi Nesep-kan-süt bozukluğudur.

Cevapla